Gå til innhold

andre som veier seg fanatisk?


Gjest Lill1978

Anbefalte innlegg

Vet ikke om jeg skal le eller gråte.

Nå er jeg altså igang igjen. Veier meg minst 1 gang om dagen, noen ganger opp til 3 ganger.

Når jeg står opp, legger meg - med og uten klær....

Desperat etter å se nåla tippe under 80!

Vet at det egentlig er bare dumt å veie seg, men klarer liksom ikke å la være....

Noen andre her som sliter med samme greia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe- kjenner meg igjen ja.

 

Jeg veier meg hver morgen (bortsett fra i dag; jeg GLEMTE det..*dåne litt*).... og hver kveld. Minst..

Å hver gang etter jeg har dusja..

 

Det blir helt fanatisk gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har til og med lurt på om det lønner seg å føne håret før man veier seg etter dusjen!!!

Og så må man selvfølgelig ha gått på do rett før. Kunne hende man misset noen verdifulle gram vet du :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du er nok helt sikker ikke alene med dette!

Jeg er periodeveier, dvs at jeg har perioder da jeg veier meg ofte og også flere ganger om dagen, og så har jeg perioder da jeg nesten klarer å begrense meg til veiing en gang i uken.

 

Nå har jeg en periode hvor jeg ikke veier meg så veldig ofte, men mer enn en gang i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marthe123
Har til og med lurt på om det lønner seg å føne håret før man veier seg etter dusjen!!!

Og så må man selvfølgelig ha gått på do rett før. Kunne hende man misset noen verdifulle gram vet du :-)

Hehe, det lønner seg jo faktisk å føne håret, hvis du ser sånn på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Innersvingen

Nei, nå må du se til og gjemme vekk vekta.

Ingen veiing utenom veiedagen din... :)

Har samme problem selv egentlig, men måtte legge den vekk så den ikke var synlig lenger.

Kan ødelegge mye den der.

 

Har til og med lurt på om det lønner seg å føne håret før man veier seg etter dusjen!!!

Og så må man selvfølgelig ha gått på do rett før. Kunne hende man misset noen verdifulle gram vet du :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har faktisk tenkt på å kanskje legge bort vekta mellom veiedagene.

Er bare redd for at jeg kanskje kan gå glipp av "viktige" milepæler på vekta

Og man kan jo si at hvert 100 gram ned er en "viktig" milepæle...hehe...

Nei. Ser helt klart at det kanskje ikke er så lurt. Man får fort følelsen av at ting har stoppet opp og full kriseberedskap bare for at man står stille eller i værste fall - til og med har gått opp 100 gram. Det er da det er fort gjort å gå på en aldri så liten smell og føle at det ikke nytter og bli fristet til å skeie ut.

Kanskje jeg skal være flink fram til neste veiiedag...

Prøve i hvertfall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går på vekten hver morgen- etter jeg har tisset:) og bare i trusa:) Hehe..

Dette må jeg for og holde motivasjonen oppe!!! Hvis vekten er lavere enn dagen før blir humøret og motivasjonen på topp, selv om det bare kanskje er 100 gram og har den gått opp så får jeg et ekstra dytt til og gjøre en ekstra innsats. Dette er det eneste som fungerer for meg. Hvis jeg skal veie meg en dag i uken, så mister jeg litt innsatsen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...