Gå til innhold

Å leve lettere resten av livet er vikigst


Gjest scooter

Anbefalte innlegg

Gjest scooter

Har i dag startet på uke 3. Veier mye mat fremdeles. En del mat ser jeg nå med en gang hvor mye jeg skal ha på "aumål". Likevel ønsker jeg mer norvegia, mer kjøtt, mer av det gode. Vanedyret har altså ikke kommet heeeelt inn i mengde på det gode, men spiser gjerne mindre av det som jeg ikke synes er så godt, det er jo så enkelt.

Har gått ned 1,6 kg - skal ned 20 tenkte jeg, kanskje til like over, det hadde jo vært fint. Vi er i uke 12 nå, så uke 30 skal gå! Har gått en runde med Grete Roede i 2005 der jeg gikk ned 20 kg enkelt. Dessverre var ikke kurslederen på stabiliseringskurset det samme, så da tenkte jeg at jeg skulle fikse det sjøl, hadde gått 3 kurs. Men, nei, kiloene snek seg på - og før jeg visste ordet av det var jeg over på "gi faen"-vekta.....og vært der noen år nå.

Siden forrige gang har jeg nå fått med meg mannen min, vi er begge overvektige, spiser jo samme maten! (tross alt) Og han har ikke tidligere direkte inspirert meg!! (satt og goflet i seg potetgull foran øynene mine, og hev innpå med brus)

Siden jeg denne gangen er på rent nettkurs prøver jeg meg på noen innlegg. Arti å lese om andre, litt annerledes å dele mine egne tanker, men kanskje er det noen der ute som vil bli med meg, og vi kan inspirere hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...