Gå til innhold

Bestemødre-klubben


Gjest Necin40

Anbefalte innlegg

Endelig, med nick-name i lomma og på nett med grete rode, satser jeg stort!!! Reumatisme må ta litt skylda fo at kiloene øker og jeg blir større og større! Men nå håper jeg å få en endring på dette! Jeg kan sykle på ergometersykket og bruke elipsemaskin, så det er ingen unnskyldning for å få fart på fettet!! Men hvis vi er flere sammen - er jeg sikker på at motivasjonen øker og dette prosjektet blir lettere!!! Blir du med meg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 654
  • Created
  • Siste svar

Så bra!

Jeg vet det er år og dag siden jeg har brukt sååå mange kalorier som denne uka. Etter to dager oppdaget jeg plutselig et gull-eple!!! Så gøy! Det motiverer også!! Skritt-teller er kjempeinspirerende også! Jeg har aldri i mitt liv vært sååå tung som jeg er nå. Etter at knærne streiket, har nok det vært unskyldning for å slite sofaen i stedet for å trimme. Men nå håper jeg motivasjonen og gløden varer, for vekta viser snart tresifret tall!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Count me in! Mitt internettkurs starter ikke før om en måned, men jeg kan vel begynne så smått allerede nå, så er jeg i gang når det blir tid for veiing og selvransakelse for alvor. :)

 

Det er litt av en vei jeg har foran meg, så jeg har meldt meg på maxikurs (30 kg ned er målet).

 

Hovedskylden for mitt vektproblem er rett og slett at jeg spiser for mye og beveger meg for lite. For vel være så ærlig å si det som det er.

 

Med konfirmant til våren, håper jeg å se atskillig mer presentabel ut i mai, enn det jeg gjør nå.

 

Ellers kan jeg fortelle at jeg venter mitt 3. barnebarn i slutten av september.

 

Jeg ser at dere er godt i gang allerede, så da har dere kanskje trent opp sterke nok lårmuskler til å gi meg noen durabelige spark bak når selvtilliten og motivasjonen mangler? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra, nå er vi igang!!! Og jeg må innrømme du har rett: Det gjelder vel for de fleste av oss - alfor mye mat og altfor lite mosjon!! Jeg er slett ikke godt igang...............men dette er tredje dagen - ikke med slanking, men med omlegging av livsførsel (jeg prøver å overbevise meg selv!!) Denne gang håper jeg at det lykkes slik at det blir litt mindre bestemor av meg!!! Jeg spiser 1300-1400 kal pr dag og håper det blir passe tempo. Det er sååååå dumt å gå ned raskt - for så å gå opp til mer kilo enn ved start!!! Hvor mye kal inntar dere andre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se tråden til Superkristine 02-08.09 der finner du linken til kalkulatoren

 

jeg følger meny 2 --1600 kalorier pr.dag

 

Kjekt at vi er flere. Det er med meg som alled dere andre, for mye mat og for lite trim.

Men jeg har satt meg mål på minst 7 poeng pr. uke og det greier jeg ved hjelp av trimsykkelen. setter på en film eller tv og ser på og da går tiden fortere. jeg sykler til jeg passerer minst 1 poeng. (200kal)

 

dette virker og har gått fra 103,1 20.05.09 til 94,8 forrige onsdag. -8,3kg.

Husk å drikke mye vann.

 

Måtte kjøpe ny vekt idag, den gamle streiket så da er det veiedag i morgen tidlig.

 

Skal vi melde vekt en gang pr.uke--både opp og ned? F.eks torsdag--??

Noen som har andre forslag? Litt mer forpliktende. Dersom noen vil registrere skrittelleren--så kan dere gjøre det på skritt-tråden til superkristine fra slutten av juli.

Morsomt og inspirerende -kan jeg love dere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har verken bøker eller lister enda, så jeg er bare på det stadiet at jeg spiser mindre porsjoner, og har begynt med frokost igjen. Det er lenge siden jeg har orket å spise på morgenen, men nå gjør jeg det likevel, ei skive brød med det pålegget som frister mest og som ikke er mest usunt. Det er ikke så mye å skryte av enda, altså, men jeg prøver å bygge psyke og mot til å sette i gang for fullt når kurset mitt starter den 14/9.

 

Beveger meg litt gjør jeg også, siden vi driver og maler hus for tiden, og det er sikkert ikke allverden det gjør i forskjell, men jeg forbruker vel litt mer energi på stigen enn jeg gjør foran pcen. :) Alle bekker små, også videre.

 

Dere er så flinke! Så flink vil jeg også bli!

 

For øyeblikket har jeg ikke fortalt mannen min at jeg har meldt meg på kurs, det er sikkert passe teit av meg, men jeg vet at han kommer til å si "Jeg elsker deg akkurat som du er, jeg!", og akkurat nå er det liksom ikke det jeg trenger å høre mest... Skjønner dere? Jeg kjenner at det kan bli litt demotiverende å høre det akkurat nå, selv om jeg vet at det er sant. Hadde jeg visst at han ville ha sagt: "Så flott! Jeg slår følge så gjør vi det sammen!" så hadde det vært noe helt annet, da hadde jeg ikke trengt å samle mot for å si det, liksom.

 

Akkurat nå føler jeg vel at jeg trenger støtte, mer enn noe annet, for selv om jeg gleder meg villt til å komme ordentlig i gang, så er jeg litt redd også, jeg. (Trøstespiseren i meg må finne annen trøst)

 

Hvordan går det med dere, jenter? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er synderen--TA HAN!!!!!

 

Hadde det vær meg som nå var kommet så langt i prosessen at du har meldt deg på så hadde jeg ringt til Grete rohde og bedt om å få begynne med det samme..

 

Ta tyren ved hornene og ta kontroll.

det er bare gøy når du kommer igang ---og kiloene forsvinner.'

et tips som hjelper for meg:

Jeg kjøper Nutrilett sjokolade som jeg har i veska--spesielt den med peanøttsmak-er kjempegod og det er faktisk sant--jeg lider ingen nød og bruker den av og til som et måltid- og av og til som snop--når jeg har litt kalorier til gode..

og når jeg skal i selskap har jeg erfart at å spise en halv sjokolade så har jeg søtsmak i munnen og har hatt noe godt og blir ikke så fristet av kakene.

Tenk om du starter 3 uker før så er du allerede flere kg. lettere den 14.09--hadde ikke det vært moro?

Lykke til uansett hva du gjør--snu tankegangen og tenk at Jeg er fin--skal bare endre på livsstilen min---

Det er så lett å synes synd på seg selv--men ikke gjør det---tenk heller på at du er fornuftig som endrer deg og tenker på hva du putter inn.

Jeg skriver ned hver dag hva jeg spiser --litt arbeid --men hvis jeg venter til utpå ettermiddagen ,tror jeg at jeg har spist lite og dermed putter jeg inn noe jeg ikke skulle hatt.

Derfor skriver jeg hvert måltid, har alltid en lapp i veska eller i bilen som jeg noterer på og fører det inn når kvelden kommer.Da er det moro når regnestykket viser at du har spist for lite. Ellers kan jeg si at jeg bruker mye yo'plait yoghurt og de er det lite kalorier i. Ha en god helg og gled deg--jeg har klart å vandre fra

103,1kg. til 93,9 fra 20.mai --ja jeg må se meg i speilet mange ganger og spørre mannen min om han kan se det --og det gjør han..

 

Jeg starter på 2.internettkurs nå den 18.08 og veier maten jeg spiser

 

Hoppende glad og klar for en tur på trimsykkelen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er kjempesupermega flink og såååå positiv, da!! Veldig bra at du har gått ned så mye - antar du har motivasjon til tusen for veien videre nedover på vektskåla! Jeg får prøve å lære litt, nå må jeg nok ta en mosjonsøkt....................... Har nemlig tenkt å kose meg i kveld og i morgen kveld................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er synderen--TA HAN!!!!!

 

Hadde det vær meg som nå var kommet så langt i prosessen at du har meldt deg på så hadde jeg ringt til Grete rohde og bedt om å få begynne med det samme..

 

Ta tyren ved hornene og ta kontroll.

det er bare gøy når du kommer igang ---og kiloene forsvinner.'

et tips som hjelper for meg:

Jeg kjøper Nutrilett sjokolade som jeg har i veska--spesielt den med peanøttsmak-er kjempegod og det er faktisk sant--jeg lider ingen nød og bruker den av og til som et måltid- og av og til som snop--når jeg har litt kalorier til gode..

og når jeg skal i selskap har jeg erfart at å spise en halv sjokolade så har jeg søtsmak i munnen og har hatt noe godt og blir ikke så fristet av kakene.

Tenk om du starter 3 uker før så er du allerede flere kg. lettere den 14.09--hadde ikke det vært moro?

Lykke til uansett hva du gjør--snu tankegangen og tenk at Jeg er fin--skal bare endre på livsstilen min---

Det er så lett å synes synd på seg selv--men ikke gjør det---tenk heller på at du er fornuftig som endrer deg og tenker på hva du putter inn.

Jeg skriver ned hver dag hva jeg spiser --litt arbeid --men hvis jeg venter til utpå ettermiddagen ' date='tror jeg at jeg har spist lite og dermed putter jeg inn noe jeg ikke skulle hatt.

Derfor skriver jeg hvert måltid, har alltid en lapp i veska eller i bilen som jeg noterer på og fører det inn når kvelden kommer.Da er det moro når regnestykket viser at du har spist for lite. Ellers kan jeg si at jeg bruker mye yo'plait yoghurt og de er det lite kalorier i. Ha en god helg og gled deg--jeg har klart å vandre fra

103,1kg. til 93,9 fra 20.mai --ja jeg må se meg i speilet mange ganger og spørre mannen min om han kan se det --og det gjør han..

 

Jeg starter på 2.internettkurs nå den 18.08 og veier maten jeg spiser

 

Hoppende glad og klar for en tur på trimsykkelen:-D[/quote']

Ja, jeg vet at det er synderen, både Trøstespisern og Kjedespisern har vært følgesvenner en stund. :)

 

Bort med dem, de er ikke særlig hjelpsomme uansett!

 

Jeg skulle gjerne ha begynt kurset før, men budsjettet mitt er sprengt for denne måneden, så jeg må vente til lønninga kommer, før jeg får betalt kurset, serru. Og hun jeg skal ha som kursleder, hun har tidligst kurs fra da i tillegg, så da blir det sånn. Det er greit, ett par uker fra eller til gjør ingen særlig forskjell, så lenge tankeprosessen er i ferd med å endres. Jeg merker det allerede.

 

Jeg gikk et Roedekurs for 10 år siden, så jeg vet hvor deilig det er når kiloene forsvinner, og jeg gleder meg til det, for ingenting slår følelsen av å se at ens egen innsats betales i økt velvære fra uke til uke, måned til måned. :) Jeg er spent på om jeg går like greit ned denne gangen, som forrige gang, da lå jeg på 1 - 1 1/2 kg i uka. Nå har jeg kommet i undergangsalderen, så jeg kan vel forvente en noe tregere nedgang, men det er greit.

 

Du har virkelig vært flink, mia!! Du er en inspirasjon!!

 

Fornøyelig å lese hva du skriver!! Helt enig i at ektemenn kan by på tankekaos' date=' skal/skal ikke si noe...............

 

Hva mener dere andre der ute??[/quote']

 

Etter at mannen her i huset kom hjem med mat med en zillion kalorier til helga, så innser jeg at det er tid for en alvorsprat når fjortisen har inntatt senga for kvelden. Jeg er litt imponert over at det er mulig å kjøpe så mye kaloribomber til hvert eneste måltid, det er et kunststykke i seg selv. (Som burde premieres med en omgang med kjeft, sant å si... Men det er liksom litt dumt å innføre denslags etter så mange år. :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at vi skal få en alle tiders høst..

og kr. må til for å gå kurs. Jeg synes det er smertelig å bruke penger på å bli kvitt det som vi har betalt så mye for å putte inn.

 

Men jeg merker nå at handling av mat til meg selv, er vanskelig å prioritere.

 

Jeg gir altfor mye til andre og sparer på meg selv. Men nå er det i endring også. Jeg sparer så mye på mat at jeg skal unne meg den sunne gode maten jeg kan spise.

Og da jeg skulle melde meg på kurs 2 på internett, måtte jeg spørre mannen om han synes det var greit --jeg hadde jo gått ned en del. Heldigvis er han enig og synes det er bra--og han er ganske glad i mat og godstolen og tv --så jeg prøver å lure han med mager mat. Han er hjerteoperert -så heldigvis skal han ha mager mat.

Tidligere var han ivrig på wienerbrødene --gjerne 3 i slengen, men har snakket om det så har han gått over til noen boller, så det er framgang!!!!

Det er ikke ofte---men han er nå god likevel--og det er det viktigste..

 

God natt--kjære bestemødre--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg må skamme meg.............dere er så åpne og ærlige!! Jeg kunne ha råd til å gå på kurs, men tør ikke - for det er ingen som er så feit og fæl som meg! Jeg er likevel sikker på at med denne motivasjonen jeg får i denne klubben skal være til hjelp slik at kiloene takker for seg og jeg fremstår som deilig, lekker og blid!!

 

!00 kg - det er det meste jeg har sett på vekta, men nå er det slutt!!! Gleder meg nesten til neste veiing, var det torsdager vi ble enige om??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en herlig gjeng!:)

 

Jeg vil bare ønske dere lykke til med nedgangen, det ser ut til at dere er godt i gang allerede. Den som hiver seg inn her er ikke bestemor, men blir det forhåpentligvis en gang. Jeg er "bare" 44, altså rene småjenta:p

 

Bestemortjukka, du er ikke feit og fæl! Du har bare noen kg som har lagt seg til rundt kroppen din- og de er du i gang med å ta kål på.

Jeg var akkurat på 3 siffret tall i 2008, og sleit meg ned 26kg her inne i tråden før jeg flytta inn i HV-gruppa.

Herlig at dere er blitt en gjeng. Jeg fikk(og fremdeles får) mye støtte her inne. Jeg gikk gikk på kurs i 14 uker og holdt på i 38 uker på egenhånd. Jeg opplevde at denne klubben her i space var minst like verdifull som GR-gruppa. Og vet at andre har helt andre erfaringer.

 

Jeg ønsker deg og gjengen din lykke til. Jeg skal vente på dere i HV-gruppa:-)

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at vi skal få en alle tiders høst..

og kr. må til for å gå kurs. Jeg synes det er smertelig å bruke penger på å bli kvitt det som vi har betalt så mye for å putte inn.

 

Men jeg merker nå at handling av mat til meg selv' date=' er vanskelig å prioritere.

 

Jeg gir altfor mye til andre og sparer på meg selv. Men nå er det i endring også. Jeg sparer så mye på mat at jeg skal unne meg den sunne gode maten jeg kan spise.

Og da jeg skulle melde meg på kurs 2 på internett, måtte jeg spørre mannen om han synes det var greit --jeg hadde jo gått ned en del. Heldigvis er han enig og synes det er bra--og han er ganske glad i mat og godstolen og tv --så jeg prøver å lure han med mager mat. Han er hjerteoperert -så heldigvis skal han ha mager mat.

Tidligere var han ivrig på wienerbrødene --gjerne 3 i slengen, men har snakket om det så har han gått over til noen boller, så det er framgang!!!!

Det er ikke ofte---men han er nå god likevel--og det er det viktigste..

 

God natt--kjære bestemødre--[/quote']

God morgen!

 

Da jeg gikk på GR for 10 år siden spiste hele familien akkurat samme mat som meg. Det er fullt mulig å lage en handleliste og en meny som passer alle sammen, de som trenger mer, spiser bare mer, vettu. Det er jo litt dumt om du må spise spesialmat og de andre noe helt annet, syns nå jeg da. Det er jo ikke noe galt i at maten blir litt magrere og litt mer fargerik. Det blir liksom bare stress for deg om du må leve alene på din mat, eller? :)

 

Så flott at mannen din støtter deg, mia. Det betyr så mye! Også for ham er det jo en stor gevinst å hente i å leve sunt, så det er som en hel bukett med gode bonuser for alle, det! Herlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg må skamme meg.............dere er så åpne og ærlige!! Jeg kunne ha råd til å gå på kurs' date=' men tør ikke - for det er ingen som er så feit og fæl som meg! Jeg er likevel sikker på at med denne motivasjonen jeg får i denne klubben skal være til hjelp slik at kiloene takker for seg og jeg fremstår som deilig, lekker og blid!!

 

!00 kg - det er det meste jeg har sett på vekta, men nå er det slutt!!! Gleder meg nesten til neste veiing, var det torsdager vi ble enige om??[/quote']

Skamme deg? Nei, skam er en slem følgesvenn, som aldri fører noe godt med seg.

 

Jeg kjenner meg igjen i deg jeg, bestemortjukka. For jeg føler meg akkurat som du beskriver deg selv, så jeg valgte internettkurs, i stedet for kurs her vi bor. "Så slipper de andre å forholde seg til meg som er så stygg og feit", tenker jeg. Det første vi skal få vekk, er det trollet inni oss som sier slike stygge ting til oss, la oss jage det ut, bestemortjukka, det har ingen rett til å sitte der og fylle oss med et selvbilde vi slett ikke fortjener noen av oss! Sammen greier vi det! Ikke sant? *klem*

 

Mitt mål er å komme ned i en vekt der jeg liker meg selv litt bedre enn nå, faktisk var det grunnen som avgjorde at jeg meldte meg på internettkurs for å få hjelp til å gå ned i vekt, for jeg blir så lei meg når jeg ser meg selv. (Vekta mi nådde også 100 kg, og når jeg ser det, så tar jeg meg i å ønske at det er noe feil med vekta mi, men dessverre, det ser ut til at den er forferdelig nøyaktig altså, for da jeg skifta batteri på den, så viste den jaggu akkurat det samme. :) Makan! Da må jeg jo ta all skyld selv, jo!)

 

Til jess: Tusen takk for koselige ord og lykkeønskninger! Du har vært superflink!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå--jeg har spist for mye idag----har vært i selskap og der var det først middag med mye god salat---og det gikk bra.

Så var det pause til neste bordsetning---kakebord---jeg tenkte som så:

nå er jeg midt i mellom 2 kurs--hvis jeg skal kose meg så må det bli idag, tirsdag skal jeg sende første rapport og det kan være greit å vite at jeg smakte litt større stykker enn jeg hadde tenkt. Men jeg hadde 2 stk av hver av de gode kakene og så klarte jeg la være å ta de 2 andre med mye fett og slikt i.

 

Så bar det hjem og jeg var full av energi og da jeg kom hjem syklet jeg på trimsykkel i 1t. og 10 min..så en film og tenkte at her sitter jeg, krampa tar meg men jeg har kost meg idag og filmen er koselig og da kan jeg bare sitte til filmen er slutt.

Det ble 3,7 trimpoeng idag og jeg har faktisk spist mindre kal enn daglig forbruk + trim= over 3000kal. og jeg har spist litt underkant av 2300:-D

 

Jeg er glad og fornøyd--

Har dere klart dere bra i helgen?

Kanskje det er kjedelig å lese -men jeg tenkte at det kan kanskje være litt inspirasjon til andre --dersom det blir formye --så gå på trimsykkelen. samtidig som du forbrenner så får vi vist at vi har skjønt poenget. Mer trim når man spiser mer enn det du skal.

 

Å så kjekt å gå inn i tråden og se om det er noen som har vært her og lagt igjen noe siden sist.

 

Da er det hverdag og ny uke i morgen..vi chattes--og

 

Til Jess:

treffes på hv om kanskje et halvt år--når jeg er15-20 kg. mindre.

Takk for at du stikker innom --det hjelper oss andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg må skamme meg.............dere er så åpne og ærlige!! Jeg kunne ha råd til å gå på kurs' date=' men tør ikke - for det er ingen som er så feit og fæl som meg! Jeg er likevel sikker på at med denne motivasjonen jeg får i denne klubben skal være til hjelp slik at kiloene takker for seg og jeg fremstår som deilig, lekker og blid!!

 

!00 kg - det er det meste jeg har sett på vekta, men nå er det slutt!!! Gleder meg nesten til neste veiing, var det torsdager vi ble enige om??[/quote']

 

 

 

Hei!

Det er jo litt inspirerede å veie seg noenlunde samtidig, da vet vi at noen venter og så kan vi hjelpe hverandre når det butter imot.

 

Mandag i morgen og hverdagsmat!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter helgekos - med altfor mye neimat og kos - må jeg, ja jeg bare må opp på vekta . Etter vel en uke med konsentrasjon om hva jeg har puttet i munn, ble det hele litt glemt denne helgen. Jeg har hygget meg, kortvarig, for dårlig samvittighet etterpå.

 

Mia, enig med deg, tenker trening, svetting og aktivitet gjør underverker - og jeg synes jeg har vært veldig sprek forrige uke, det ble to gull-epler, så vi får se.....................

 

.............vent litt - nå løper jeg bort til vekta..............

 

 

.................Tilbake, slett ikke helt deppa, jeg veide 100,6 forrige uke og gjett - nå veide jeg 98,6!!! Har du hørt - noe så bra!! Selv om jeg tror 1,5 kg er væsketap................

 

Ha en god uke alle sammen med ny frisk giv med masse motivasjon og forhåpentligvis masse inspirasjon fra hverandre!!

 

Jobben venter!!! Vi chattes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke vant med blogg, jeg er ikke vant med PC, men etter disse siste 10 dagene skjønner jeg faktisk godt, at i en fase hvor man ønsker omlegging av hverdagen både i forhold til kost og bevegelse, er dette et fantastisk godt forum for samhørighet og motivasjon!!!

 

Jeg blir ofte glad og får ny giv når jeg leser ulike beretninger i de ulike tråder (for det er visst det det heter).

 

Bli med alle som vil, så kan vi fortsette å oppmuntre hverandre!!

 

Jeg er adskillig lettere til sinns enn for to uker siden.......selv om jeg vet at det kan bli nedturer framover - føler jeg at kroppen trives bedre nå.

 

Jeg er ikke hysterisk, hverken med trening eller matinntak, men jeg er mye mer bevisst hva jeg putter i munnen og at jeg rører meg!

 

Ha en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg--det blir en avhengighet av dette, når jeg setter meg ned så har jeg den bærbare ved siden av meg --og da må jeg bare se om det har kommet noe nytt på tråden.

 

Jeg kjempet litt igår for jeg ville så gjerne legge inn noe--men så tenkte jeg at jeg må da kunne holde meg et par dager til veiing på torsdag. heldigvis kom det noen her på tråden idag--så dagen er reddet!!!!

 

Det er så herlig å ha kontakt med noen som kjemper og endrer og tenker på det som skal endres--

Har vært og sett på tredemølle idag, snakket med mannen min og han TRENGER trim og det hørtes ut som han kunne tenke seg tredemølle. Må finne en sammenleggbar --for vi skal ha den der vi rer opp ekstra senger når det kommer mange på overnatting..

Noen som har et tips--de skulle få noen på mekk om et par uker til 4-5000 kr. men synes det er dyrt.

 

Får lete på nettet--

Idag ble det ei mager kjøttpølse --120 g. makaroni med mye urtesalt på og salat med mye ananas og mais.. uhm---ganske brukbart i nøden---

 

ha en fin kveld--veiedag i morgen tidlig--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resultatet blir som det blir--dette er langsiktig og det virker på sikt..

 

Tenk deg julaften --du--da er vi vel flotte. !!!!!!!!!!!!!!!

Alt nytt fra innerst til ytterst-

kjøpte nye truser str.L på ferie--men de må være feil i str.

De ligger nesten på knærne. Kanskje vi skal ha som mål å ha stringtruse til jul???

 

sov godt--måtte mange fettceller sprenges i natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min vekt idag er 93,1 kg.

startvekt 20.05. 103,1 kg.

 

Resutat på nøyaktig 3 mnd...= minus 10kg.

 

Kom igjen bestemødre --vi er de beste bestemødre i verden.

 

Tenk på alt vi har klart i livet. Dette er en utfordring til oss selv og jaggu skal vi greie målet laaaaaaaaaaaagt der fremme--en sunn og fornuftig livstilsendring..

 

Her på tråden skriver vi alt --både gode og vonde dager..

 

Ha en fin dag--

 

 

PS jeg vet det høres skrytete ut..--men jeg begynte tung og treg for 3 mnd. siden---tenk på det!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mia53 - du virker så positiv, fornøyd og glad!! Jeg liker folk med godt og lett humør (flink er du til å skrive også)....................men så har du jamen meg noe å være stolt og fornøyd av!! Gratulerer med kjemperesultat!!!!! Jeg blir inspirert.

 

Og vekta mi tja tror den er feil:

 

Startet 10.aug på 109,6

Idag 106,5

 

Jeg er strålende fornøyd!! Og nå har jeg til og med vært åpen og ærlig og informert om elendigheten!!!

 

Men jeg fatter mot nå med tanke på jul og string-truse ;-) ....men er ikke helt sikker på at den er "IN" nå;-)

 

Vi går for nye klær fra innerst til ytterst julaften uansett!!!

 

 

Hvor er alle andre som har veid seg idag, mon tro??? Dere er velkomne, bestemødre , mødre eller studenter.................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...