Gå til innhold

Acinom's sommertråd. Skal vi slå følge gjennom sommeren??


Gjest acinom

Anbefalte innlegg

Jeg har gått på vekta minst 10 ganger i dag og den viser det magiske tallet 89.6.

80 TALLET!!!!! Jeg er helt i sjokk. 2.6 kg ned på første måling i tredje kurset.

Vektsleppet skyldes nok mest lite mat og høgt aktivitetesnivå i går på før premiere på Spelet om Maren.

Men jeg lever i lykkeland i dag og håper at vekta holder seg til neste uke!!! Det er mitt eneste mål for neste veiing!!!

 

Gått ned tilsammen 25.4 kg har igjen 14.6 til oppnådd mål. Det er bare helt utrolig!!!!!

 

 

 

Fantastisk flott!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar
Hei' date=' MaritO. Velkommet hit også.....

 

Her har 8 uker sommerferie gått i ett slakt tempo når det gjelder trim og trening. Irriterende, men slik er det... Har jo blitt noen turer, men ikke nok. Har prøvd å passe maten, og greidd det til en viss grad, med litt utskeielser inimellom. Men det er jo ferie og da har en ikke helt kontroll.

 

Jeg har klart kunstykket å legge på meg 2,5 kilo, bli slappere enn slapp i fisken, og kodisen som var super i vår, vet jeg ikke hvor ble av....... Jeg ser jo det at 2 kilo er ikke gærn't på 8 uker, så jeg har klart å holde prosjektet litt i sjakk alikevel...

 

I vår ble det mange turer i skog og mark og pop lier og på fjellet. Dette bli nok litt råkjør for den ene ankelen. Skikkelig smerter....Særlig i nedover og oppoverbakker.

 

Så det førse 2-3 ukene av ferien min måtte jeg roe ned, for å se om det ville gi seg. Vel det gjorde det, men kjente det alikevel på de turene jeg gikk, og etterpå........

 

Nå har jeg vært masse i ro, og jeg har ikke kjent noe særlig smerter. Men i går, skull jeg bare nedover grenda her og hente minstemann, og gikk raskt opp bakken her igjen, så er smertene der igjen. Har hovna opp og det stråler framover på vrista og oppover i leggen..... Pokker!!

 

Det var liksom i dag jeg skulle "komme meg på rett kjøl igjen" og komme igang igjen med hverdagen og de gode rutinene.

 

Skikkelig kjipt. Særlig når jeg vet det har krøpet på 5 margarinpakker........ sukk...[/quote']

 

 

Tusen takk acinom:) men jeg lurer litt på hva slags fottøy du går med jeg da?

 

Og for meg er det omvendt..har tid til mye fysisk aktivitet nå om sommeren og er spent på rutiner nå som jobben starter opp igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heffalompa

Ja nå har tiden fløyet av sted.

Hei MaritO!

Her har det også sneket seg på litt ekstra i ferieukene, sitter her og funderer på om jeg skal melde meg på ny runde for å få bukt med de siste kiloene jeg vil ha bort.. Nå er det i alle fall sukker-avvenning på høyt plan!

Med Minstemann i barnehage må det bli litt enklere å sette av tid til trim og turer i herlig høstvær :-)

Så irriterende med ankelen Acinom, -god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heffalompa
Jeg har gått på vekta minst 10 ganger i dag og den viser det magiske tallet 89.6.

80 TALLET!!!!! Jeg er helt i sjokk. 2.6 kg ned på første måling i tredje kurset.

Vektsleppet skyldes nok mest lite mat og høgt aktivitetesnivå i går på før premiere på Spelet om Maren.

Men jeg lever i lykkeland i dag og håper at vekta holder seg til neste uke!!! Det er mitt eneste mål for neste veiing!!!

 

Gått ned tilsammen 25.4 kg har igjen 14.6 til oppnådd mål. Det er bare helt utrolig!!!!!

Så flink du har vært!

Fortsett sånn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk acinom:) men jeg lurer litt på hva slags fottøy du går med jeg da?

 

Og for meg er det omvendt..har tid til mye fysisk aktivitet nå om sommeren og er spent på rutiner nå som jobben starter opp igjen:)

 

 

Jeg bruker mest joggesko, men også fjellsko........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...