Gå til innhold

10 kilo på 10 uker?


Gjest MissAsh

Anbefalte innlegg

Vekta ligger bnå på 58,6 og jeg er ganske fornøyd med hvordan jeg ser ut, så jeg holder meg nok her så lenge jeg kan, går vekta opp til 60 er det ikke krise det heller da :) Fikk trent en times tid i går, har hatt en pause med slik trening (som vanlig :) ), men nå er det på an i gjen, hehe. Syns jeg stadig vekk har nye pauser, men man må da prøve å holde det ved like når man har motivasjonen der :) I helga har jeg nattevakter, men hvis jeg er opplagt så vil jeg prøve å få en ny økt i morgen, også den på en time. Full innsats nå før året er omme. Skal fortsatt kjempe mot de samme målene, enda strammere mage (er på rett vei nå) og enda strammere kropp generelt. Hvordan går det med deg Krapylet? Savner deg he på tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
  • Svar 558
  • Created
  • Siste svar

Savner deg her på tråden Krapylet! Hvordan går det med deg? Her har jeg gått opp 2-3 kg i løpet av advent/jul og nå skal de bort bort bort.. satser på å veie mellom 58,5-60 kg snart igjen :) Jobber med saken og begynner for alvor med dette idag :)

 

Klem klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Krapylet

Hei!

Jeg beklager at jeg har vært borte så lenge nå, men livet har ikke vært altfor lett siden sist. Like etter mitt siste innlegg fikk jeg tatt nye blodprøver som endelig viste at infeksjonen var ute av kroppen min, men dette resultatet visste jeg ikke om før jeg var hos legen fordi jeg var syk på nytt. Fikk baconsyken, med chest infection på toppen. Første runden med antibiotika virket ikke, så måtte på enda en kur, og rakk såvidt å bli frisk til å ha eksamen, før turen gikk til Norge i jula. Rett før baconsyken hadde jeg gått opp til 70,2 i vekt, men gikk ned til 66, 4 i løpet av en uke! Var ikke helt i form nei..

Spiste godt i jula og koste meg masse, og utrolig nok ligger vekta bare på 67.5 nå! Etter null kontroll med mat i jula! Selvfølgelig ble jeg syk igjen i begynnelsen av januar, og er endelig så og si frisk nå! Men denne gangen vet jeg ihvertfall at den dumme infeksjonen er ute av kroppen min! Og siden jeg har vært så mye dårlig over så lang tid har legen min begynt å ta prøver for å finne ut om det er no galt med immunsystemet mitt.

Så som du skjønner har det ikke vært altfor lett å følge med på noe som helst på en god stund. Men nå er jeg tilbake til hverdagen med gode vaner. Så framt jeg ikke blir syk igjen med en gang skal jeg melde meg inn på treningsstudio igjen så jeg kan bli litt aktiv igjen! Det skal bli godt! Men tenkte jeg ihvertfall skulle gi meg selv litt tid før det er helt tilbake til normalt.

 

Det høres jo ut som om du står på som bare det! Jeg er imponert! Og så var det veldig hyggelig å titte innom tråden her nå og se at du har fortsatt med å skrive innlegg selvom jeg har vært helt borte en stund! Skal prøve å være flinkere med å være innom nå! Nå er det ihvertfall ikke så mye mas framover, så det skal være lettere å ha en normal hverdag!

 

Godt nyttår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff for en tid du har hatt Krapylet! Du har vært igjennom mye denne høsten, vi får håpe at du går en lysere vår i møte. Skjønner at det ikke har vært lett å henge med på en slanke tråd når man er syk, DET hadde hvertfall ikke jeg orket :D

 

Joda, står på her nå. Jula gnaflet jeg i vei både det ene og det andre, men nå går det veldig mye bedre og formen er veldig fin nå. Trener ingenting for tiden, men går turer hvertfall og holder meg i form med det :D

 

Ser fram til å se deg her igjen!

 

God klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krapylet

Ja, nå skal jeg virkelig prøve å være her! Og det er helt sant, innmari vanskelig å prøve å følge med på ting når man er syk konstant! Så nå håper jeg at jeg er ferdig med det!

 

Jeg spiste og koste meg i jula jeg også, og var sikker på at jeg hadde lagt på meg massevis, men det hadde jeg tydeligvis ikke! Deilig å slippe å tenke på det ekstra julefettet som må vekk også! Så nå er jeg tilbake til min normale hverdag. Har ikke lagt inn mat på et par måneder, men tenkte jeg skulle gjøre det nå i en ukes tid ihvertfall bare for å se om jeg fortsatt ligger greit an. Hittil har jeg funnet ut at jeg spiser mindre enn jeg trodde, men ligger fint til på 1500-1600 kcal daglig uten å føle at jeg mangler noenting! Så da kan det jo ikke være så ille!

 

Håper du hadde en hyggelig jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Krapylet

Jeg henger fortsatt med! Har ikke blitt syk igjen, så greier å holde et normalt inntak daglig! Har gått ned til 67.2, så ikke så mye, men det er etter mensen og et par heftige dager ute, så alt i alt er nedgang framgang! Har meldt meg inn på treningsstudio igjen, og gleder meg til å begynne å trene! Har hatt en liten betennelse i leggen, men den har begynt å roe seg ned, så jeg tror jeg kan begynne å trene i neste uke! :) Tenkte at siden jeg har låsbart skap på universitetet så tar jeg med meg det av treningstøy som ikke trenger å bli med fram og tilbake hver dag idag, og lar ligge. Da blir det mindre å bære på når jeg skal trene og da tror jeg at det blir mindre stress! Jeg har ihvertfall planlagt!

 

Så hvordan går det med deg da? Regner med at alt er ca som det var, ettersom du har vært så flink så lenge! Gleder meg til jeg er på samme nivå som deg!

Ha en god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest Krapylet

Heisann!

Tenkte jeg bare skulle si at jeg fortsatt henger med... Vekta går ikke akkurat så mye nedover, men det er helt greit. Har begynt å tone kroppen mer, og så lenge jeg føler meg bra er det ikke så viktig med vekta. Den har stått så og si stille siden januar, men jeg kjenner jo hvor mye løsere klærne er, så da synes jeg egentlig at det er ganske greit.

 

Har virkelig kommet tilbake til hverdagen nå. Trener 3 dager i uka og bor så og si på universitetet. Studerer 10-12 timer om dagen, har med meg 3 lunsjer, og da kommer jeg meg greit gjennom dagen uten behov for småspising. Tror jeg har kickstartet forbrenningen da, for nå greier jeg såvidt å gå 2 timer uten at magen skriker etter mat, så vurderer å ta med enda et måltid per dag. Vi får se.

 

Håper alt går bra med deg!

 

Klem fra krapylet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Nå er jeg tilbake igjen, etter vinter og påskedvale :D Er på tråden til Damali igjen nå, men kan jo skrive litt her og der :)

 

Hvordan går det? Ser av dine innlegg at du er godt i gang med god rutine på treningen, herlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Hørte du meg nå??? :D I såfall, håper å se deg her igjen snart! Har ikke daglig tilgang på pc, men skal stikke innom så ofte jeg kan for å se om du er her fortsatt! Tilgjengelig på min pc igjen fra og med kommende helg, jippi!

 

Kan jo bare starte med å fortelle at her har det gått i dass det meste.. 65,1 viste vekta idag... jeg leste igjennom innleggene mine i vår tråd og så at jeg veide 58,5 kg i desember.. dvs en stor vektøkning på meg her ja.. Jeg ser hvor fort det er å komme i dårlige vaner igjen, snacks hver eneste dag: "Skal bare kose meg ikveld" etc etc.. fy f.. er skikkelig lei. Har begynt å slanke meg igjen for vel en uke siden. Vekta viste før helga 64,7. Den var 65,8 før slankingen. Idag var det 65,1.. jeg har vært flink i helga, men spist litt for mye midag (taco og burger). Hatt først vanlig middag og deretter koset meg med litt ekstra foran tven til kvelds. Har trimmet bra hverfall :) Godterier holder jeg meg unna, livsfarlig for meg!

 

Stor klem til deg Krapylet! Håper å se deg her igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...