Gå til innhold

PÅSKEMÅL lørdag 14.01.06


Gjest jannicke

Anbefalte innlegg

Gjest jannicke

God Morgen! Jeg skulle på jobb kl 0700, men klarte å forsove meg for første gang på et helt år,, så nå er jeg brått våken og må bruke fantasien for å ikke falle i noen fristelser nå som jeg skal lage meg frokost, overtaler meg selv til å ta det sunt! Det går nok så bra så. Hvordan går det med dere andre nå i helgen?

Og når har dere veiedag? Jeg har onsdag.

Ha en riktig så fin lørdag.

Klem JT

 

-------Vær alltid venner med de mennesker du møter på din veg oppover, det er de samme menneskene du møter på veg ned igjen-------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk veldig bra i går kveld i forhold til forrige fredag :) det SKAL gå bra i kveld også, har bestemt meg for det :D Synes dette går kjempebra jeg, humøret er på topp hver dag, er i bedre form en jeg har vært på lenge, hvordan er det med humøret og formen deres? Synes dere dette går greit?

Har veiedag på mandag jeg.

Ha en fin dag alle sammen

 

klem mamz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nyter ettervirkningene av spinningen i går, og i tillegg fikk jeg en Windsor Pilates DVD i posten i går fra en venninnde! Merker at spesielt magen (eller power house :D) er ganske ute av trening, ettersom jeg egentlig aldri ternte opp musklene etter svangerskapet! Skal forsøke å ta en runde med pilates hver dag fremover, så får vi se hvordan det går! Blir stadig lettere og gladere, og litt stølhet i muskelatur tar jeg som en bonus på veien! (Litt sado, kanskje :))

 

Tøft å skulle jobbe så tidlig på lørdager, Jannicke! Vår lille engel sto i senga og ropte klokken 05.54 i dag morges, og vanligvis er det umulig å få lagt han etter det. (Han er 18mndr) -Men i dag ville han kose, og sovnet i senga vår til 7.30! -Lykken er ekstra søvn!

 

Veiedag onsdag her også! Går dere på kurs?

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jannicke

Herlig når en liten engel vil brele litt i helgene! Gleder meg til det skjer, er nok litt bedre å våkne til det enn til en vekkerklokke som skriker JOBB..

Dere har en fantastisk stå-på-vilje mot dere selv som smitter over på meg også! Jeg går ikke på kurs men har fulgt GR opplegget før med god suksess, nå kombinerer jeg det med South beach dietten = fantastisk kombinasjon!

God lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredagskvelden gikk bra,kosemerkene gikk i rødvin igår kveld,så da blir det ikke noe vin ikveld. men det er egentlig veldig greit.. jeg går kurs 4 nå på internett,fant ut at jeg måtte ha hjelp til de siste kiloene.. Ellers som jeg sikkert har sagt mange ganger før,så er det veldig motiverende og være her inne sammen med dere all. :-)Hadde aldri klart det uten dere :D

 

jeg har veiedag onsdag jeg også.

 

ha en fin lørdag alle sammen.

 

klem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fredag gikk over all forventning. Mannen satte en stor skål med ostepop på bordet - jeg smakte ikke en bit. Istede lagde jeg meg en stor salat med grovt rundstykke til! Ble kjempemett og tenkte at da trenger jeg ikke å stappe i meg ostepop!! Kjempestolt over at jeg klarte det :D ostepop er jo så utrolig godt!

Så tok jeg meg en kort tur med stavene, så jeg fikk inn et trimpoeng også! I dag skal vi også gå tur, han tar vogna, jeg tar stavene!

 

Har veiedag på fredager, da får jeg litt ekstra motivasjon til å fortsette med å spise sunt i helgene. I dag skeier jeg litt ut med pizza som kveldskos, men litt kos må jeg unne meg hvis jeg skal klare dette. Håper jeg klarer å holde meg unna ostepop og annen godis i dag å, heller spise meg mett på pizza.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere,

Jeg hadde en sunn fredag i går og det er utrolig mye bedre å gå og legge seg uten dårlig samvittighet for alt man ikke skulle ha spist....

Jeg veier meg på mandager- ekstra god grunn til å skjerpe meg i helgen...

Fortsatt god helg alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thebiggestlooser

Godagen.Dere er da så flinke så vet ikke helt jeg om jeg vil fortelle hvor lite flink jeg var i går-sitter her og er rådeppa på grunn av utskeielser ,men men,har bare meg selv å takke.

Kjeda meg innmari.Kailln er borte i jobb,ungene opptatt med sitt,så da satt jeg her da.Lite energi har jeg også for tiden.huff å huff.Jeg skal bli like flinke som dere igjen-lover :D

 

En ting er iallefall sikkert ,dere er en stor inspirasjonskilde.Å melde seg inn i vektklubben er det lureste jeg har gjort på lenge.Går ikke på kurs.Har gått to GR kurs for lengen siden og et minikurs da jeg sluttet å røyke for 6-7 år siden.Ellers en evig slanker,prøvd det meste!Synes jeg har brukt nok penger på kroppen min i grunn.

 

Hilsen sutterbærta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jannicke

Vi har garantert våre dager alle sammen...Ikke heng med leppa, ta tak i løftet ditt og gjør denne dagen bedre slik at du får den gode følelsen igjen fortest mulig, du vet jo hva som skal til for at du blir stolt av deg selv, og den følelsen fortjener du! Som Nike-produsenten ville sagt: "Just Do It!"

Skal man skeie ut skal det gjøres med god samvittighet, ellers "baller det på seg!" Ha en sunn og god lørdag.

Stor klem fra Jannicke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, akkurat som elsa... så skeiet jeg og ut i går... Sambo er borte, så jeg satt her alene og kosa meg... *flau* men, men.. ikveld skal jeg holde meg.. Selvom det er igjen masse snop fra igår.. Har vært kjempeflink hele uka da, så har ikke SÅ dårlig samvittighet egentlig... Har akkurat kommet inn etter en trilletur. Gikk vel noen kilometer... :D

 

Har og veiedag på mandag, er spent på denne ukes resultat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thebiggestlooser
Vi har garantert våre dager alle sammen...Ikke heng med leppa' date=' ta tak i løftet ditt og gjør denne dagen bedre slik at du får den gode følelsen igjen fortest mulig, du vet jo hva som skal til for at du blir stolt av deg selv, og den følelsen fortjener du! Som Nike-produsenten ville sagt: "Just Do It!"

Skal man skeie ut skal det gjøres med god samvittighet, ellers "baller det på seg!" Ha en sunn og god lørdag.

Stor klem fra Jannicke[/quote']

 

Tusen takk og nå er det slutt med:skal en skeie ut skal en gjøre det til gangs!

 

Kjekt å ha dere som trøst!

 

Ha en fortryllende helg videre dere! :D (skal ut å gå en laaaaaang tur og styrke etterpå,blitt bare småturer i de siste dagene,speilholka ut!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

Tenkte bare jeg skulle komme med et trøstens ord til dere som har dårlig samvittighet for gårsdagen ( vet jo akkurat hvordan det er siden jeg altfor ofte ikke klarer å spise sunt i helgen selv...). Det er ingen skade skjedd! - det tar bare litt lenger tid å nå målet. Min kursleder pleide alltid å si at en utskeielse er ingen stor krise det viktige er å legge det bak seg med en gang og komme i gang og spise sunt og trimme igjen. (ikke f.eks fortsette å spise usunt for "jeg har jo ødelagt alt likevel")

 

Hver dag er en ny sjanse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jannicke

------Man har ikke tapt når man ligger nede, man har tapt når man ikke reiser seg igjen.-------

 

Og da skal det være sagt at ingen her inne har tapt! Alle er vinnere, for ingen gir seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fredag gikk over all forventning. Mannen satte en stor skål med ostepop på bordet - jeg smakte ikke en bit.

 

He he! Dagen etter at jeg fortalte sambo at jeg skulle ned i vekt så lagde han en Grandiosa til frokost. Istad proppa han i seg potetgull ,mens jeg koste meg med en brødskive :D Han skal ned i vekt han og, men vi har hatt en del godt fra jul som han ville spise opp først, så han starter til mandag. Det er jo veldig deilig å klare å motstå sånne fristelser og kan legge seg med god samvittighet.

 

Jeg har veiedag på mandag.

 

GOD HELG ALLE SAMMEN!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...