Gå til innhold

Prosjekt: Bunad i barnedåpen


Gjest propelle

Anbefalte innlegg

Gjest propelle

.. ingen trening i dag. Var meint å rocke litt, men har ikkje hatt tid.

Har vore ganske bra på matfronten, og trur det blir bra at eg har byrja å vege maten.

 

Surfar på nettet etter klestips til eplefasong.

 

Er du ei eple jente?

 

Da bør basisgarderoben din inneholde:

Kåpe:

gå for enkeltspennet kåpe, med et rett snitt. Og kåpen skal slutte rett over kreet. Gå for mørkt mørke farger( svart, plomme eller sjokolade om du ønsker en slankende effekt! Gå for lommer i hoftehøyde eller et høyt belte i livet om du ønsker mer kurver!!

Jakke:

gå for en enkelt spennet jakke som kneppes under brystet og slutter rett under hoftebeinet. Se etter detaljer som lommer ved hoftebeinet, dette vil skape flotte kurver! Gå for mørke eller matte farger.

Topper:

velg topper med V hals, ovalrund hals eller vis armer og skuldre i en halterneck eller stoppløs topp! Tre-kvart lange armer vil gi en illusjon av et smalt liv. Se også etter topper med et høyt livbelte(stoffet vil da gi over og skjule magen). Alle toppene bør slutte rett under hoftebeinet.

Kjoler:

se etter empireliv, omslagskjoler, og dyp V hals.

Dressbukse:

se etter en vid bukse(rett ned fra hoftene), og tilføy et hoftebelte.

Jeans:

velg en bukse som er middels liv og med rette bein. Gå for mørke farger, ikke steinvasket! Igjen hoftebelte og se etter jeans med litt høyt satte lommer Skjørt: gå A-linjeformet som slutter ved kneet. Velg og vrak i farger og stoff!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 126
  • Created
  • Siste svar
Gjest propelle

Har gjennomført dagens trening på golvet, merka det var litt tyngre i dag, så det tok lengre tid enn vanleg, men eg unna meg litt ekstra tøying medaneg såg på slankekrigen spesial på tv - dei programma er heilt sjuke, folk går ned ti kg på ti dagar, det kan jo neppe vere sunt.

 

Har 8 tp hittil denne veka, så med to tp kvar dag framover, så når eg 12 denne veka også.

 

Elles så snør det att i dag, så eg trur ikkje det blir veldig masse trilling i dette været.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest propelle

Fredag bikka eg 2200 kal, det vart litt mykje av alt det gode, i går holdt eg megsåvidt under 2000 grensa, og i dag skal eg tilbake på track :)

 

Har 10,1 trimpoeng hittil, sola skin, så no får eg utnytte goværet til litt søndagstur. Sliter med å få med meg resten av familien, mannen er sliten etter ei lang veke, og vil helst være inne og på sofaen, han og storesøster har sett tegnefilmar i to timar no, og ho er framleis forkjøla. Håpar ho kan i barnehagen att i morgon, etter tre dagar i barnehagen dei siste tre vekene er me klare for å være friske og raske att.

 

Spent på veging i morgon, har snikvege litt og sett at det er gått litt ned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest propelle

For ein pyton vegedag! Eg trur eg var i koma etter kjempefin 2 trimpoengs-supertrilletur i går, eg var så svolten at eg var bevisstlaus i gjerningsmiddagsøyeblikket, skulle aldri lagd pasta carbonara, og skulle ihvertfall ha rydda vekk alle restene, og ikkje spist opp alle rester seinare på kvelden :)

 

Så det eg trudde skulle bli ein riktig glad vegedag med fin nedgang, er blitt til ein skikkeleg sur vegedag, med full stillstand. Heldigvis ikkje gått opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest propelle

1843 kal hittil, så no stenger eg brødboksen for kvelden. Dagens trilletur endte med eit besøk hjå naboen, ikkje så mange trimpoeng i 20 meter t/r..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest propelle

1750 kal i går, akkurat passe. Mannen steikte pizza i går kveld, og eg sa nei, og gjekk å la meg i stadenfor. Ein liten seier for kaloritellinga ;)

 

Ingen trimpoeng før i dag, men no har eg fått 3,5 ved å trille dobbeltvogn til barnehagen, ti min rocking, og 40 min styrketrening på golvet. Ein bra treningsdag i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest propelle

1750 i går også. I dag har eg plusteleg havna oppi 2200, og er ikkje veldig happy med det, men har 2,8 trimpoeng etter å ha trilla tur i over 10300 skritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest propelle

1700 kal i dag, og 2,1 trimpoeng, ein god dag.

Dagens middag var kjempegod, biffstrimler med masse paprika, løk og squash, og salat til. Eg har hatt litt problem med å halde kalorigrensa i helgene, litt pga gode middagar, men dersom eg held meg til reint kjøt, så kan eg ha det sunt og magert. Planar om taco i morgon, stor kaloriforskjell på tacomiddag og pizzaen eg lagar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest propelle

2100 kal og 1,9 trimpoeng. To fine trilleturar, men tacomiddagen gjekk litt over stokk og stein, eg skulle visst spist litt meir salat og litt mindre lefse. Ingen kosemerker i kveld, sjølv om det er laurdag :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest propelle

Forrige vegedag gjekk eg jo ikkje ned noko som helst, og var ganske skuffa, for eg visste at eg hadde gått ned, men sklei ut med søndagsmiddagen ;)

 

Så forrige veke har eg vore påpasseleg alle dagar, endte på totalt 11 trimpoeng, eitt mindre enn målet, men nøgd allikevel.

 

Fasit denne veka er 1,4 kilo ned, og ein cm mindre i livvidde!

 

02.02.2009 102,60 Nedgong

09.02.2009 100,60 (2,00)

16.02.2009 99,60 (1,00)

23.02.2009 98,80 (0,80)

02.03.2009 99,60 0,80

09.03.2009 99,40 (0,20)

16.03.2009 98,80 (0,60)

23.03.2009 98,20 (0,60)

30.03.2009 98,20 -

06.04.2009 96,80 (1,40)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest propelle

No er det påskeveka, og seks dagar att til barnedåpen. Bunaden vert nok diverre ikkje passe, men eg har kjøpt ein kjole som er enno betre ;)

 

Mannen jobbar mandag, tysdag og onsdag, så desse fyrste dagane skal eg kunne leve som normalt, men så kjem svogers, svigers og mamma, og då byrjar nok utskeielsane. Eg skal kose meg denne veka, men passe på mengdene.

 

Neste veke velger eg å vege meg på tysdag, så eg får ein dag å komme meg på etter barnedåpen.

 

Mål om 12 trimpoeng, det skal eg greie.

 

Eg er jo akkurat tilbake frå ein time trilletur med dobbeltvogn, eg rekna ut at eg skøyv rundt på 35 kilo, berre litt meir enn det eg gjekk opp under svangerskapet, og då var alt på magen min utan ekstra hjul. Ikkje rart det var tungt å gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest propelle

Eg har trent i dag, og bytta frå mitt "akkurat fått barn" program som eg fekk frå fysioterapeuten eg gjekk til i svangerskapet, til eit eg fann på Puls.

http://www.nrk.no/bedrepuls/article/page/view/1.6527514

 

Dette føles mykje tyngre, eg skulle eigentleg ta tre rundar, men var så sliten etter to, pluss at storesøster dreiv og sprang rundt beina, at eg stoppa etter to runder. Må innrømme at eg er ganske langt unna 15 strake bein armhevingar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest propelle

Treningsprogrammet tysdag har vore effektivt, for i dag har eg vore støl i magemusklane, det er heilt fantastisk. Har ikkje trent i dag, sidan me har besøk, men har trilla tur i to timar inne i byen. Lunch på Peppes = 1250 kaloriar, men då droppar eg middag, så er eg på totalt 1800 kal i dag, og stoppar no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest propelle

Tusen takk skal du ha, erdetingenledigenick :)

 

Eg søkte på nettet over kaloriar i peppes, og fann ein diskusjon her på vektklubben som seier at eitt peppes pizzastykke = 250 kaloriar. Og eg spiste fem.... Men så var eg mett resten av dagen også!

 

Ein riktig god påske-klem tilbake til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig takk!

Jeg har lurt på hvor mange kcal som egentlig er i sånne stykker altså, av den enkle grunn at noenganger må man tillate seg, og vi skal jo leve også. Veldig bra å vite hvor mange kcal det faktisk er! Dette skal jeg plotte inn under egne matvarer. Nok en gang: jeg er kjempe imponert over deg og håper jeg også kommer i mål en gang. Håper påskesolen skinner på deg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest propelle
Tusen hjertelig takk!

Jeg har lurt på hvor mange kcal som egentlig er i sånne stykker altså' date=' av den enkle grunn at noenganger må man tillate seg, og vi skal jo leve også. Veldig bra å vite hvor mange kcal det faktisk er! Dette skal jeg plotte inn under egne matvarer. Nok en gang: jeg er kjempe imponert over deg og håper jeg også kommer i mål en gang. Håper påskesolen skinner på deg!:)[/quote']

Tusen takk, eg vonar påskesola skin på deg også :(

Og dette med at ein kan spise alt, men vite kor mykje kaloriar det inneheld, og lære og begrense seg, er det eg likar aller best med Grete Roede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest propelle

0,8 kilo ned, sjølv etter gårsdagens feiring :)

8,3 trimpoeng forrige veke, det er heilt ok, med tanke på alt som har skjedd av planlegging og festlegheiter.

 

02.02.2009 102,60 Nedgong Totalt

09.02.2009 100,60 (2,00) (2,00)

16.02.2009 99,60 (1,00) (3,00)

23.02.2009 98,80 (0,80) (3,80)

02.03.2009 99,60 0,80 (3,00)

09.03.2009 99,40 (0,20) (3,20)

16.03.2009 98,80 (0,60) (3,80)

23.03.2009 98,20 (0,60) (4,40)

30.03.2009 98,20 - (4,40)

06.04.2009 96,80 (1,40) (5,80)

13.04.2009 96,00 (0,80) (6,60)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest propelle

Eg hadde ikkje bunad i barnedåpen i går...

 

Me gjorde ein vri.

 

Så eg hadde kvit kjole, og me gifta oss samstundes som me døypte minstemann.

 

Eg skulle gjerne vore slank i bryllaupet mitt, men eg var ganske fin allikevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest propelle
Gratulerer!!! Så koselig' date=' var det offisielt planlagt eller overrasket dere alle gjestene? Du var sikkert en nydelig brud! Og har vært flink så langt, og klarer sikkert å komme under 90 til sommeren. Lykke til! :)[/quote']

Tusen takk!

Det var overraskelsesbryllaup, og me jobba så hardt med å halde hemmelegheita, så alle vart veldig overraska, spesielt foreldra våre :) (glad-overraska, heldigvis)

 

Eg skundar meg langsomt, slik at eg tek det vekttapet eg får. Vil gjerne komme ned til 8-tal fyrst før sommaren, helst så snart som mogeleg, men det går garantert litt i rykk og napp. Har lova meg sjølv å ikkje bli skuffa dersom det stagnerar for periodar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest propelle

Har lege litt høgt på kaloriane til no, 2500 på mandag, 1800 i går og 2000 i dag, men også fått over 6 trimpoeng hittil. Tok det nye styrkeprogrammet i går, og kjenner det godt i dag. Skal trene i morgon også, pluss fortsette trilletur fram og tilbake til barnehagen med dobbeltvogna i det deilege vårværet.

 

Har lyst til å gå på eit ti-vekers auke kondisjons-løpeprogram, vurderar å byrje på mandag, skal tenke meg om litt til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest propelle

2500 kal i går, og ikkje stolt. Spiste opp resten av nøtte og tørka frukt miksen som var att frå søndag. Kunne ikkje gjestene spist den, så eg ikkje hadde blitt frista??

 

Utsatte gårsdagens trening til i dag, for eg var framleis støl etter tysdag. Kjenner programmet er godt, eg føler meg sterkare allerede :)

 

10,5 trimpoeng denne veka, og godt i rute på å nå mål om 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest propelle

Endte på 1400 kal går, kanskje litt lite, men eg føler eg må ligge litt lågt for å "ta igjen" dei høge tala tidleg i veka. Mannen min er borte i utdrikningslag frå i dag til i morgon, dei skal på segltur og overnatte i båten, ergo kan eg ha ein sunn laurdag utan kosemat og legge meg tidleg.

 

I morgon får eg venninnebesøk til lunch, og planen er å servere kyllingsalat, pluss gå søndagstur etterpå. Også mandag er det selskapelegheiter, då er det min tur til å lage middag, eg har handla inn til biff med ovnsbakte grønsaker til, og fann oppskrift på GR pannacotta med bær, som eg lagar klar i morgon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest propelle

0,4 ned, og 1 cm inn i livet. Ikkje kjempemasse, men eg skal ikkje klage. Har trass alt eit par kakeorgiar bak meg, pluss fleire høge kaloridagar. Eg merka det er litt tiltak å komme inn att i rytmen, sjølv om eg ikkje har veldig store utskeielsar.

 

Dagens tal

02.02.2009 102,60 Nedgong Totalt

09.02.2009 100,60 (2,00) (2,00)

16.02.2009 99,60 (1,00) (3,00)

23.02.2009 98,80 (0,80) (3,80)

02.03.2009 99,60 0,80 (3,00)

09.03.2009 99,40 (0,20) (3,20)

16.03.2009 98,80 (0,60) (3,80)

23.03.2009 98,20 (0,60) (4,40)

30.03.2009 98,20 - (4,40)

06.04.2009 96,80 (1,40) (5,80)

13.04.2009 96,00 (0,80) (6,60)

20.04.2009 95,60 (0,40) (7,00)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...