Gå til innhold

Ammende mamma trenger oppstramming!


Gjest Knerta

Anbefalte innlegg

Heisann :)

 

Ja jeg er altså ei ammende mor med ei jente på 5 mnd. Har også 2 større barn på 6 og 9 år.

 

3 svangerskap har satt sine spor- og ikke minst min hunger for det søte.. Da spes sjokolade.

 

Men nå er det på tide å sette foten ned! Selvbildet synker etterhvert som vekta stiger. Så nå må noe gjøres.

 

Mine mål nå:

 

Vekt: 72.5

Høyde: 168

 

Mål: 65 kg

 

Hvordan finner jeg ut hvilken meny jeg skal følge eller hvor mange kalorier jeg skal ha hver dag?

Er ikke helt inni dette forumet, så jeg har ikke funnet ut hvordan ting er her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

Du var lik meg i målene når eg starta, er selv 1,69 cm og starta på 70 kg i august.

Eg ammer og ligg på 1900 kcal. ammer du? isåfall må du ikkje gå lavere på kcal enda!

Alder spiller vel litt inn også men ikkje så mykje. Er selv 29 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TrineIren
Heisann :D

 

Ja jeg er altså ei ammende mor med ei jente på 5 mnd. Har også 2 større barn på 6 og 9 år.

 

3 svangerskap har satt sine spor- og ikke minst min hunger for det søte.. Da spes sjokolade.

 

Men nå er det på tide å sette foten ned! Selvbildet synker etterhvert som vekta stiger. Så nå må noe gjøres.

 

Mine mål nå:

 

Vekt: 72.5

Høyde: 168

 

Mål: 65 kg

 

Hvordan finner jeg ut hvilken meny jeg skal følge eller hvor mange kalorier jeg skal ha hver dag?

Er ikke helt inni dette forumet' date=' så jeg har ikke funnet ut hvordan ting er her inne.[/quote']

 

i grethe roede boka står det at ammende og gravide bør få i seg mellom 1500-1600 pr dag ca :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...