Gå til innhold

PÅSKEMÅL søndag 15.01.06


Gjest jannicke

Anbefalte innlegg

Gjest jannicke

Hei på dere! I dag klarte jeg å komme meg opp i rimelig tid for å rekke jobb kl 0700. I går kveld var jeg temmelig småsugen på snacks, men klarte å begrense meg til nøtter tilsvarende 7 kosemerker.

I dag skal jeg være på jobb til 2200 og erfaringsmessig vet jeg at jeg klarer å holde meg i sjakk mens jeg er på jobb. Heldigvis.

Hvilke planer har dere for søndagen ?

 

Klem Jannicke

 

----- Det er ikke SÅ tungt å trene, det gjør faktisk livet lettere------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdagskvelden gikk veldig bra,brukte mine siste kosemerker på et glass rødvin til maten. idag skal vi ut og gå lang tur i gråværet.. ellers så blir det nok en stille og rolig søndag.

 

ha en fin søndag alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du kom deg opp til rett tid i dag da jannicke :) og ja, det er nok lettere å holde seg unna fristelser når man er på jobb, enn når man går hjemme og kjeder seg litt.....sånn som jeg gjør nå :) men det skal da gå bra lell.

Spiste litt mer i går kveld enn på fredag, men tror ikke det ble så galt da, klarer meg stort sett bra, tenker ofte på dere her inne.....det hjelper :)

Skal putte barna i hver sin vogn om en stund og gå en lang tur.

Ha en fin søndag alle sammen :D

klem mamz

 

(veiedag i morra, er sååå spent )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen har gått fint for min del, men er ikke over ennå... Lettere å falle for fristelser når man har fri...

 

Jeg brukte kosemerkene mine på popcorn på fredag, får mye godt for kosemerkene da! Og så har jeg spist litt lakris i helgen. Har oversteget kosemerkene mine med 100 kcal pga lakrisen. Jeg gidder ikke være helt fanatisk for da er det lettere for at jeg sprekker fullstendig.

 

I går kveld hadde vi wok med grønnsaker, svinekjøt og ingefærsaus. God og sunn mat. I dag skal jeg lage skinkestek, også god og mager mat- må bare begrense seg litt på sausfronten, og skal ha ferske grønnsaker til. Nam! Er i grunnen litt matvrak også jeg da... Men klarer å begrense meg. Blir jeg ikke mett etter jeg har spist middag noen ganger er det bare å ta en frukt.

 

Har veiedag i morgen, og er spent på resultatet! Ha en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere! I dag klarte jeg å komme meg opp i rimelig tid for å rekke jobb kl 0700. I går kveld var jeg temmelig småsugen på snacks' date=' men klarte å begrense meg til nøtter tilsvarende 7 kosemerker.

I dag skal jeg være på jobb til 2200 og erfaringsmessig vet jeg at jeg klarer å holde meg i sjakk mens jeg er på jobb. Heldigvis.

Hvilke planer har dere for søndagen ?

 

Klem Jannicke

 

----- Det er ikke SÅ tungt å trene, det gjør faktisk livet lettere------[/quote']

Hei Jannicke!

Jeg har også vært godtesugen ganske så ofte. Det har jeg løst ved å spise Finn Crisp med Mager Prim på, det er ganske søtt og hjelper meg veldig godt når jeg er sugen på noe ekstra godt! Det er jo en fordel at du liker prim da!Fint mellommåltid de dagene du har lyst på noe ekstra godt

Smil fra IBo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thebiggestlooser

Hei alle sammen.

Meg gikk det ganske bra med-i går.I dag skal jeg i bursdag,men tror det går bra.Bruker å være mye skikkelig søtkaker dit jeg skal,og det syns ikke jeg om-det blir for kvalmt.Nå skal jeg ut i sola å gå en lang tur.

 

Ha en fortsatt fin dag!(er vi mange,har noen oversikt?)

 

Veiedag onsdag-skrekk å gru

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk greit i går. Vi hadde Grete Roede Pizza og jeg spiste nok litt mer enn det jeg burde :D Ellers har alt gått greit. Lurte på om jeg skal ta med ungene ut i vogna i dag og gå en tur. Er ganske grått vær her. Men det hadde vært deilig å kommet ut en tur (for ungene også)

 

Veiedag i morgen

 

Ha en fin søndag!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere har vært.... I går hadde vi middagsgjester så da ble det skikkelig utskeielser på meg... Vi spiste en ganske mager kylling rett til middag så det gikk greit. Det var alt det andre... Rødvin, is parfait med kahlua, likør til kaffen og gin tonic... Og vips så hadde jegnesten spist opp halve bollen med tortilla chips også gitt.... Uff.. Ja det var vel kosemerker for flere måneder. Men er ganske fornøyd med at jeg klarte å komme meg ut å løpe/gå en tur på 40 min. før frokost : ). Skal i bursdag senere i dag og har tenkt å spise litt klibrød med pålegg før jeg drar så jeg ikke er så sulten. Skal være flink...

Ha fortsatt en fin søndag alle sammen !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosemerkene er oppbrukt ,, og vel så det , har vel overgått kcal med 150 ca. Rødvin , vet dere .Namnam. Ser at veldig mange ligger rundt 1600 kcal .Selv ligger jeg på 1300 - 1400. Energibruk før trim er 1700 kcal. Med 10 trimpoeng i uka er energibruken 1950. Er 156 høy ,og 59,8 kilo . Vektnedgangen går kjempesakte , men kanskje jeg ikke kan forvente noen fortere nedgang? Noen som har synspunkter og / eller gode råd for å få litt fart i sakene ?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jannicke

Disse har bidratt med innlegg i løpet av uka:

 

mamz

CamCam

synøve

telemark

lenew

Pia

Glapia

nuss

Jewel

elsa

Elsie

jente28

loopy

sukkertoy

MissSlim

anneli

elli

ibo

petit

og meg

 

Håper at den samme fine gjengen står på neste uke også og fortsetter å hjelpe/ motivere hverandre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orket ikke tneke på middag da vi kome hjem etter å ha vært på farten i hele dag.. Dermed bestilte vi Peppes Pizza, og når man tenker på at hvert stykke er mer enn 500kalorier, så kan man jo undres hvorfor jeg stappet i meg 4 som er mye mer en hele dagsrasjonen min! :D

 

-Vet at sånt skjer når jeg er sliten og sulten, særlig hvis jeg ikke får spist alle måltidene jeg skal ha i løpet av dagen.

 

Mandag starter en ny uke, og da har jeg tre dager på meg til å rette opp fadesen før veiing på onsdag!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er kjempestolt over helga mi, skeia litt ut i går med pizza. Men er ikke av de som teller kalorier - prøver bare å spise sunt og mosjonere litt. Gikk tur både fredag og lørdag (fikk meg gulleple denne uka). Men i dag ble det ikke til at vi kom oss ut. Drog heller på besøk til noen venne, takket nei til kake og drakk heller en kopp frukt-te :D

 

Spiste wok m/svinekjøtt til middag! Så unner meg et glass rødvin til søndagsfilmen! Har ikke rørt snop i helga - og det skal jeg ikke gjøre i kveld heller (håper jeg)!

 

Ser spent frem mot neste uke, har satt opp middagsplan så det gjør det nok litt lettere å spise sunt. Neste veiing på fredag (kanskje en dag imellom midt i uka bare for å sjekke status...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...