Gå til innhold

Ned 20-30 kilo 15. januar 2006


Gjest enitS

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Det er en nydelig dag i dag, med nesten bare veier (heller det enn siste ukes is) og et par plussgrader. Det har blitt meg fortalt at det er vinter nå, men jeg tror kanskje ikke værgudene her har sjekket kalenderen sin.

 

Jeg har akkurat gått en rask tur, og det var ordentlig godt. Skikkelig sliten, føles godt å ha presset kroppen. Jeg går ei løype som slutter med en dritbratt bakke som jeg alltid tror jeg skal dø i, men jeg kommer meg jo hjem. Beina svikter rett innenfor døra, men jeg tror det er litt mentalt - jeg vet at jeg er FERDIG. Men jeg har veldig god samvittighet nå! :-)

 

Og hvis klærne tørker fort nok, skal jeg dra fram matta og ta sit ups i kveld. Yes, hybelen er så liten at jeg må ha bort tørkestativet før jeg har gulvplass nok til å legge meg ned. Sit ups i senga er vel ikke helt bra? Mener å ha hørt noe om at underlaget skal være helt flatt og litt hardt.

 

Men hvorfor går det ikke an å legge inn rask tur i 35 minutter? Jeg kan bare velge 30 eller 40, og jeg vil gjerne ha med meg de siste fem minuttene... Mat kan jeg jo registrere ned til hvert minste gram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en fin helt helt til i dag, ettersom jeg var på besøk hos en venninne, Fikk salat (bra!) og kake (ikke fullts så bra!). Jeg spise litt av begge deler, men egentlig ikke noe som skulle ødelagt "alt". Da vi kom hjem hadde vi vært borte hele dagen, og hadde ikke forberedt noe mat. -Dermed valgte vi den meget enple og totalt gale løsningen Peppes Pizza.. Spiste 3-4 stykker, og vet at det tilsvarer litt over et helt dagsinntak. (Ca 500kalorier per bit.., og jeg skal ligge på 1600!) Så lenge jeg klarer å kontrollere ukedagene fra i morgen av, så skal det vel gå greit, men jeg vet at der røyk muligheten til å gå ned det helt store denne uken. I morgen blir det pilates, og tirsdag er det spinning, så får vi se om det kan gi meg litt nedgang på onsdag!

 

enitS, Du får ta en 35 minutters tur i overimorgen også, så fører du 40 da, og 30 nå! -Dermed øker du motiviasjonen for å virkelig ta den andre turen! Ellers sier kurset at man skal alltid runde ned på trimpoeng, men jeg synes min idee er vel så grei :D

 

Gleder meg til mandag!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen min har vært en katastrofe hittil og den rekker nok ikke å bli bra i løpet av den tiden som er igen. Fikk "tante rød" på besøk på fredag og da var det ett smertehelvete igjen. Fikk ikke trent på fredag som jeg egentlig hadde tenkt, lettere å gå helgen i møte etter en deilig økt på fredag. Dessuten trøstet jeg meg litt på fredag med litt sjokolade.......Fy fy....

 

Søndagsmiddag hos mamma og pappa var veldig deilig å heldigvis ikke veldig kaloririk. Prøver å få de til å legge om litt også og pappa går sakte men sikkert nedover han også.

 

Ja ja vi får håpe på en fin uke iallefall. Skal på spinning og total core i morgen formiddag før jobb og det blir godt.

 

Ha en fin kveld alle sammen og en kaloririktig uke

 

ASJO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

ja,ja veiedag.

Det var ikke altfor oppløftende -0.6 kg og 3cm i midja.

Hadde egentlig håpet på litt mer, for jeg har ikke spist noe feil, og trimmet hver dag. (18 poeng) + drukket minimum 2 liter vatn.

Kan det ha noe med at jeg egentlig har spist for lite tidligere, slik at kroppen er på sparebluss enda - holder på å venne seg til de nye mengdene med mat.

 

Jeg får starte på denne uka med ny frisk, og håpe at jeg i allefall går NED ved neste veiing også.

Ha ei fin uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...