Gå til innhold

Skal Gjøre Det Nå!!!!!! Bli Med?


Gjest linnemora

Anbefalte innlegg

Gjest klartvikan

Heisann. Jeg var visst kommet en dag for langt... Jeg har jo ikke veiedag før i morgen... Sorry :) I dag har vi feiret St. Hans, og det gikk ganske greit faktisk. Ser nå at jeg har fått litt for lite kcal i dag, og det er jo utrolig på en dag som dette. Må finne noe og putte i meg så jeg kommer litt lengre opp :P

 

Jeg rapporterer i morgen, takk for støtten. Tror det står ganske stille denne uken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 491
  • Created
  • Siste svar
Gjest linnemora

JODA, jeg gikk faktisk ned 0,5 kg :P og inn bare 1 cm i midjen. Men utrolig når en tenker på hvordan jeg har spist den siste uken...

 

Nå er jeg klar for ei ny uke. Ble litt motivert nå:)

 

Mamma mia forestillingen har jeg og vært på, utrolig bra. Men synes og Les miserables var utrolig....

 

Ha en fin kveld jenter, i morgen venter en ny sprek dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra da! Artig når man får seg en positiv overraskelse. Hvor mange kg har du igjen nå? Litt mindre enn oss to andre tror jeg?

 

Og hvordan har veiingen gått på morgenkvisten KVK? Du er jo sist ut i løypa; mandag, tirsdag og onsdag mener jeg :P

 

Neste gang er det min tur igjen!!! Spent allerede... Men før det er det sommerfest med jobben (reker og hvitvin i kveld) og tur på byen (som sikkert resulterer i altfor mye øl på lørdag).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klartvikan

God morgen.

 

Da gikk det som jeg ventet etter en litt dårlig uke, men det ble ned 0,2 kg. Jeg er glad for alt som er ned!! Og minus 1 cm :P

 

I kveld er det sommeravslutning med jobben, masse vin og lureri...

Men jeg kjører på. Uansett hva man går ned, så er man nermere målet!!!

0,5 kg er jo bra linnemoren!!

 

6,3 kg igjen til målet!! Målet mitt er å nå det før september, så håper det skal gå greit.

 

Ha en fin dag jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin fint at nåla peker riktig vei :P

 

Vi har omtrent like langt igjen og jeg ser du er mer optimistisk på å nå målet enn jeg. Før september altså? Håpet er jo der, men i det tempoet jeg har startet ut vet jeg ikke helt... Da må vi i snitt klare 0,7 kg i uka. Kan holde hardt, men verdt et forsøk. Kaster meg på den selvom jeg var mer innstilt på å ta september til hjelp også. Og være i mål medio oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Kjempe flott Klartvikan. ALT teller, det er vi ivertfall enige om:)

 

Jeg har 5,5 kg igjen, så det er ikke så langt unna dere. Netse uke håper jeg at jeg har bare 4,5 kg igjen til målet :P Det blir tøft.....

 

Jeg synes dere er flinke jeg, vi skal klare dette. Håpet om å nå målet er jo så fort som mulig, men siden jeg også bruker laaaang tid på vei ned, vet jeg ikke om jeg klarer det til september. Men jeg skal prøve å nå målet til da:)

 

Ha en fin kveld jenter:) Koz dere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma Mia var absolutt en suksess :) Men når man er ute med jentene er det stort gruppepress på godis. Endte opp med en yoghurtis i sola. Man føler seg så teit ved å si nei hele tiden liksom :P Dumt at det skal være sånn egentlig. Og idag har det vært sommeravslutning på jobb. klarte å styre unna med 1 øl og takket nei til dessert. veldig fornøyd med det selvom det jo går litt ut over partystemningen...

 

Føler at jeg har mista kontrollen litt de siste dagene siden jeg ikke har spist noe særlig hjemme. Vanskelig å beregne hva man får i seg :) Også føler jeg meg mer oppblåst igjen. Det er ikke stas i det hele tatt!!!

 

Bra dere er optimistiske på nedgangen. En hel kilo på en uke??? Det tror jeg aldri jeg har klart med dette opplegget. Lurer på om jeg spiser litt for lite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Synes du har vært flink jeg Kris76. Bare 1 øl ilag med venner.....det er bra det.

Skal virkelig prøve nå resten av uken, så kanskje 1 kg neste tirsdag er borte :P

 

Det kan hende du spsier for lite, eller rett og slett spiser for lite strukturert. Eller drikker forlite vann...

 

Til helgen skal vi på hyttetur, dvs god mat og god drikke....huff, men skal prøve å gå lange fjellturer og begrense meg i matveien.

 

God natt jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er du da Klartvikan??? Trenger virkelig din hjelp og støtte til å komme meg gjennom helgen nå som linnemora ikke er tilgjengelig. Har en skikkelig nedtur om dagen så jeg trenger all den backup jeg kan få!!!

 

Nyter sommeren altfor mye! Er jo overhodet ikke hjemme om dagen og da klarer jeg ikke å kontrollere hva jeg får i meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klartvikan

Hei Kris76. Sorry at jeg sviktet i helgen, har litt problmere med nettet om dagene. Holder på og bytte leverandør... Ja, målet er nok ikke nådd før oktober her heller, men man kan jo håpe. Blir nok ikke mye nedgang nå som det snart er ferie. Er jo så nydelig vær, og lett og falle på "vinbølgen"

 

Men vi får være ekstra flinke til å mosjonere nå som vi gjerne putter i oss litt mer kcal enn vi bør. Vi får jobbe oss gjennom varmen og sommeren sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resultatet siste uke ble bra det, selvom jeg ikke kan skylde det på GR-opplegget. Ble vel heller et resultat av dårlig planlegging og minimalt med mat-inntak de siste dagene... Fare for at det kan straffe seg igjen neste uke.

 

Men:

-1,1 kg, total -1,8 kg. 5,6 kg igjen til mål.

 

Glemte midjemålet. Får ta det i morgen.

 

Ha en fin uke jenter. Og lykke til med fiksing av nett. Vi trenger deg her inne vet du KVK :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klartvikan

God kveld!! Oj, minus 1,1 kg var bra ja. Blir spennende neste uke da.

Jeg kjenner på meg at jeg må ha gått opp denne uken, og da mister jeg litt motet... Min sønn på 6,5 år spurte meg i dag om jeg er gravid!!! Så jeg skjønner jo at det er bare og ta seg selv i nakken!!!! Jeg gir ikke opp selv om onsdagen kommer til å bli deprimerende... Nå skal jeg holde meg unna alkohol og drit frem til ferien, og trimme avgårde!!

 

Trenger nok dere og litt moralsk støtte på onsdag ja... huff, gruer meg virkelig.

Jaja, er jo ikke den letteste tiden og gå ned i vekt på dette her da. Også med det nydelige været vi har om dagene. Vi får bare ta tallene som de kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gi opp håpet om onsdagen ennå. Det viser seg jo ofte at man har gått en tanke ned selvom man tror det stikk motsatte. Går nok bra skal du se :( Tvi, tvi!

 

Men det er jammen ikke lett å følge rutinene på dager som disse. Vil jo bare ligge på stranda og gjøre ingenting. Dårlig med trening på disse kanter mao. Bra at du er energetisk på det området.

 

Sjekka mål idag siden jeg glemte det igår. Ble

-2 cm. Total -10.

Merker det må jeg si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klartvikan

Hei. Har klart meg rimelig greit i dag med tanke på at jeg har vært i bursdagsbesøk til mine foreldre. Ble en kroneis da, men holdt meg unna kaker og brus med sukker i...

 

Ja, jeg får holde motet oppe... Kanskje jeg klarer og holde meg stabil i morgen ihvertfall... Håper det!! Er spent på hvordan det har gått med linnemoren i dag, venter på rapportering :) Dere hører fra meg ila morgendagen.

Ha en fin kveld!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Da er jeg endelig hjemme igjen. I det vi kom hjem fra hytta, skadet den mellomste jenta seg, så det endte med sykehusinnleggelse. Derfor sen med å skrive til dere.

 

Har hatt ei flott helg, med alt for LITE trim og alt for MYE usunn mat og drikke, desverre.......

Klarte ikke motstå alle fristelsene når jeg bare er i lag med folk som driter i vekta. Så da ble det Øl, rusbrus og potetgull til kvelds da.....

 

Har også fått det månedlige, så magen er stoooor som en ballong. Huff!!

 

Har ikke fått tatt vekta og målt cm i dag heller. Tror jeg gjør det på torsdag, slik at jeg ikke blir veldig skuffet.

 

Kjempe flott Kris 76, 1,1 er veldig bra :(

Spennende i morgen KVK:)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda. Det hørtes ikke noe stas ut med den lille. Håper alt går bra...

 

Ikke noe stas å være på hyttetur med folk som bare koser seg heller nei. Men du får klatre opp på vekta i morgen og se hva det blir til. Den er jo der for å glede oss i gode dager og rise oss etter utskeielser så opp på den må man uansett hva den vil vise...

 

Og dagens måling for deg, KVK? Ble det ris eller ros fra vekta til deg?

 

Jeg ser i alle fall frem mot mye ris til oss alle i tiden som kommer. For dette klarer vi :) :) :) Selvom jeg har lagt treningkarrieren på hylla :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klartvikan

Linnemoren, det høres ikke kjekt ut med barn på sykehuset. Det er alltid litt skummelt. Håper alt står bra til, og god bedring!!

 

Ja, i dag har jeg vært på vekten. Det ble verken ris eller ros egentlig... Den stod på grammet stille!! Jeg er faktisk fornøyd med det, etter dårlig med trim og litt for mye fest. Men jeg er ved friskt mot nå!!

 

Spennende med veiing for deg i morgen linnemoren.

Og lykke til videre med oss alle tre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

huff, jeg gruer meg skikkelig til i morgen. Tror jeg har gått opp 2 kg bare i helgen og med det månedlige. Ja ja , vi får ta det som det kommer.

 

Heldigvis går det bedre med jenta, nå gleder vi oss til feriestart på fredag eller lørdag. Da blir det 14 dager på ferie.......det blir spennende det. Skal ta med pc`en, så får jeg snakke litt med dere og :(

Tar ikke med vekt, men målband. Kommer langt med det:)

 

Har ikke i dag heller vært flink verken med trim eller mat. Men håper på at når ferien begynner, blir det sus over det:)

 

Synes du har vært flink jeg KVK, Bedre å stå stille når en har skjeet ut, enn å gå opp. Neste uke blir det vel reduksjon????

Vi følger med...!!!!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stillstand er absolutt akseptabelt. Fin fint det da :(

 

Og du har kanskje våget deg oppå du og linnemora? En siste rapport før ferien? Uansett: lykke til med ferie. Kos deg masse selvom du ikke skeier helt ut. Koselig om du titter innom oss innimellom.

 

Her er det fortsatt sunn mat, men ingen trening...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

JA!! Det ble stillstand, både i cm og i kg. Er fortsatt 57,5 kg, så da er det fortsatt 4,5 kg som skal bort. Her er det ingen trim og litt usunn mat. Men har liksom veldig trua på ferien. Da skal jeg virkelig prøve å holde sunn mat i fokus, og mye gåing blir det jo uansett.

God natt jenter:)

Snakkes i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...