Gå til innhold

håpløst tull i hode!!!!


Gjest blåveispiken

Anbefalte innlegg

Gjest blåveispiken

hei!trenger virkelig noen gode råd!!!!!har gått to grete roede kurs føre jul,vært kjempe flink og gått ned åtte kg, skulle bare tre til ned.så kom JULEN! masse stress på jobb overtid og ingen trening på tre uker.spiste det jeg ville for å holde humøret oppe med familie,forde jeg var så sliten av jobb at jeg ikke orket tenke slanking.så kom 2006!2,6kg mere på kroppen,jeg deppet ikke, for nå var motivasjonen på topp igjen 1.nyttårsdag med grete roede opplegg 100 prosent.med trening tre til fem ganger i uken sulle kiloene av igjen..så var uke 1 over.ikke ett gram ned....motivasjon dalende...tenkte kanskje de satt godt igjen,men nå etter uke to fortsatt ikke ett gram ned,begynte tullet i hodet mitt,dårlig samvittighet,syntes jeg var blitt VELDIG tykk igjen,gikk på vekten flere ganger om dagen,tillfelle den hadde tatt feil tidligere mm!dette har virkelig rotet til hodet mitt,så nå har jeg fått mannen min til å ta ut batteriene av badevekten.roet meg og spiser det jeg skal.bruker en bukse jeg vil ikke skal sitte så stramt som mål.skulle gjerne sett vekten,men tør ikke, for jeg hvet det er den som roter til alt.med en gang bateriene var gjemt roet jeg meg og kunne tenke fornuftig igjen!dette ble masse rot men,noen gode råd til ett tullete hode på veien hadde vært topp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg har så mange råd å gi deg. Men jeg har selv lært at vekta er en plage! Nå står den under badekaret og tas frem kun mandag morgen. Etter veiing er det rett under badekaret igjen. Etterhvert kan det hende jeg veier meg bare annenhver uke.

 

For meg er det ikke bare vekttapet som er viktig. Har endelig skjønt det tror jeg at jeg faktisk må legge om livsstilen permanent. Slutte å juge for meg sjøl, slutte å fortrenge hva jeg har stappa i meg. Og fordi jeg føler at jeg tenker litt anderledes denne gangen, føler jeg at det går veldig fint. Er liksom ikke på "slanker'n". Spiser forsåvidt mere nå enn før jeg startet. Forskjellen er at jeg tenker over hva jeg spiser pluss at jeg har kutta ut sjokolade og godteri helt. Jeg vet at jeg ikke er typen til å spise bare "litt" godteri, derfor må jeg holde meg unna det. Og nå har jeg ikke lyst på det en gang, jeg har nemlig tatt igjen kontrollen. Herlig følelse. Har også slutta med cola light som jeg var fullstendig avhengig av, minst 2 liter pr dag. Hadde abstinens i et par dager, så var det kapitellet over.

 

Også hjelper det mye at jeg kan skrive inn det jeg spiser på skjemaet her. Har ikke lyst til å se svart på hvitt at jeg ikke har greid det målet jeg har satt meg.

Det høres sikkert ut som jeg har det veldig enkelt, og ja - i forhold til de andre gangene jeg har slanka meg er det mye enklere denne gangen.

 

Til deg vil jeg si: glem bort vekta, vei deg annen hver uke og stå på. Du vil gå ned i vekt hvis du ikke skeier ut. Garantert! Lykke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg er like tullete som deg.

MEN, nå tar jeg vekta frem kun 1 gang i uka.

Prøver att ligge unna gotteri, kaker och slikt.

Jeg prøver att glemme slanke-hysterien og spiser "vanlig" mat, men litt mindre, og litt extra sallat eller grønsaker vid siden av.

En kopp te og frukt på kvellen døver søtsuget og magen knurrar ikke så mye.

 

Tappa inte sugen, værlden ær full av tappade sugar!!!!!!

Vi kommer nok i buksa, jeg har og en liggande i garderoben, til slut skall du se.

Vi er ju mange her i samme situation vettja.

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner godt at du mister motivasjonen, men om du er så flink nå at du klarer å fortsette dette mister du kilo til slutt. Men, en ting som er veldig viktig nå, er at du får i deg nok vann. Ikke glem det, og drikk gjerne et par glass før du legger deg.

Kom an, dette greier du!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...