Gå til innhold

NED 20-30kg 11.01.06


Gjest CamCam

Anbefalte innlegg

Hei hei alle samme!

 

Veiedag for min del, men ikke før i kveld! -Får bare smøre meg med tålmodighet!

 

queen: Jeg skal informere deg når jeg er kommet i gang med ballen og DVD'en, dersom ingen andre har noe info å komme med! Er forresten evig Queen fan, så jeg smiler litt hver gang jeg ser navnet ditt! -Det burde riktignok vært stor Q, men liten er vel greit :D

 

Spiste Laksepresang til middag i går, og den falt faktisk i smak både hos mann og barn! -Er egentlig ganske inspirert til å teste ut endel GR-oppskrifter, for de er ganske bra!

 

Ellers er dere veldig flinke til å trene! Jeg for min del er så fornøyd med min plutselige gjenoppståtte motivasjon! Måtte forresten gå hjem fra jobb i går også, og det ble 40 minutter i raskt tempo med vogn i snøslaps!

 

Kommer innom i kveld med rapport fra dagens veiing (og måling?)

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei CamCam,

artig at du liker Queen, det gjør jeg også, mangeårig fan! Var på Queen musical i London i fjor. Det var STORT :-)

 

Blir spennende å høre fra deg når du starter opp med Pilates!

 

Nå står middag med kylling og salat for tur, så blir det stavgang. Gleder meg til måltidet og til turen. Etterat jeg begynte å spise så regelmessig gleder jeg meg til maten på en helt annen måte. Det å planlegge hva jeg skal spise, istedenfor bare å dytte i seg noe, det gir en helt annen opplevelse av måltidet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Jeg smugveide meg om mandag, for å se julens skader - som da viste 800 gram i pluss. Men jeg har gått opp to kilo siden mandag! Hvordan er det mulig? Gjør mensen så mye? Fryktelig nedtur og en skikkelig trynetrykker. Da var jeg over på et nytt titall igjen, og jeg som var så glad for å være på et lavere titall enn på lenge... Jaja, det er bare å stå på. Jeg har spist bra i dag, føler at jeg har kommet inn i en hverdagsrytme igjen. Og neste uke starter ulike treningstimer. Og jeg skal klare noen treningspoeng denne uka og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zalarina

Trente i går, og i dag er jeg støl. Men det er jo en god ting egentlig! :D

 

I dag ble det wok med svinefilet og ris. Det var godt, men måtte jo bruke litt olje til å steke med- hvordan regner man egentlig det inn i kaloriregnskapet? Tok med at jeg fikk i meg ca en spiseskje... Og det dro opp kaloriene kan man jo si! Mulig det ikke var riktig så mye - men vanskelig å woke uten olje i wokpanne av jern altså. Synes ikke resultatet virket spesielt fettete heller!

 

Har litt lyst til å veie meg, man skal holde ut til fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens.

 

Det har bare gått rimelig greit her. HAdde veiedag på mandag, opp ytterligere 0,4 kg, men hadde spist røkt pinnekjøtt kvelden før, så skylder litt på det. Og mandag fikk jeg jammen servert pinnekjøtt igjen! Synd jeg liker det så godt! I dag har det blitt for lite mat, og nå er jeg knall sulten. Skal spise meg tre knekkebrød med 3% leverpostei, regner med at sulten stagnerer dag. Er på besøk hos mor, så det blir litt annet kosthold, selv om vi er veldig enige om å spise sunt. Hun vet om at jeg kurser hos Roede-familien :D

 

Vi har elendig vær, og det er masse besøk jeg må foreta, så det har ikke blitt trim inne - pga lite tid - og heller ikke turer ute, pga været.

 

Nei, nå må jeg ha mat!! 1150 kcal blir det totalt for i dag, og det er absolutt i minste laget, men kan ikke velte i meg masse nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KitSileya

Første kurskveld på kurs 2. Var rimelig sikker at jeg ikke hadde gått opp i jula, men tror nok resultatet kunne ha vært mye bedre om jeg ikke hadde fråtset i chips og cheez doodles disse 3 ukene. Som det var hadde jeg gått ned 1,6 kg, og veier nå 74kg. Målet ligger mellom 58-60kg, så det er et stykke igjen, men med 7,1 tapte kg siden sist i oktober må jeg si meg fornøyd.

 

Nå er målet 71kg eller under til vinterferien i mars, og 69kg til påske. Det er jo bare å begynne på ny frisk nå - kan ikke la gode resultater hittil gjøre meg blasé. Det har jeg lett for å gjøre, så trimme, spise riktig og drikke vann igjen er målet fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å komme i gang igjen, og enda bedre siden jeg hadde fått bukt med "jule-tillegget", som kom frem på en mellom-veiing hos kurslederen forrige uke.

 

Startvekt 31August 116,3

21.desember veide jeg 96,6

4.januar var jeg oppe i 98,2

I dag: 95,4

Totalt ned 20,9kg.

Målsetning: under 80, gjerne 75kg

 

Dermed har jeg gått ned 1,2kg på tre uker med jul og nyttår inkludert! Er ganske fornøyd med det!

 

Gratulerer til KitSileya! 1,6 ned over julen er jo fantastisk! Hvor langt ned skal du forresten?

 

Queen; Så musicalen i Oslo konserthus, men har lyst til å se den i London også! Var utenfor i forbindelse med ett kurs med jobben, og har ett skikkelig fint bilde av meg foran kjempe-Freddy ved inngangen!

 

enitS; Mensen samler vann i kroppen, og det kan utgjøre opp til 1 kilo! I tillegg kan inntak av salt mat (som pinnekjøttet til xray) i dagene før veiing kan utgjøre enda mer.

 

zalarina: Vi skal faktisk ha i oss en del olje, og andre hjernevennilge valg. Jeg steker endel mat i den grønne flytende (hjertevennlige) margarinen (bare en liten sprut, altså), og bruker opptil flere spiseskjeer i wok. Hvis det blir noe særlig mer enn en spiseskje eller to så skriver jeg det opp, men ellers ikke. Tar også tran hver dag uten å skrive. Wok er en av de beste og enkleste måltidene jeg vet om! -Ikke bekymre deg for oljen!

 

Tror jeg skal gjøre som kursleder og zalarina nevner: Prøve å vente med å veie meg til neste kursdag! Vet det er vanskelig, men så lenge jeg spiser riktig er det lettere enn når jeg er nervøs for resultatet!

 

God natt alle sammen!

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...