Gå til innhold

Abtronic X2


Gjest triner20

Anbefalte innlegg

Gjest gumselund

Jeg mener å ha hørt om en studie som undersøkte denne formen for apparater, som konkluderte med at det kunne være et tillegg til trening, og at det gav ekstra effekt dersom man brukte den samtidig som man trente, men at det er så godt som ubrukelig alene...

 

Kan legge til at jeg ikke har noe som helst tro på dette! Dersom man allerede er svært veltrent kan det kanskje få en til å se mer definert ut, men ikke pokker om det der er nok til å få fram magemusklene mine! De kontraksjonene apparatet eventuelt kan lage, kan ikke være sterke nok til å forbrenne noe særlig mer, og da forsvinner ikke fettet som ligger oppå uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest makrell

Jeg har prøvd muskelstimulering med strøm og det gjorde at jeg ble mindre i omkrets... MEN, når du er ferdig med behandling, (jeg prøvde på et senter med pads over hele kroppen), så skal det vedlikeholdes, og det klarte ikke jeg iallefall:(.... Åsså skal du faktisk gidde å sitte der lenge hvis du skal bruke den over hele kroppen. De reklamerer med 10 min eom dagen ellerr noe, men det er jo kun på magen. Hvis du skal bruke den ellers på kroppen tar det ganske lang tid, og det er dritkjedelig! Jeg vet, for jeg lot meg nemlig lure til å kjøpe den abtronicen som kom før denne du snakker om.

 

Jaja, desperat er man;) Tror man kommer like langt og vel så det med vanlig trening:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...