Gå til innhold

firkløverdamene 09.01.06

Anbefalte innlegg

Er sjukemeldt, sur og grinete, og ikke mye motivert for noe som helst.

Har kommet på tull med trim, spiser lite og tullete, sover lite, har mye vondt, og har glemt veiing igjen....

Blir bare tull, når en går slik....... men ikke gi meg opp....

Noen ganger blir jeg rett og slett helt tom. Har en væskefyll cyste i ryggmagen, øverst i nakken, som klemmer på noen nerver. Dette gjør at jeg har kroniske smerter i nakke, armer og rygg. Og så er jeg ikke flink til å ta kroppens signaler på alvor, selv ikke etter 10 år, og kjører på til det er full stopp. Hver gang........

Egentlig så skulle jeg ha sagt stopp sist på november, men pressa på, og så vart jeg sjukemeldt rett før jul.

Et nederlag hver gang, selv om jeg nå kanskje etter hvert skulle ha innfunnet meg med at dette er en kronisk lidelse jeg bare må lære meg å leve med. Har mistet førlighet og følesen i fingrene på venstre hånd. (startet med prikkinger i tommelen i fjor høst, og det har bare blitt verre siste året. Kan ikke operere, da de ligger øverst i nakken og inne i ryggmargen)

Så i slike perioder som dette er det ikke mye energi å hente fram. Så jeg har som nevnt tidligere ikke hatt fokus på slanking og vektklubben siden sist på november.

MEN, jeg er ikke kommet dit jeg vil, og jeg har ikke gått opp no særlig siden da,(1-2 kilo), og har tenkt at jeg skal komme meg innpå "sporet" igjen, så ikke gi meg opp. (Vær så snill!)

Acinom

Ps, hvordan står det til med "dere to". Er formen bra? Har du gått ned noe nå etter jul også?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

urk.. hørtes ikke noe godt ut.. :D du må huske å ta vare på deg selv sånn at alle som er glade i deg har deg blid og energisk leeeeeenge.

jeg skal ikke gi deg opp, jeg. jeg er ikke akkurat mest opptatt av veiing og telling jeg heller. jeg spiser alt jeg klarer å putte i munnen uten å brekke meg. det kommer sjelden opp i 1000 kcal pr dag.. sukk.. det medførte en vektnedgang på 1,5 kg siste uke. ikke bra - tuller vel til hele forbrenninga mi, men jeg får dra meg inn igjen seinere når kvalmen avtar. ellers går alt fint med oss :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Opprett ny...