Gå til innhold

Bestemødre-klubben


Gjest Necin40

Anbefalte innlegg

Gjest Necin40

Har trent godt og vel 1 time, kondisjon og styrke! Veldig fornøyd med det, men blir litt oppgitt når jeg merker at kroppen er langt mer stiv og gir beskjed gjennom smerter at jeg er bestemor og ikke 30 år lenger! ?..bruker lengre tid for å sette meg ned på gulvet t.o.m! Men altså, trening er sunt! Det er jo opplest og vedtatt, derfor får jeg trosse smerter fra stive ledd og muskler!

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 654
  • Created
  • Siste svar
Gjest Necin40

Ingen sak å våkne før kl. 0600! Blir i godt humør bare ved å se sol og blå himmel! Nydelig! Og med kaffe og sunt grovbrød, tomater, skinke, melk, juice mm, tegner dette til å bli en super dag! I skrivende stund er klokken ikke mer enn 7, men jeg har fortsatt et par timer til rådighet før trening, Spinning, tenker jeg! Skal bli OK!

 

Denne uken er jeg veldig fornøyd! Ikke noe tull- spiing, bare sunt, godt og riktig! Det merkes også, etter få dager, på kroppen! Føler meg langt bedre, humøret stigende og jeg har gjenopprettet troen på at dette går bra!

 

Er det noen som har en historie om opp og nedturer å fortelle, så er dere hjertelig velkomne til det! Sammen kan vi klare å motivere hverandre til varig sunn og god livsstil!

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Nå er jeg igang igjen!

hvordan har det gått med dere andre her på tråden?

 

Jeg har tatt rev i seilene igjen etter å ha mistet fotfestet i noen måneder--kom igjen dere andre også. Vi blir jo sprekere og gladere og mer opplagte når vi spiser sunnere mat..

 

Har egen tråd på 10-20 kg. Målet mitt er 75 kg.

 

Delmål 1: under 90 kg før jul og veiedag mandager.

 

Nå skal jeg ikke veie meg andre dager for jeg blir jo sprø av oppgang og nedgang hver dag -alt etter hvordag væskemengden og matinntaket er.

 

Kjekt om det er noen som blir med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Hei alle sammen!

Så bra å se det fortsatt er liv i denne tråden! jeg skjemmes over hvor lite aktiv jeg har vært her inne på lang, lang tid!

En liten oppsummering av disse månedene! Ikke flink med mat hele tiden, nei langt ifra, men jeg har ikke gått inn for det heller! dessverre! Jeg satser likevel nå -fordi om det er leeeeenge iden jeg veide meg, ble jeg positivt overrasket idag -vekten stoppet på 82,9! Kjempebra, synes jeg selv! Jeg har i perioder vært skikkelig usunn, masse vin g masse godteri! Men jeg er usedvanlig flink til å trene! Har det i blodet og merker det virkelig på kropp og sjel! Har blitt fast i fisken og bærer min kilo med stolthet! Nr det er sagt, har jeg ikke andre ønsker nå enn å forbedre meg også mtp kosthold! Klar over at juletiden byr på problemdager i så måte, men uansett! Nå vil jeg ned 10kg til! Kanskje nå målet til juni? Hva tror dere om det!? Får jeg dette til? Ved hjelp av dere? Håper vi sammen kan motivere hverandre utover vinteren! Vennlig hilsen til alle venner, nye og gamle der ute fra Necin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag i førjulstiden, den kan kreve sitt! Det er så mye å gjøre i hus og heim, det skal vaskes g usses, bakes og stekes, det skal gaver til og det skal mat til! OK, men hvordan få tid til trening oppe i det hele? Jeg tenker som så, at jeg forbrenner kalorier på husvask, men vegger og tak kan få vente til vren -jeg stikker på treningsstudioet istedet! Kroppen har best av det, jeg blir sprek og den sykske faktoren er strålende god!

Kom igjen folkens ut og tren!

 

Ha en fin dag!

 

 

P.S Vekten stod på stedet hvil denne mandagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...