Gå til innhold

Alle dere som tok kontalt med meg ang frokostkonseptet. Her er den riktige linken.


Gjest sunnsterk

Anbefalte innlegg

Gjest sunnsterk

Jeg leste at noen trodde jeg var selger...Skrev dette på en annen tråd her inne og skriver det samme her:

Jeg er ikke selger nei. Da hadde jeg ikke lagt ut feil link forrige gang.

Hva er problemet med at jeg forteller om min måte å gå ned på? Jeg er storfornøyd og vil at andre også skal bli det. mange som sliter med å gå ned i vekt. Det er faktisk ikke lett å slanke seg med det man er avhengig av, nemlig mat alene! Når det finnes et alternativ som fører til at søthungeret forsvinner helt samtidig med at man går ned i vekt, noe jeg opplever med konseptet, ville jeg dele dette med andre i min situasjon. Og dette er jo ikke en puverkur. Dette fører til at man gjør om kosten resten av dagen. De 4 vanlig måltidene jeg spiser nå inneholder mye mindre sukker og fett fordi cellene er mette allerede fra frokosten av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere enn meg som er drittlei dette salgstrikset?

 

"Anmeld" henne på "Kontakt oss" på support. Det har jeg gjort. Tipper de fjerner innleggene fort hvis vi er flere som gjør det.

 

Svar til sunnsterk fra ernæringsfysiologen til Grete Roede (hun har prøvd å svare på de fleste salgstrådene til sunnsterk):

 

Hei sunnsterk!

Det er flott at du og dine venninner har funnet en måte å gå ned i vekt på' date=' men måten du formidler dette rundt på vektklubben gjør at dette minner mer om reklame. Vektklubben skal ikke være et sted for å drive gratis markedsføring.

 

Pulver og shaker av forskjellige typer gir selvfølgelig vektreduksjon. Forklaringen ligger i at du inntar færre kalorier enn du forbruker og kroppen må tære på reservene. Dette er forklaringen bak all vektreduksjon.

 

Gjennom de siste årene har forskning innen vektreduksjon vist mer og mer at det ikke er kostsammensetningen som har betydning for å gå ned i vekt, men at man inntar færre kalorier enn man forbruker. Nøkkelen ligger altså i energiunderskuddet.

 

Det er mange måter å oppnå et energiunderskudd på. Man kan spise annereldes, man kan spise mindre eller man kan velge pulver, piller eller shaker.

Man kan kutte på karbohydrater eller fett, eller litt av alt. Så lenge du inntar mindre energi enn du forbruker vil vekten gå nedover.

 

Forskjellen ligger i

 

a) hvor godt du trives med kostholdet ditt eller shakene dine

:) hvor lenge du orker å holde på med opplegget ditt (avhengig av punkt a)

c) hvor sunt kostholdet er i forhold til diabetes, kreft og hjerte- og karsykdommer

 

Vi i Grete Roede er overbevist om at man i det lange løp vil trives best med et variert kosthold. At det vil lønne seg å bruke noe tid på slankingen og heller ha det godt underveis. De som skal ned mange kilo og skal slanke seg lenge må jo også tenke på at kostholdet bør bidra til god helse generelt.

 

I tillegg vet vi at det å gå ned i vekt er bare halveis til mål. Neste oppgave er å holde den nye vekten. Ved å lære seg til å spise et variert og sunt kosthold vil man være bedre rustet for denne delen av slankeprosessen. Vår filosofi er basert på at man skal gjøre varige endringer som man trives med.

 

Jeg ser at det er mange her i forumet som er skeptisk til både pulveret og markedsføringen din, og jeg gleder meg over at det er mange her i forumet som tar til orde for sunn og variert mat.

 

Hilsen Kari - ernæringsfysiolog i Grete Roede AS[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..meldt dette innlegget til moderator.

 

Klikk deg inn på linken, trykk på utropstegnet inni varseltrekanten, og meld det. Det står tydelig at spam og reklame skal rapporteres- og det er jo det dette er.

 

Herlig innen 2010- vi er enige som alltid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...