Gå til innhold

Krymperne uke 1, 2006


Gjest chele

Anbefalte innlegg

Hei dere.

 

Er førstemann/dame her i dag, og starter tråden. Dette er min første veiing i det nye året, og må konstatere at jeg har gått litt opp siden før jul (1/2 kilo...) Veier nå 66 kilo. Har ambisjoner om å komme ned til 63 før påske. De andre målene er:

 

Hals: 31

Overarm: 27

Bryst: 91

Midje: 83

Ende: 95

Lår: 56

 

En ting jeg har funnet ut, er at man får veldig fort trimpoeng av å gå på ski. Jeg gikk fire timer i går, og da fikk jeg gulleple med en gang. Det som var litt trist, var at det hadde forsvunnet når jeg kom tilbake igjen i dag...Er det noen som vet noe om det?

 

Ellers: Er det mange av dere som følger kurs nå, eller er dere bare freelanceslankere sånn som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Chele og dere andre som kommer utover i uka.

 

Håper du har kost deg i jula. I o m at du ikke har gått opp mer en noen få hundre gram, har du garantert ikke vært helt tankeløs. Enig med deg i at ski er en herlig trimpoengsamler. Håper ikke all snøen regner bort nå!

 

Jeg går ikke noe kurs, har faktisk aldri gjordt det. Men, henter info og inspirasjon fra en søster som nå går sitt tredje kurs. Samt at jeg synes det er mye motivasjon og hente her. I desember var jeg ikke noe flink til å registrere mat og trim, da gikk det litt så som så. Men, det er jo ellers gjerne en hektisk måned. Og det gikk da nedover noe. Vet at jeg har gått opp i jule og nyttårs helga, men hvor mye får jeg vite i morra -da har jeg veiedag! Kommer innom med vekt og mål!

 

Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde første veiing forrige mandag , jeg . Da lå vekta på 60.8 . I morges var den jammen gått ned til 59.8 ! Hurra !!! Et kilo! Midjemålet var gått inn 1 cm , fra 81 til 80 cm. Så det var en fin ( tjuv- ) start . Har egentlig ikke vært så kjempeflink , vin og kransekake ( ! ) ihelga , men aktivitetsnivået har vært rimelig bra . Skal klare de siste kiloene uten å gå flere GR-kurs . Og med disse sidene er det jo mere motiverende . Hilsen petit .P.S. Målet mitt er 57 kilo før 1. april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært petit!

Du ligger jo veldig godt ann i forhold til målet ditt og tidsrammen. Men, "jobben" skal jo gjøres.. Har du gått kurs tidligere? Når? Og har du gått ned mye? Tror jeg husker at du er ganske nye her :-)

 

Cabosna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Først Bht, vi er flere som er litt større her, så du er velkommen til å fortsette. Er det ikke greit om vi har litt forskjellig utgangspunkt? Hvis vi bare er nok folk til at vi får litt fart over tråden, slik at vi kan utveksle erfaring og motivere hverandre!

 

Idag viste vekta 74,9 kg.

Startvekt 6/9: 86 kg.

I forhold til før jul er det opp 0,6 kg. Men jeg er fornøyd fordi jeg nyttårsaften ved kontrollveiing var 76 kg.

 

Synes mål er litt vanskelig, men her er dagens:

 

Hals: 35

O. arm: 32,5

Bryst: 106

Midje: 89

Ende: 112

Lår: 65

 

 

Lykke til folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært petit!

Du ligger jo veldig godt ann i forhold til målet ditt og tidsrammen. Men' date=' "jobben" skal jo gjøres.. Har du gått kurs tidligere? Når? Og har du gått ned mye? Tror jeg husker at du er ganske nye her :-)

 

Cabosna[/quote']

Jeg begynte på GR -kurs i oktober 2004 . Da veide jeg 67.2kilo . Gikk opp 10 kilo etter røykekutt 4 år før , og følte meg veldig bomsete . Første kurset gikk jeg ned 4 kilo , men så kom jula , og da kom det brått på 2 kilo igjen ! Har gått flere kurs i løpet av det siste året , og på 2 av de kursene har vekta stått bom stille enda jeg har gjort alt til punkt og prikke !!! Kroppen har liksom tviholdt på kiloene . Gi opp ? Aldri i livet !!! Jeg fant ut at det måtte litt skikkelig hardtrening til 2 ganger i uken . Bare kjappe gåturer ble ikke nok. Nå går det bedre , men jeg er fullstendig klar over at vekta kan stoppe opp igjen og bli stand by i flere uker . Vi må bare godta at vi er forskjellige og at ting tar tid ! Jeg har lært enormt mye om kosthold siden jeg begynte med dette opplegget i allefall . Og nå er det ikke langt igjen til målet , men du har så rett : jobben skal gjøres ! Men jeg gir meg ikke !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært petit!

Du ligger jo veldig godt ann i forhold til målet ditt og tidsrammen. Men' date=' "jobben" skal jo gjøres.. Har du gått kurs tidligere? Når? Og har du gått ned mye? Tror jeg husker at du er ganske nye her :-)

 

Cabosna[/quote']

Har gått kurs tidligere med forskjellig resultat . Har nå gått ned ca. 8 kilo . Vekta har i flere lengre perioder stått bom stille , men nå går det bedre !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

De som er med i Krymperne nå er vel bare Chele, Petit, Bht, Stbs og meg. For meg er det litt liten aktivitet her. Ser at Stbs og Bht er med i andre tråder. Tror også jeg skal prøve lykken i en litt mer aktiv tråd..

 

Ønsker dere alle LYKKE TIL og så snakkes vi kanskje i andre tråder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...