Gå til innhold

Ned 6 - 8 kg.. Bli med?


Anbefalte innlegg

NÅ vil jeg virkelig prøve å gå ned de siste kg fra fødsel i 2006...

Jeg er ei jente på 31år med en datter på 3. Sliter med "fødselsmage". Har slanket meg flere ganger, men går opp igjen m en gang. Vil prøve å legge om kostholdet i sommer, da dette er en fin årstid å starte på, mtp råvarer, energi etc. Har liten mulighet til å trene da jeg enten jobber eller har datteren min. Innimellom kan hun bli me på tur i vogna, men går fort lei:) Vurderer å kjøpe meg Elipsemaskin...

 

Har noen lyst å bli med på omlegging av kostholdet? Gi hverandre tips og støtte når søtsuget sliter i oss som værst :(

 

Jeg veier 73kg og vil ned til 65-67kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solsikkene

Hei:) eg er og 31 år + 73 kg, og slit litt med å få av dei siste kg etter fødslar. Så eg er gjerne med. Har du fast dag du veg deg?

 

Eg treng litt motivasjon, kjenner eg :( Går mest turar og prøver å eta sunt, men det hjelper liksom ikkje så veldig.... Har du bra tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med!

Veide 70,5 for ca.to uker sida,nå veier jeg 69.

Ønsker å gå ned til en 65 kg.

Jeg prøver Noka dietten men har til nå ikke kun levd på den alle måltider.

Sliter med litt småsprekker som impulskjøp av soft is,snickers osv.Høres det kjent ut? hehehe...

Men kanskje vi klarer å motivere hverandre her ved å legge inn dagsrapporter?

Håper jeg får dårlig samvittighet så jeg skjerper meg...

 

Jeg har ellipsemaskin hjemme og synes den gir en fin trening.Og så bruker jeg litt vekter.I tillegg går jeg i skogen med innslag av litt jogging.Har leddgikt så jeg kan ikke overbelaste eller pushe meg særlig.

Anbefaler elipse (crosstraining maskinen),den er mer vennlig mot kroppen enn løping på hardt underlag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orkide1

Jeg hiver meg på jeg også!

Er fast bestemt på å ta et skikkelig oppgjør med godterisuget mitt denne gangen, få det under kontroll og gå ned i vekt på den riktige måten. Vanligvis er jeg aktiv og trener ca 3 ganger i uken, men nå er det sommerferie og det glir litt ut. Kommer ikke til å trene allverdens før august igjen, men ingen grunn til å ikke få kostholdet på plass før det!

 

Vekt: 75, mål: 65.

 

Håper vi sammen kan motivere hverandre og fortelle om framgang! Har ikke barn så lider ikke under "fødselsmage", men dere kan trøste dere med at jeg har en mage som trenger redusering til de grader allikevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cafelatte

siden dere også liker og trene, men like snop også :D

Jeg er 31 år og har ca. 6 kg. å gå ned, og jeg vil gjerne gå de ned litt kjapt ;)

 

Utfordringen min er helgene.. klarer nemlig å være ganske flink i ukedagene, så det skal bli bra med litt motivasjon fra dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette hørtes ut som en fin tråd for meg. Er 28 år og ferdig med 4 ukers GR kurs. Begynnte på 73,4 kg - Nå er jeg på 67,3 kg. Utfordringen blir nå i sommer, kurset

starter opp igjen i slutten av august, og varer i 4 uker. Jeg er skikkelig glad i gotderi, smågodt er min svakhet - men bank i bordet.. jeg har ikke rørt det på 7 uker nå. Til dere som også er svake for godteri - Krom funker for meg!!

 

Synes det er gøy å trene, men ikke alltid lett å få det til med ei lita jente som krever sitt..Min trivelsesvekt er satt til 64 kg. Håper vi kan inspirere hverandre og komme med tips/råd. Motviasjon er viktig for å nå målene!!

 

Jeg har også en mindre pen mage etter fødsel, og fokuserer på å stramme opp der :-) Armene blir også trent grundig nå, jeg skal gifte meg i september.. og med stroppløs kjole er det ikke så lekkert med dvaske fiskebollearmer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...