Gå til innhold

5 kg til påske - uke 2


Gjest Elsie

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen..

Legger ut første innelgg for denne uken.. Har veid meg i dag og det var et sorgens kapittel. Jeg har gått opp 0,7 kg siden jeg veide megpå onsdag, men har hatt endel utskeielser i helgen så det er ikke mer å forvente. Jeg har pleid å veie meg hver mandag fast, så det er denne dagen jeg går utifra. Starter uken med skjerpings igjen og skal på trening nå kl. 1000, første gang etter jul... Skal bli deilig å komme i gang igjen..

 

Vekt ved start i okt.: 69,1

Vekt nå: 63,7

 

Delmål 1: 63

Mål (påske): 59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og vekta har stått stille siden forrige mandag. Jeg har spist sunt igjen, men litt for mye. Kaloriinntaket har jevnt over ligget på et par hundre kcal over det som er anbafalt for meg... Føler meg så sulten om dagen! Jeg trener, men er ikke oppe i det samme antall trimpoeng som jeg var før jul heller. Skal prøve å være litt flinkere denne uka! ;)

 

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere. Jeg synes dere er tøffe som veier dere mandagsmorgen...

 

Jeg har hatt kurskvelder på torsdager, så jeg blir og fortsette med veiing denne dagen.

 

Nå har det vært bursdagsfeiring i helga, og en ny runde i morgen. Så vi får se hva denne uken bringer.

 

Kommer tilbake med de harde fakta, uansett hvordan det går, på torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veiedag på kurset onsdager, så jeg legger ut rapport den dagen.

Ellers så har vel helgen gått ganske bra,har nok kanskje tatt ett par glass rødvin for mye,men..håper det ikke slår ut for mye på vekta,jeg får se på onsdag.

Har også kommet godt igang med trenningen,både step og gått turer.

 

Ha en fin dag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er storfornøyd med ukens resultat, har glemt å ta mål men får gjøre det neste uke. Har gått ned 1 kg denne uka.

 

Start: 65 kg

I dag: 64 kg

Totalt ned : 1 kg

 

Jeg synes det er motiverende å fortsette nå når jeg har hatt en pangstart... Riktignok la jeg på meg 1,2 kg i jula, og det går vel kanskje fort av igjen.

 

Lykke til dere andre også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg "meldt" meg inn på 2 plasser, men det er vel ok.... ;)

Jeg er også veldig fornøyd med dagens vekt. Etter min første slankeuke var det -1,3 kg. :-)

 

Startvekt: 68,4

Vekt i dag: 67,1

Totalt ned: -1,3

 

mamz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thebiggestlooser

Hei,jeg har ikke kommet igang før nå,men nå er det notering av hver smule og kaloritelling.Går mye turer(har stor hund)og skal fortsette på 3t etterhvert.Var "flink"før jul,men ikke kommet meg igang igjenn.

 

Har bestemt meg for veiedag onsdag,dette p.g.a.ekstra kosing i helga med oppsamlet kosemerker og ekstra god middag på søndagene som regel.

 

Skal legge inn raport da-lover!;)

 

p.s.mamz-jeg legger også inn to plasser.Gratulereer med fint resultat-flinkepia!Nå er det full skjerpings for meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thebiggestlooser

--------------------------------------------------------------------------------

 

Hei alle sammen .

Jeg hadde med gru min første veiedag i dag,etter jul og ferie og utskeilelser i massevis.Har vært "flink " til å gå trimturer,men ikke flink med matrasjoner-dobbel dose kanskje.

 

Iallefall her er mitt resultat:

11/1

- vekt 75,8 (+2 kg) trodde det var mye værre

- mål 78 cm(opp 2 cm)

- trimpoeng 10,9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde veiedag idag og er kjempefornøyd ned 1,4 kilo og 6 cm..hurra.

 

Vekt: 73,4(-1,4)

ønsket vekt:67

Mål:-6cm.

trimpoeng:14,3

 

 

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

--------------------------------------------------------------------------------

 

Hei alle sammen .

Jeg hadde med gru min første veiedag i dag' date='etter jul og ferie og utskeilelser i massevis.Har vært "flink " til å gå trimturer,men ikke flink med matrasjoner-dobbel dose kanskje.

 

Iallefall her er mitt resultat:

11/1

- vekt 75,8 (+2 kg) trodde det var mye værre

- mål 78 cm(opp 2 cm)

- trimpoeng 10,9[/quote']

 

Som du selv sier elsa, du trodde det var verre........så, nå er det bare å sette i gang, nå skal du ned igjen :D HUSK: ingen dobbel matrasjon !!!! må passe på deg vettu :-) klarer dette vi, gleder meg til sommeren jeg, har det som mål...så nå elsa må vi stå på, for dette SKAL vi klare :)

 

klem mamz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde veiedag idag og er kjempefornøyd ned 1' date='4 kilo og 6 cm..hurra.

 

Vekt: 73,4(-1,4)

ønsket vekt:67

Mål:-6cm.

trimpoeng:14,3

 

 

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen.[/quote']

Du er jo kjempeflink da :-) veldig motiverende for oss andre også dette må jeg si......stå på videre, dette går så bra :-)

 

klem mamz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

 

Synes dere er utrolig flinke, og det blir spennende å følge med her.

 

Har gått ned 0,4 denne uka, og er fornøyd med det. Tatt i betrakning at det har vært bursdagsfeiring over flere dager her i huset.

 

Vekt sept -05: 86 kg.

Vekt nå: 71,4 kg.

 

Resultat totalt: - 14,6 kg

Resultat siste uke: - 0,4 kg

 

Lykke til videre, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

 

Synes dere er utrolig flinke' date=' og det blir spennende å følge med her.

 

Har gått ned 0,4 denne uka, og er fornøyd med det. Tatt i betrakning at det har vært bursdagsfeiring over flere dager her i huset.

 

Vekt sept -05: 86 kg.

Vekt nå: 71,4 kg.

 

Resultat totalt: - 14,6 kg

Resultat siste uke: - 0,4 kg

 

Lykke til videre, jenter![/quote']

 

wow, så flink du har vært da, -14,6 kg er jo kjempebra :-) -0,4 denne uka er jo rette vei det :D skjønner at du er fornøyd.

Stå på videre, lykke til :-)

mamz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow' date=' så flink du har vært da, -14,6 kg er jo kjempebra :-) -0,4 denne uka er jo rette vei det :D skjønner at du er fornøyd.

Stå på videre, lykke til :-)

mamz[/quote']

 

Tusen takk, mamz!

 

Du er så flink med ros, du.

 

Nå står helga for dør, og jeg har bestemt meg for at denne helga er det minimalt med "kos".

Skal lage meg grønnsaker og mager dip.

Men blir nok å unne meg et glass rødvin eller to.....

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,blir nok en mager helg her også,men kommer til og kose meg med litt rødvin..litt må man jo kose seg,vis ikke så hadde det blitt veldig kjedelig..

 

Ha en kjempefin helg alle sammen.

 

 

Klem synøve:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...