Gå til innhold

NED 20-30kg 10.01


Gjest CamCam

Anbefalte innlegg

Bare en dag til veing og kursstart for mitt 3.GR kurs! (I denne omgangen ;)) Jeg er kjempe motivert, og selv om jeg fremdeles er trøtt etter 3 uker med magesykt barn (MANGE netter med skift av sengetøy og styr!), så tror jeg vi går mot bedre tider i dag. Sønnen min ser ut til å ha blitt bedre, og jeg håper på å få sove i natt!

 

Spiste GR-middag i går: Hverdagssei. Den viste seg å være litt i sterkeste laget for sønnen min (de hadde bare medium salsa), men retten falt i smak hos både meg og mannen min! Høy på GR-mat successene (kylling-burger på lørdag), fortsetter jeg med Lakse-presang i dag! Håper de har pastinakk på Rema :)

 

Ha en fin dag alle sammen!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Men det stopper ikke meg! -Nå har jeg nettopp vært på spinning-time, og selv om det var hardt (har ikke vært der på tre uker), så var det vannvittig deilig!

 

Hurra hei og hopp, jeg er så gla' i dag!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tornerose

Så flink du er CamCam, er ikke i form til å trene så tidlig på dagen jeg.

Men skal ta meg ei mil på sykkelen i kveld, har fått meg en treningsstrikk også så det blit nok litt styrketrening med den også.

Akkuratt nå har jeg mest lyst å legge meg ned å sove,men jeg må nok ta et tak her hjemme, ser jo heilt bomba ut. Huff, jeg er så lat.

Nei nå våkna vist babyen og, får vel gå å hente han..

Hadet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er camcam. Deilig å trene på formiddagen synes jeg. Jeg var på spinning i går og det er fantastisk deilig måte å trene på. Svetten siler iallefall og formen begynner å komme. godt med resultater.

 

I dag er jeg veldig trøtt, og tung i kroppen så det blir neppe trening i dag men dobbeltime i morgen. Det har jeg iallefall satt opp på programmet......

 

Motivasjonen begynner å li litt dalende akkurat nå, og jeg fikk ikke plass på kurset jeg hadde tenkt meg på så da får jeg klare meg på egenhånd en stund.

 

Asjo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke til å trene dere er! Ikke rart kroppen blir tung og sliten innemellom.. Er ikke det en gylden regel å ikke ha to dager på rad med hard trening? Jeg skal gå en tur i kveld jeg da, starter forsiktig igjen.

 

Har nesten mistet stemmen og har taleforbud. He,he..åssen skal nå det gå? Jeg som er så skravlesyk:)

 

Trinny;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zalarina

Så kom jeg meg på trening etter 2 mnd fravær. Syklet 30 minutter og styrketrening 30 minutter. Det var kjempedeilig. Tungt å komme seg av gårde med to små i regnet - men jeg hadde bestemt meg. Og jeg angrer ihvertfall ikke nå! ;)

 

Motivasjonen er foreløpig på topp, måtte det vare... Regner med at det kommer tyngre dager, men jeg får nyte nuet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinny, det er riktig at det ikke er lurt med to dager med hard trening etter hverandre dersom man er utrent! -Det er viktig å starte forsiktig, spesielt hvis man har endel kilo ekstra. Men hvis man f.eks trener spinning en dag og styrke den neste, så belaster man helt forskjellige deler av kroppen. Hvis man i tillegg varmer opp med litt rolige bevegelser, så er sjansene mindre for belastningsskader.

 

Er man i god form, så er det ogte lurt å ta en litt rolig økt etter ett blodslit for å restituere kroppen. -Jeg kommer aldri tilbake i toppform (på det meste trente jeg ca 15 ganger i uka, svømming, sykling og løping), men det er heller ikke målet!

-Målet er å fungere godt i hverdagen, og å nyte den vitaminsprøyten det faktisk er å bli skikkelig svett og sliten!

 

Venter spent på pilates pakka jeg har bestilt gjennom bokklubben (av alle steder ;))! Er spent på om det gir meg noe! Vet faktisk ikke helt hva det er, men innbilder meg det har noe til felles med core-trening..? Stemmer det? Det har blitt dårlig med sit-ups i det siste, så jeg håper det skal bli mye styrke på ball og DVD fremover! -Måtte den bare komme!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pilates er det noe for meg tro? Jeg vet ikke noe om det, så det hadde vært fint hvis jeg kunne få litt info ;)

 

I morgen må det bli stavgåing etter jobb. Det ser jeg fram til. Når jeg nå har holdt på med dette et års tid, er det akkurat som om jeg har fått det i blodet, en slags form for avhengighet :-)

 

Livet er herlig, og for hver kilo jeg legger bak meg, blir alt lettere.

 

Men jeg tror nok jeg må holde meg selv i øra, selv når jeg har nådd målet, om et års tid. Hvis ikke løper kiloene fort på igjen.

Det er derfor jeg mentalt innstiller meg på livsstilsendring, og ikke slanking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tornerose

Yes, fikk meg til å trene i dag. Har nettopp syklet 30min og trent noe styrketrening etter på. Er veldig fornøyd selv. (:

Kansje jeg klarer å nå del målet mitt alike vel, hvis jeg klarer å holde treningen ved like.

Skal si det begynner å bli mange folk her inne etter hvert, bare kjekt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...