Gjest truten Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Lurer litt på disse kosemerkene. Vet at man har 14 i uka, hver på 25 kcal. Men skal man regne disse inn i den daglige tellingen? Hvis man skal ligge på 1600 pr dag, kommer da de 350 kaloriene i form av kosemerker i tillegg, eller skal de med i kaloritellinga slik at man ikke overstiger 1600 selv med kosemerkene? Og hva er da i tilfelle vitsen med de? Er det bare for å holde styr på hvor mye nei mat man spiser? og et annet spørsmål; det er noen varer man kun finner under ikonet kosemerker. f.eks sukker og fruktose. jeg bruker en teskje fruktose på havregrøten hver dag, men bør jeg da regne det som kosemerke? Takknemlig for kloke og kunnskapsrike svar. . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
margarethdalena@gmail.com Skrevet Februar 24, 2018 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2018 På 14.1.2006 den 19.45, Gjest truten skrev: Lurer litt på disse kosemerkene. Vet at man har 14 i uka, hver på 25 kcal. Men skal man regne disse inn i den daglige tellingen? Hvis man skal ligge på 1600 pr dag, kommer da de 350 kaloriene i form av kosemerker i tillegg, eller skal de med i kaloritellinga slik at man ikke overstiger 1600 selv med kosemerkene? Og hva er da i tilfelle vitsen med de? Er det bare for å holde styr på hvor mye nei mat man spiser? og et annet spørsmål; det er noen varer man kun finner under ikonet kosemerker. f.eks sukker og fruktose. jeg bruker en teskje fruktose på havregrøten hver dag, men bør jeg da regne det som kosemerke? Takknemlig for kloke og kunnskapsrike svar. . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
En ny start Skrevet Februar 28, 2018 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2018 Kose merkene er en del av de 1600 kcal du kan spise pr dag. Kose merkene er for dem som vil ha kontroll på hvor mye "kos" de spiser. Jeg prioriterer de kcal til mat i stedet :-) Fruktose kan du bruke på havregrøten uten å bruke det av kose merkene. Har du prøvd med 1 ts honning på havregrøten? raspet eple? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå