Gå til innhold

noka dietten


Gjest pia78
 Share

Anbefalte innlegg

Er det noen som har gått på den dietten og har fått bra resultater?

Jeg har kjøpt inn nå og har tenkt å begynne.

Leser på pakken at jeg skal ha 4 måltider til dagen, jeg spiser noe hele veien så dette kommer til å bli tøft.

 

Det jeg tenkte i første omgang er å drikke noka dietten frokost og middag.

Spiser sunn lunsj på jobb og en god kvelds mat.

 

Tenkte å hive i meg et knekke brød i begynnelsen hvis sulten blir for stor mellom måltidene.

 

Hva med frukt og grønnsaker, jeg kan vel spise det mellom måltidene?

 

Erfaringer tas med stor takk

 

Jeg er 31 år ca 172 cm høy og veier 75 kg. Vet at det ikke er så mye , men jeg har en trivsel vekt på 66 kg, Jeg har bare ikke klart å gå ned noe i vekt siden fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan! Ja,jeg har gått på noka nå en ukes tid og har gått ned 2 kg.

Jeg bruker kun milkshaken med sjokoladesmak og har brukt shaken i to av mine 4-5 daglige måltider.Resten er vann og knekkebrød -for det meste.Er litt hard mot meg selv nå til jeg har gått ned det jeg ønsker og så supplerer jeg med mer mat etterhvert.Har faktisk ikke vært særlig sulten,Nokashaken er fyldig og metter godt!

Trimmer ca.1 time fem dager i uka.Jeg har leddgikt så jeg kan ikke løpe og trene så hardt men jeg går raskt og jogger intervaller samt litt vekttrening.

 

Jeg er 177 cm. og veier nå idag 68,5 kg.For en uke siden veide jeg 70,5 kg.

Er ca.93 cm rundt magen på det bredeste (målt under navlen).Jeg skal ned til en 65 kg som er trivselsvekten min.Er jo slank med har fått en skikkelig ring rundt magen og "håndtak" bak.Noe jeg ikke trives med....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest appelsinpiken

Hei! ja, jeg har brukt den en stund, mest fordi jeg vil ha en streng diett og vite nøyaktig hvor mange kalorier jeg får i meg... pluss få alle næringstoffene...men tar den bare til frokost og lunsj, kanskje til middag iblandt hvis jeg er alene, og så teller jeg kalorier så det blir 1200 totalt.. synnes den er veldig bra i forhold til andre pulver dietter, men aldri om jeg hadde greid meg på bare fire og ikke noe annet... ihvertfall noen frukt og grønnsaker ville jeg tatt ved siden av isåfall. Den er veldig god å putte frosne bær i nå i varmen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 13 years later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...