Gå til innhold

De siste 3-4 kilo..........


Anbefalte innlegg

Har vel i grunnen ikke så mange gode råd - men er nøyaktig i samme situasjon. Har pendlet opp og ned de samme to kiloene ett år snart. Målet er 48, men svinger mellom 49 og 51. Startet på 57.5, og hadde da gått ned fra 63 - som jeg veide en uke etter å ha født mine tvillinger. 155 høy (eller lav, alt etter hvordan man ser det...hehehe)

 

"Teorien" min er at jeg rett og slett må ned i inntak. Med den vekta jeg har nå, og de trimpoengene jeg får tid til å sanke på en uke (ca 10) har jeg ikke store behovet. Så jeg skal prøve meg på å ligge på 1200. Alternativet er selvsagt å øke trim, men det har jeg ikke overskudd til. Altså gjøre en ENDRING i forhold til det jeg har gjort til nå. Det samme gjelder sikkert for deg også altså!

 

Har lest mange som sier at man med de siste standhaftige kiloene trenger mer trim for å få vekk, så om du har mulighet er sikkert det den beste veien. Skal prøve selv også - overskuddet kommer nok etter hvert. Men inntil jeg får økt trim, velger jeg å legge meg svært lavt kalorimessig. 500-800 under mitt behov er for meg 1085-1385, så da er ikke 1200 helt galt altså. Men det høres lite ut, og det ER lite!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg har sliter også med de siste kiloene og det som har hjulpet meg er å legge om kostholdet i forhold til hva jeg har pleid å spise. Eksempel; jeg har skiftet ut min faste lunsj med polarbrød og makrell til forskjellige salatlunsjer. Da gikk jeg plutselig ned 900 gr til! Jeg hadde også en uke hvor jeg bare hadde fiske og kylling middager og da ble det 700 gr. Noen ganger tror jeg kroppen trenger å oppleve noen andre sammensetninger i matveien, selv om kaloriinntaket er det samme. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...