Gå til innhold

Hva er det for noe galt med meg?


Gjest HermineH

Anbefalte innlegg

Gjest HermineH

Jeg blir fetere og fetere, synes ikke jeg spiser så galt - hmmm er det rart at man blir lei seg?

 

Tråden er startet som en slags bearbeiding av meg selv - innerst inne vet jeg at jeg klarer alt jeg vil, men mat og kos har blitt et stort problem. Kanskje jeg med mine tanker får andre til å bli inspirert eller til å kjenne seg igjen? Kanskje vi kan hjelpe hverandre litt på veien?

 

Første dag på jobb i går 3 august 09, etter å ha hatt en lang og god sommerferie. Virkelig godt faktisk. Sommeren for 2 år siden var trist og ensom, men etter det fant jeg mannen i mitt liv og det er bare godt - men: Etter jeg traff han har jeg lagt på meg 20kilo, og 5 kg rett før han også! På 1,5 -2 år. Er det mulig? I går gikk jeg på vekta og endte opp med å sitte å gråte på kontoret, tenk at det er mulig. Dette går på helsen løs, og selvtillitten. Jeg har alltid følt meg ganske vel, er vel ikke så værst å se på, men har alltid slitt med overvekt. Når jeg ser på bilder av meg selv fra tidligere år så er nok ikke det helt sant, jeg har faktisk stort sett alltid vært veldig flott å se på, men ikke i egne øyne.

 

Tenk om jeg kunne vært fornøyd med meg selv for 2,5 år siden, når jeg veide 25 kilo mindre? Nei da, jeg blir vel egentlig aldri fornøyd, men nå har jeg lovet meg selv at jeg SKAL. Jeg SKAL ned i vekt nå og bli der, og den dagen jeg har gått ned de 25 kiloene så vet jeg at jeg blir fornøyd, jeg skal lese her og tenke på hvordan det er å være så fet at ingen klær passer lenger, at jeg blir kvalm av å se meg i speilen, at datteren min kjenner på maven min, at flere spør om jeg er gravid, at kjæresten min kommenterer det om enn veldig forsiktig, at jeg peser meg opp trappa, at huden får blå og røde merker, ser sprengt ut!, at jeg aldri har energi, at jeg mest av alt skulle ønske det fantes en pille som bare tok vekk alt fettet på 1 dag sånn at jeg slapp det her. Jeg skal huske, you bet!

 

Tenk at sporty spreke sosiale meg har blitt en fet trulte som ikke trener, bare spiser og ikke orker å møte mennesker. Nei, nå er det slutt!

 

Jeg begynte i går. Spiste IKKE snop eller noe mer enn planlagt. I dag skal jeg legge plan for mat resten av uken samt trening. I går dro jeg til min store forskrekkelse på spinning, selv om det er ille å vise bort valkene så har jeg funnet ut at jeg MÅ. 1 time spinning i går var slitsomt med føltes som en start og en seier. I dag skal jeg også på spinning, midt i arbeidstiden. Etter en alvorlig prat med min sjef har han tillatt at jeg trener et par dager i uka på dagtid. Kanskje det da kan prioiriteres ? Jeg vet jeg skal klare det. Fra gammelt av vet jeg at omega 3, fiber, 0godis og trim gjør vei i vellinga, NÅ er jeg i gang med ett nytt og bedre liv

 

Det er rart å skrive det ned, men jeg tror det kan komme til nytte siden - spennende å lese om andre som sliter med det samme som meg, vi er mange.

 

Jeg ønsker med dette meg selv og alle andre LYKKE til med omveltninger i livet som bare blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 789
  • Created
  • Siste svar

Ingenting galt med deg ( i så fall er det noe galt med meg også ;-)

 

Så fint at du har kommet i gang!! Og kjempe bra at sjefen din lar deg trene i arbeidstiden, da har du ingen unnskyldning for ikke å dra!

 

Masse lykke til, dette klarer du!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HermineH

Kom meg tidlig opp i dag uten å ha noen ting å angre på fra i går:-) Dro på jobb og spiste litt der i stedet for hjemme. Lettere å dra tidlig hjem når man kommer tidligere enn alle andre! I og med at jeg skal trene i dag så føler jeg også at jeg må kompensere noen minutter i hver retning på jobben - kanskje det kan bli en varig løsning?

 

Det er utrolig deilig å kunne føre inn hva man spiser her på nett. Forrige gang jeg var inne i slankeverden skrev jeg på ark og det ble litt pes. Føler på meg at det her blir enklere, jeg er jo foran en pc store deler av dagen uansett.

 

Jeg overlevde spinningtimen i dag også! Hurra:-) Jeg syklet tilogmed fra jobb og bort på trening - bare 5 minutter, men alle monner drar... nydusjet og rødsprengt i tryne kom jeg på jobb midt i lunsjen til alle andre - da var det godt å gå på kontoret sitt å spise.

 

Og jeg drikker vann! Pga spinningen så er 2 liters kravet/anbefalingen allerede passert i dag - men det blir nok en liter eller to til - føles rensende

 

Også har jeg bestilt spikermatte - naboen har brukt den en stund og sier det er helt herlig - ro i sjela og avslapping er viktige virkemidler for å nå ønsket vekt

 

Klokken er 13 og jeg har det fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra det ser ut som du er skikkelig motivert, så dette klarer du.

Lykke til videre.

Lyst og å ville er ofte noe av det viktigste i kampen om kiloene. ;-)

Skal bli morsomt å følge deg videre.

Miann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HermineH

Veldig hyggelig med oppmuntringer fra dere som leser - tusen takk:-)

 

Det er som Miann sier, lyst og vilje er viktig i kampen for noe man VIL, og jeg VIL og har LYST.

 

Jeg er virkelig supermotivert - det å trene på dagtid er helt utrolig deilig, var sliten etter jobb så jeg leste og slappet av en time, nå er middag inntatt - enkelt og deilig, selv datteren min spiste godt av det. Hjemmelagde elgkarbonader med litt spagetti (...) og MASSE tomat og salat med en dæsj olivenolje. God og mett og klar for en tur på butikken for å kjøre bokbind med frøken snupp. Kanskje jeg skulle gå meg en tur i kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes du er flink jeg, det er ikke akkurat lett og komme igang med trening.

Men jeg savner å få litt mere energi og tror at det kommer etter litt trening og spise sunt. Jeg syntes det er litt deilig å komme i gang med sunn spising. neste uke skal jeg begynne å trene også:-)

Det kan bare gå en vei nå. Dette klarer vi:-)

Ha en flott kveld alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HermineH

Fikk ikke gått meg noen tur i går, men jeg klipte plenen i stedet. Det var jammen 30 min det - og jeg svettet underveis (var klamt i går da:-)

 

I dag GIKK jeg på jobb!!!!! Jeg begynte å jobbe her i mars og har tenkt at jeg skulle gå og sykle på jobb, men har ikke kommet i gang. Det tok 27 minutter å gå ned......... nedturen er å gå hjem, bare oppover - tar sikkert nesten en time, men jeg skal overleve. Kommer nok til å glede meg til å gå hjem etterhvert:-)

 

Før brukte jeg 40 minutter på å komme meg til og fra jobb - nå kan jeg jo bruke de 40 minuttene pluss 30 minutter ekstra på å gå hver vei - det betyr over en time gange hver dag jeg har sjans til å gå på jobb det - fantastisk - det blir mange kcal i tillegg til trening hver dag. Dette skal jeg få til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest manolowitch

Det virker som du er supermotivert! Good for you! Så bra at du får lov av sjefen og trene i arbeidstiden, det tror jeg mange hadde hatt nytte av. Kanskje jeg selv kan vurdere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HermineH

Synes jammen du skulle spørre sjefen om det. Det værste som kan skje er jo at man får beskjed om at man ikke kan det:-) Et argument kan være at 8-16 jobbing er ineffektivt! Alle moderne og oppegående ledere vet at man blir mer effektiv av å få tilpasse hverdagen sin. Jeg f.eks har nå tilgang på mail hjemme og kan ta unna litt av det før jeg drar på jobb eller etter jobb på kvelden når ungene har lagt seg. Det åpner for at jeg kan trene på dagtid i allefall 2 ganger i uken, kanskje 3 utover høsten (det er planen min, når han ser hvor bra dette går)

 

I tillegg tror jeg alle arbeidsgivere som trener selv vet at man får mer energi og overskudd av å være fysisk aktiv - da blir man jo mer effektiv på jobb også:-) Og mindre syk, i disse svineinfluensa tider. Jeg foreslo at vi skulle gå tur hver onsdag på jobb - du skal ikke se bortifra at det snart skjer - han tente på ideen og i dag hadde han med seg salat på jobb - sjefen altså - selv om han IKKE SLANKER SEG.....

 

Prøv å få til aktivitet i arbeidstiden - det er helt herlig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HermineH

Dagen avsluttes med utrolig ogd samvittighet:-) Jeg gikk både til og fra jobb i dag - det tok ca 30 minutter hver vei - bratt ned og bratt opp. I tillegg har jeg spist helt riktig. Vet ikke om 1300 kcal er bra, men jeg skriver opp alt jeg spiser, og får i meg alt på "lista".

 

Dette blir bra!

 

Nå skal jeg snart sove - hvile er både godt og riktig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HermineH

Tidlig i seng i går og relativt tidlig opp i dag:-) Godt å føle seg mer uthvilt. I dag har jeg spist litt lite til frokost, men jeg tar det nok igjen i løpet av kvelden! Har rukket 30min spinning og 30 min styrke midt i arbeidstiden!

 

Middag overstått - og det var deilig med kyllingsalet m tzatziki dressing. Aner ikke kaloriinnholdet (BAMA sin) men det var youghurt og agurk, så helt ille kan de jo ikke være.

Tenk om det neste året eller resten av livet mitt kunne vært sånn! Deilig å være på 4 dagen uten å ha gjort annet enn riktig. Deilig mat og nok mat gjør at man ikke tenker på at man forhåpentligvis går ned i vekt. Skal veie meg på mandag, da blir det spennende. Må kjøpe målbånd, har ikke fått målt meg enda. Kjenner at energien kommer, og det gjør godt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Lykke til!

Gled deg til målebåndet, løp og kjøp, for det var iallefall det som forsvant først på meg!

Og de ukene tallet ikke går ned er det greit å kunne se på centimetre!

 

Heldig du som kan trene i arbeidstida, men det å sykle el gå til og fra jobb kan jo alle gjøre, jeg har begynt med det og hoppet glatt ned en kilo den uka jeg begynte! (nå er det ferie, så vi får se hvordan det går).

Uansett, lykke til på veien ned og inn (i cm altså)

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest manolowitch

Jeg må si jeg er imponert og ikke så lite inspirert! Det hjelper på humøret med trening gjør det ikke? Samt å hjelpe en til å spise sunt!

God ide med målebånd, her måles det altfor sjelden for resultatet er alltid så nedslående, men det skal det snart bli andre boller her i gården og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HermineH

Gårsdagen var toppers - endte med at jeg kjørte ned på jobb og gikk opp - 30 min OPP! Kommer til å gå som en lek om noen uker:-) I dag gikk jeg på jobb - litt svett, men ikke værre enn at det går bra.

 

Jeg spiser som en sunn skikkelig person uten spiseproblemer - og det føles HELT FANTASTISK! Har vært i to butikker etter målebånd, alle er utsolgt - må nok grave litt i strikkety posene mine er jeg redd - synd å ikke få målt fra dag en, men jeg har et mål fraq før sommeren, får se hvordan det stemmer.

 

Helgen byr på noen utfordringer, men ikke mer enn at jeg fikser det. Selv barnebursdag skal jeg klare å fikse nå

 

Detta går bra, SERRU!

 

God helg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HermineH

Nå har jeg spist en deilig tacosalat variant, tilpasset ungenes fredagstaco. I stedet for tacokjøtt spiste jeg kylling salatkjøtt - deilig! Men, når jeg skulle legge inn hva jeg hadde spist ser jeg at 150 g salatkylling har 200 med kcal enn kyllingfilet!!!!!!!!!!!!!!!! Det har jeg virkelig ikke visst eller trodd, har bare tenkt at kylling er magert jeg, men fytti rakkern så mye annet jeg heller ville spist enn å steke en filet og dele den opp i stedet for den ferdige kyllingen. Ja ja, det er ikke noe krise, enda er jeg ikke oppe i mer enn ca 1200 kcal, og klokka er 19.30 en fredags kveld:-)

 

Søndag skal vi i bursdag, jeg har tilbudt å ha med meg den søte kaken jeg er kjent for å bake, men jeg har også sakt jeg skal ha med en kake til, en jeg fant her inne. DET gleder jeg meg til å teste. Jeg har spart kosemerker hele uka, så jeg kan koste på meg smake to stykker av den nye kaka (Sjokoladesukkerbrød m jordbærkrem) Gleder meg til det - det kommer til å bli ukas høydepunkt.

 

Kvelden er enda ung - kanskje en liten spasertur hadde gjort seg? Vi får se hva kvelden bringer:-)

 

Uansett har dette vært en fantastisk uke - fortsetter gjerne sånn resten av livet - dette føles ikke som et slankeopplegg, mer som planlegging av hva man skal spise, og det har jeg alltid vært for dårlig til. Planlegging er vel både praktisk og økonomisk for lommeboka OG ikke minst for kroppen:-)

 

Livet er i øyeblikket veldig fint:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HermineH

Etter et altfor stort måltid for 4 timer siden er jeg fortsatt mett - kvelden har medført avslapping i sofaen i stedet for tur. Kan vel ikke gå tur kl 12 om natten? Da tror jeg noen hadde lagt meg inn!

 

Lurer på hvor det gode humøret kommer fra, jeg - for en uke siden var jeg fet og ulykkelig nå er jeg fortsatt fet, men i utrolig mye bedre humør:-) Kosthold gjør mye, ja. 5 hele lange dager har vært korte. Mine største utfordringer er alltid helgene - denne helgen har jeg krefter til å stå i mot hva det skulle være.

 

Jeg har lest endel tråder her inne - veldig mange som er veldig flinke - og jammen viser det seg ikke å være mennesklig å feile. Mange "ramler" utpå, og mange klarer å ta seg inn igjen. Tenker alle som jeg alltid har gjort, at de aldri vil bli slanke? Eller er det mange som meg som tenker at NÅ skal det gå. Hvor mange er det om lykkes? Er dette sammenlignbart med å kutte ut å røyke? Det klarte jeg nemlig med glans. Jeg fant rett og slett ut at det var utrolig harry å røyke og at det luktet vondt. Slett ikke noe jeg ville bli forbundet med. Kanskje jeg skulle tenke sånn om mat også, at det å spise så mye at du blir tjukk av det ikke er forenlig med det "image" jeg ønsker å ha. Hmmmm det var en tanke.

 

Skal sove litt på det der - for om det er slik at jeg klarer å vri spise tankegangen min mot røyketankegangen så burde det her bare være snakk om litt standhaftighet i begynnelsen - synliggjøring overfor alle og enhver at jeg fikser det her - og deretter en livsvarig kontroll over mat på samme måte som jeg har det mtp sigaretter. Eureka! Løsningen ligger kanskje så nære?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HermineH

I dag har jeg bakt to kaker for å ta med i bursdag i morgen. (må unngå at kjæresten bare har kjøpekaker!) Den ene kaken er en jeg alltid baker til store anledninger som bryllup, runde tall og bursdager internt i familien - mammas oppskrift:-) Sukkerbrød, vaniljekrem/kremfløte 50/50 mellom lagene og kokesjokolade på topp med hakkede mandler - enkelt og greit - men fetende!

 

Klarte meg med 3 kosemerker, selv om jeg hadde bestemt meg for å ta 5 i dag og 5 imorgen:-) Da har jeg to ekstra i morgen, det blir stas.

 

I natt booket jeg time på spenst, spinning 45min - så når jeg sto opp i dag var innstillingen bra - så bra at jeg også GIKK ned på trening, 20 min rask gange nedover. Når jeg kom ned var det ikke spinning før om en time, så jeg måtte slenge meg med på kondis - FYTTIRAKKERN! Det var helt forferdeli tungt, men jeg overlevde både den og spinning. Gåturen hjemover overlevde jeg nesten ikke, det tok 35 min, mot normalt 25, men pytt - 3 time aktivitet og over 7 trimpoeng på EN dag er personlig rekord for meg iallefall. Hadde tenkt å trene i morgen også, men kutter ut spinning til fordel for en gåtur tenker jeg.

I kveld skal jeg og ungene til kjæresten - det blir kos:-)

 

Satser på en hei dundrende aktiv helg før første veiing på mandag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HermineH

For å være klar til bursdag i ettermiddag har jeg trent i dag! Formiddagen ble brukt på motivasjon og søvn. Jeg leser en bok av en dansk dame som heter 10 år yngre på 10 uker - den er god, selv om jeg synes den kan virke litt ekstrem, Jeg skal plukke det jeg kan klare av boken, så får jeg ta litt etterhvert. Det jeg iallefall skal følge er rådet om å kutte ut hvitt mel og finmalt mel av alle slag samt sukker. Melk bruker jeg lite, jeg skal fortsette med litt yoghurt av en mager variant tror jeg. Tilskudd skal jeg også begynne å ta, utover omega 3. Det er masse oljer man bør få i seg, så jeg får regne litt på kaloriinnholdet og se hva jeg kan klare å få i meg av det. Skjønner jo at det er sunt. Også står det om ro der - om å ikke stresse, ikke ta lettvindte løsninger osv. Jeg er egentlig veldig grundig av meg, men når det gjelder mat har jeg tradisjon for å ha lange perioder med enkle løsninger. At jeg gidder? Jeg storkoser meg jo når jeg spiser riktig. Endelig ikke røyker var en bok jeg leste for å slutte å røyke, det fungerte helt etter planen. Nå må jeg tenke sånn mtp mat også. Jeg ønsker ikke å være tjukk. Det stemmer ikke med mine tanker om meg selv. Det at jeg er så tjukk vitner om at jeg ikke har kontroll, og det stemmer jo. Når jeg sluttet å røyke skulle jeg si til meg selv når jeg så røykere at: Stakkars, tenk å være avhengig av sigaretter - trist altså. Også så usunt det er, han kan jo ikke ha kontroll. Å æsj som det lukter. Ekkelt å kjenne røykere som kommer inn etter å ha tatt en røyk ute. (tenk av vi røyket inne før i verden, sykt) Nei, JEG ER EN IKKE RØYKER, jeg har KONTROLL, jeg TRENGER IKKE røyk for å ha det bra.

 

Nå skal jeg si til meg selv når jeg ser tykke mennesker: Stakkars, tenk å være så avhengig av mat at han blir så tykk, trist altså. Også så usunt det er å være tykk, han kan jo ikke ha kontroll på spisingen sin. Å æsj så stygt det er å ha valker nedover kroppen, svetter mer gjør man også og får kviser. Tenk så lei meg jeg selv var den gangen jeg var tykk, vanskelig å finne klær, følte meg aldri sexy mer og hadde lite energi. NEI, jeg er en SLANK PERSON. Jeg har KONTROLL over spisingen min. Jeg TRENGER IKKE MAT TIL TRØST! Jeg har det bra når jeg spiser riktig og trener litt hver dag.

 

Jeg vet at jeg ikke er slank i dag, men je kan si ALT utenom det, og jeg kan si er jeg er SLANKERE ENN FØR for hver uke som går.

 

Den dagen vekta er som den skal skal disse tankene sitte så godt i hodet mitt at jeg ALDRI overspiser igjen, da får jeg kontroll.

 

DEN DAGEN ER IKKE LANGT UNNA når du tenker på hvor mange dager jeg skal leve, resten av mitt liv som SLANK

 

Tjo ho - no we talk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HermineH

Trodde ikke det var mulig, har vært på vekta gang på gang og må innse at det er riktig. Jeg må ha hatt VANNVITTIG mye vann i kroppen. Kjenner det også, jeg føler meg MYE bedre etter EN uke med masse trening, masse vann, omega 3, multivitamin og masse søvn. Men at det var mulig å gå ned 4,7 kg på en uke trodde jeg ikke. Er bare kjempestore menn som gjør det. Men det sier vel litt om hvordan jeg har følt meg. Nå skal jeg "bare" ned 26,8 kg til. 31,4 hørtes mye værre ut av en eller annen grunn:-)

 

Jeg må nå være forberedt på at neste mandag vil bli nedtur - det er nok ikke mulig å gå ned da når jeg tok så mye første uken. MEN jeg har tross alt 29 trimpoeng - det er masse! OG jeg har spiste helt riktig hele uka, selv om jeg kom opp i 1750 kcal i går å var det i planen, jeg hadde spart kosemerker til det hele uka.

 

Dette var motivasjon det - kan leve noen uker på dette altså. Det gir motivasjon til å trene masse denne uken også, selv om jeg ser det blir litt vanskeligere enn forrige uke så skal jeg få det til.

 

HURRA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Jeg er så godt i gang, målet kom MYE nærmere. Skal feire det med en pilates time i morgen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HermineH

I og med at jeg ikke får lagt inn målene mine på GR så gjør jeg det her for å ha det samlet et sted:

 

Hals: 39

Arm: 35

Bryst:115

Midje:100

Hofte:106

Rompe:112,5

Lår: 67

Legg:42,5

Synd jeg ikke målte meg før jeg begynte, må jo ha gått ned noe den første uken også.

 

Leste i i går at man var i faresonen for sykdommer dersom midjen var over 88cm - I am in deep shit! Mener å huske midjen var på 75 sist jeg var slank - det er jammen meg langt igjen, men det takler jeg.

 

Når det gjelder trening så har jeg tenkt å gå en tur i kveld. Skal ikke gjøre noe stressende, kanskje bare ta en pilatestime som jeg lovet meg selv å feire med i går kveld - ikke hver uke man tar av 4,7 kg!

 

Jeg fikk ikke spist frokost før ca kl 9 i dag, altså 1,5 time etter jeg sto opp. Da var jeg så kvalm at jeg måtte avbryte en telefonsamtale. Kom sikkert av lavt matinntak det med kvalmen - har nå laget matpakke til lunsj sånn at jeg ikke

går på en smell da - NÅ synes jeg at jeg er flink. Matpakker har aldri vært min greie - men heretter, ja da skal det planlegges mye mer. Da vil jeg klare gå ned i vekt samt å vedlikeholde den. Her er det snakk om rutiner:-)

 

Hadde tenkt å unne meg en pilatestime i kveld, men det er ikke før på torsdag de har time i deg - så jeg har avtalt med en venninne å gå på skauen i kveld. Runden vi skal ta tror jeg er på nesten to timer, så det blir bra:-)

 

Dagen er fin - jeg skal shoppe udos choice i dag - godt for kroppen:-)

 

Jeg kjenner at tankene er bedre enn på lenge - akkurat som om alt er lettere, jeg er lysere til sinns. Sånn skal det være også - JA til et godt kosthold for resten av livet!

 

Klokka er snart 21.00 og 2 timers tur i skogen er unnagjort - nå skal det fylles på med god næring for kroppen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jenta si som går løs på oppgaven med stor glød:D Herlig å lese!

4,7kg første uka, det overgår det meste jeg har hørt om!!!

...og 29 trimpoeng??! wow

 

Jeg holder til i HoldVekten-tråden, men må innimellom innom min gamle tråd 20-30kg... bare for å se hvordan det står til her inne. Jeg la igjen 26 kg her i 2008.

 

Og her var du og du skriver så trivelig at jeg fikk lyst til å legge inn en liten hilsen.

 

Ditt midjemål er ikke deep shit, du er jo i ferd med å krympe, jente! Ta godt vare på ditt pågangsmot og din vilje så vil dette gå fint.

 

Lykke til videre

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HermineH

Tusen takk for veldig hyggelig hilsen, Jess:-) Utrolig inspirerende å lese at du har tatt av 26 kilo - det er en klump med smør som er utrolig diger! Kjempeflink har du vært. Nå skal jeg inn å se om på noe av det du har skrevet...... det er veldig motiverende å lese om de som har fått det til, lærerikt å inspirerende. Selv kan jeg ikke huske noengang å ha vært så målbevist, det føles helt herlig. Skal nyte det så lenge det holder koken!

 

I dag morges våknet jeg og tok meg et deilig bad. Gjorde det i går også, etter 2 timers gåturen i skogen - også la jeg meg med hårkur i håret. Vettu hva, jeg følte meg så vel i morges. Kroppen glatt, myk og varm, håret struttende av spenst og huden i ansiktet stråler. Noen dagers fokus på nok olje, ansiktspleie og nok søvn har gjort underverker med meg, jeg begynner å se at jeg kan like meg selv igjen:-) Det er godt, for jeg har en kjæreste jeg gjerne vil at skal like meg over alt i verden også (tror egentlig han gjør det, altså)

 

Denne dagen skal bli nok en fin dag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuet

Dette er mitt store problem også

Jeg spiser ikke noen store mengder. Jentungen min på 9 spiser mer brødskvier enn det jeg klarer. Snop blir det innimellom men ikke i dungevis!!

Gikk opp 25 kg på noen mnd etter første graviditet for ja.. 9 år siden. Siden det har det gått litt opp og der står jeg å gynger...

Aner ikke hva jeg skal gjøre, for jeg spiser ikke for mye det er jeg helt sikker på.

Kjenner noen som har tatt Gbp operasjon og de spiser jo mer enn meg!

Trene gjør jeg innimellom men har så mye betennelser i kroppen at jeg klarer ikke hver dag.

Har du fått deg noen gode vaner/tips som du kanskje vil dele med et surrehue som meg? Skal for all del ikke se sånn ut for alltid!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...