Gå til innhold

Påskemål fredag 13-1


Gjest synøve

Anbefalte innlegg

God morgen alle sammen. Da var det fredag igjen,fy så fort ukene flyr..

Er bedt til en vennine ikveld og vet at det blir utfordrene,men skal klare og holde fingrene unna sjokoladen,vet det blir vanskelig men jeg skal klare det :-)skal:-)

Får ta en tur innom her imorgen også,det hjelper meg veldig,er så motiverende.

Ps.så da klarer jeg og holde meg unna sjokisen:o

 

Ha en fin dag og helg alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter julemiddags-rester hos bestemor i går kveld bør det bli en forsiktig helg for min del! Det skal bli deilig med helg, og jeg håper det fremdeles er ake-muligheter i bakkene, selv om det meste langs veiene er slaps eller issvuller!

 

Ha en god helg alle sammen!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig at det er deilig med fredag og helg, men så var det disse utfordringene da, de står i kø for min del. Fest i dag og festmiddag i morgen. Etter å ha meldt meg inn her og begynt å telle kalorier var det et sjokk å innse hvor mange kalorier det er i alkohol. Jeg er veldig glad i rødvin til maten i helgene og også øl. Har begynt å drikke lettøl istedet nå, men det er liksom ingen gode erstatninger til rødvin.

 

Men, men, vi får forsøke å være flinke. Holde oss vekk fra sjokoladen og gjøre noe fysisk.

 

Stå på jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går så sakte med meg denne uka, jeg har tjuvveid meg og jeg har gått ned 100 g hittil. Men så kikket jeg på gjennomsnittlig kalorier forrige uke, og jeg har ligget 100 under det hver dag. Kanskje det har noe å si da- tror rett og slett jeg har spist litt for lite denne uken. Formen er ikke på topp og jeg har ikke fått trent, så derfor tenkte jeg det var greit å kutte ut mellommåltid. Så de to neste dagene har jeg bestemt meg for å spise litt mer, så får vi se om det skjer noe spesielt med forbrenningen min... Hvis ikke det resulterer i at jeg kun står stille denne uken. Et annet problem denne uka, er at jeg ikke har fått i meg mer enn halve melkekvoten. Får bli flinkere med det også. Jeg har veiedag på mandag, så jeg har ikke så mange dagene å gjøre det på nå. Men ellers har det gått fint, og jeg skal bruke kosemerkene mine i kveld, ellers blir det godtefritt resten av helgen. Da er det lettere å ikke sprekke.

 

Måtte bare få ut litt frustrasjon.... God helg dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så er det helg igjen da, skal ikke overspise slik jeg gjorde sist helg hverfall, orker ikke gå med dårlig samvittighet, føler at jeg er forberedt nå......hehe.....

Har spart på alle kosemerkene, så i kveld blir det litt sjokolade og potetgull(lett)

Skal ha pizza med grov bunn, skinke og ananas til middag, så i dag skal jeg bare kose meg :D

Ellers så synes jeg dette går kjempebra jeg, håper dere også føler det sånn, er glad jeg her dere her inne da :-)

Håper dere kikker innom her en tur i helg da, og at noen lager en ny tråd for oss hver dag(det kan jo jeg også gjøre da :) ) så vi kan prate litt.

God helg alle sammen.

klem mamz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg blitt syk så da får jeg i meg fint lite mat å eneste drikke jeg klarer å få i meg er cola... Så jeg lurer litt på om jeg bare ikke skal telle med denne uken å heller begynne på nytt når jeg er blitt frisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thebiggestlooser
Nå har jeg blitt syk så da får jeg i meg fint lite mat å eneste drikke jeg klarer å få i meg er cola... Så jeg lurer litt på om jeg bare ikke skal telle med denne uken å heller begynne på nytt når jeg er blitt frisk...

 

Det var da kjedelig,men GOD BEDRING.Når en blir frisk igjenn så kjenner en hvor godt en egentlig har det.Ikke gi opp iallefall.

 

Helg med mye utfordringer står for tur ja,skal bl.a.i bursdag,men vil tro det går bra.Missunner de som har full kontroll med hva de putter i munnen -hele tiden,og ikke har behov for mye utskeielser.Men det er dette da at det sitter i hode!

 

Go helg alle sammen.Dette går bra!:D

 

(jeg kommer til å være inne på vektklubben mange ganger i helga)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første helga mi hvor jeg skal holde meg unna snop og alt som er. Vi spiser fast hos svigers på fredagene og da går det i pølser. Har bestemt meg for å drikke mye vann før jeg drar opp dit :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å kjøre noe supersunt i dag, men jeg kjenner ett sug mot tortillias!

-Bruker karbonadedeig, grove tortillias og lett ost (og selvfølgelig lett-rømme), og bruker alle kosemerkene mine på det + en ekstra tortilla lefse! GR menyen sier 1, men jeg klarer meg ikke uten 2! Mye greiere med kosemerke-forbruket etter at sjokolade ble tabu :)

 

Pia; etterhvert kanjeg anbefale pølser fra "Det sunne kjøkken" De har bare 100kalorier per 100 gram (og tror 1 pølse er 50) og smaker helt ok. Ellers er prior sine pølser med kylling/kalun mye magrere enn vanlige pølser også.

 

God bedring til loopy! -Og god helg med kosemerker til dere alle sammen! -Har nesten ikke drukket vin siden jeg begynte på GR. Savner det av og til, men lider ingen nød :D

 

Vi sees i løpet av helga!

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sukkertoy

Det er helg ja. Jeg har gått opp 1,5 kg siden lille julaften. Det vil liksom ikke gå nedover. Det gikk så fint før jul, men nå er det håpløst. Får bare fortsette og håpe at det løsner igjen. Har som mål å gå ned 2,5 kg før vinterferien i slutten av februar, men det blir nok vanskelig. God helg alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissSlim

Hei alle sammen!

 

Fredag ja, og 28 timer med jobbing forran meg før jeg kan ta fri søndag kl 15, så no mye tid til snooping på meg blir det (heldigvis) ikke :D

 

Lykke til dere som skal på fest o.l, og husk det er lov å kose seg litt i helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere, tenkte bare å dele et tips som jeg fikk på kurs og som funker bra. Tenkte som spesielt på deg Pia som skal bort og spise pølser... I tillegg til å drikke mye vann før man går kan man spise litt grønnsaksuppe (ferdig pose) Den har bare 30-40 kcal per dl og da kan man jo spise noen dl og bli litt mett uten at det koster mye kalorier!

 

God helg alle sammen!

 

PS!Dere virker som en aktiv og bra gjeng, kan

jeg slenge meg med?? Anneli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere' date=' tenkte bare å dele et tips som jeg fikk på kurs og som funker bra. Tenkte som spesielt på deg Pia som skal bort og spise pølser... I tillegg til å drikke mye vann før man går kan man spise litt grønnsaksuppe (ferdig pose) Den har bare 30-40 kcal per dl og da kan man jo spise noen dl og bli litt mett uten at det koster mye kalorier!

 

God helg alle sammen!

 

PS!Dere virker som en aktiv og bra gjeng, kan

jeg slenge meg med?? Anneli[/quote']

 

Klart du kan. Velkommen skal du være :-)

God helg til deg også.

 

klem mamz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg vil også slenge meg med hvis jeg får lov. I dag gikk jeg på vekta for første gang siden før jul. Det var positivt. Før jul var jeg 70kg, nå viste vekta 68,4kg! :D

Håper det fortsetter å gå nedover i ukene fremover. Målet mitt er å gå ned så mye at jeg blir fornøyd, vet ikke helt hva som må til... håper iallefall på 5 kg til påske!

Huff, helg ja... skeier litt ut i morgen med pizza og kanskje et glass rødvin. Så har mannen handla inn ostepop og godis - får se om jeg klarer å holde meg unna... Skal ialllefall ikke fråtse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jannicke

Hei alle sammen! Dere er en helt fantastisk gjeng, jeg beundrer dere alle for viljestyrke, målbevissthet og motivasjon! Tusen takk.

 

Jeg er veldig glad i rødvin til maten i helgene og også øl. Har begynt å drikke lettøl istedet nå' date=' men det er liksom ingen gode erstatninger til rødvin.

 

Stå på jenter![/quote']

 

Rødvin er jo bare såå nydelig! Det sies at det er mye bedre å ta seg et glass rødvin eller to i helgen framfor å drikke øl eller lettøl, fordi rødvin i riktige mengder gagner helsen på så mange områder sammenlignet med øl som forstyrrer hele blodsukkerbalansen og gir sultfølelse og lyst på noe godt. Drikk vin med god samvittighet i greie mengder!

God helg!

 

Klem JT

 

----- Rome wasn`t built in one day, neither am I -----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...