Gå til innhold

Sååå vanskelig i helga...


Gjest mamz

Anbefalte innlegg

Huff, det ble vanskelig i helga gitt, hadde masse godis i skapet som vi skulle bli kvitt, og jeg har nok tatt litt for mye....føler meg oppblåst...huff...og jeg som var så godt i gang nå. Sa til mannen og barna i sted at de skulle spise opp resten av gotteriet før i morgen, vil ikke ha det der.....

Har det gått bra med dere andre da? Trenger nok litt støtte i dag jeg ;) håper det er noen her....

 

mamz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille my

Det gjør ikke noe at du sprekker en gang i mellom :) Tenk framover! Det er ingenting å gjøre med det du allerede har spist. Annet enn å gå en ekstra lang søndagstur i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet akkurat hvordan du har det. Sitter her med masse dårlig samvittighet selv etter å ha spist masse lasagne, is, sjokolade og drukket rødvin.... Det er så dumt....Vi må kunne kose oss uten at vi får så dårlig samvittighet. I dagens A-magasin fra Dagbladet står det at man skal kose seg litt ekstra i helgene selvom man skal ned i vekt. Så det gjelder å ikke fortsette med mange utskeielser i morgen og utover uken. Vi får prøve å "hente" oss inn i morgen og tenke på hva vi spiser da. Og som nevnt en god lang søndagstur : ) Lykke til !! Så får vi se hva vekta viser på mandag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sier som lille my: ta deg en ekstra runde med trim. det er jo greit å skeie ut av og til' date=' og hvis det sånn at du får så dårlig samvittighet så kan du jo tenke på det neste gang det er fristelser i skapet...

man skal kose seg med god samvittighet, også begynner man neste dag med sunn mat:)[/quote']

Selv spiser jeg alltid litt ekstra om lørdagen. Har trent i 1,5 timer i dag, gått tur med barnevogn i masse bakker og trent litt styrke. Har registrert 1100 forbrente kalorier på pulsklokken i dag. Så da tåler jeg godt litt ekstra kalorier. Dessuten er det lettere for meg å holde kuren resten av uken når jeg vet at jeg kan skeie ut om lørdagen. Men jeg spiser ikke ubegrenset.

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at dere er her ;) føler meg litt bedre nå, synes det er litt stilt her inne, men nå vet jeg at dere er her lell :-)

Skal gå en lang tur i morra og tenke på det dere har sagt.

Lykke til dere også :-)

klem fra mamz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. har også litt dårlig samvittighet etter i går og dag.. Hadde kaffegjester i går, satt fram julekaker o.l... Jeg spiste et stykke delfiakake, en krumkake og noen smultringer... Uff... Så spiste vi lasagne til kvelds... Men gikk en tur i går, og en enda lenger idag!!

 

I dag har vi vært på en sen "julemiddag"... Så ble jo dessert og kaffe og kaker idag og.. uff, uff.. Men det er nå slutt på slike ting!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det med deg i dag?

Kom du deg ut i skogen og opp i trærne?

 

Hei hei, jo da det gikk bra i går, var ikke oppi noen trær men...hehe....gikk tur 1 time og holdt på med husarbeid i over 2 timer, vi har fått nytt kjøkken så det var nok å henge fingrene i :-)

Og så viste vekta -1,3 kg i dag....så da ble det jo ikke ille lell....men første uka går det jo ofte mer enn de neste ukene, men nå er jeg ved godt mot igjen. Fint å ha dere som støtte :-)

 

klem mamz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...