Gå til innhold

Blir gjerne med i en gruppe hvis noen av dere har plass...


Gjest Nicke

Anbefalte innlegg

Har akkurat startet med GR KURS, LES: mandag denne uken. Startet på 76,1 kg og må komme meg ned helst 10 kg eller mer. Dette av helsemessige årsaker. Sliter med dårlige ledd og jo tyngere jeg er dess mere vondter og slitasjer. Er vi flere i samme båt? Startet på et GR kurs for 5 år siden, møtte opp to ganger og ga opp. Total motivasjonssvikt. Håper det går bedre nå. Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom gjerne til oss ,vi er ihvertfall 3-4 som startet opp på mandag.Jeg begynte på mitt jeg vet ikke hvor mange GR kurs:) mandag 16.mars, men er veldig motivert nå.Hvis du går lenger ned på siden finner du oss " Hei dere midt i 50 åra trenger fortsatt gode råd" som du ser har vi lagt ut startvekt og mål, og er veeeldig motiverte til å gå ned i vekt...og du... du må ikke være midt i 50 åra :D Hilsen fra Voila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lill1978

Hei og velkommen her.

Det er egentlig ikke noen spesielle grupper her inne. Man leser hverandres innlegg også blir det gjerne til at man går inn og kommenterer på hverandres "tråder".

Eksempelvis så har jeg Lill1978 og Innersvingen kontakt via min tråd " Lills egen lille tråd" og via Innersvingen sitt start innlegg " hvor er min slankekompis?"

Vi er i tillegg innom tilsvarende på andres innlegg sånn går det liksom her inne.:-)

Jeg har valgt å lage min egen tråd som jeg legger inn ukentlig veiinger og ikke minst. Der lufter jeg mine egne tanker, gleder og frustrasjoner.

Veldig hyggelig når noen har lyst å lese og dele sine tanker og gleder men det startet med mine egen lille "greie"

Henger du med?

 

Jeg er for øvrig i min 5 uke. Startet på 84,5 kg og er nå under 80 kg. 165 cm høy, 31 år og 3 barns mor :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråd og tråd fru blom:) hvis du går på" FOR DEG SOM SKAL NED 10-20KG " så finner du meg der det står... "HEI DERE MIDT I 50ÅRA TRENGER FORTSATT GODE RÅd :D Hilsen Voila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...