Gå til innhold

Skal ned 25 kilo...hjelp jeg vil ned i vekt!


Gjest puppola

Anbefalte innlegg

Jeg er ny akkurat her men ikke ny i slankeverdenen. Har gått opp og ned i mange år men nå er det slutt og jeg vil ha hjelp fra andre og håper vi kan følge hverandre. Mitt mål er å gå ned fra 101 som jeg veier nå og ned til rundt 80 i første omgang. Er 1.70 høy så det er endel som bør av.

Jeg vil gjerne menge meg med andre i samme situasjon så vi sammen kan "backe" hverandre opp. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Hei puppola (litt av ett navn :-)

 

Jeg er ikke helt ny her inne, men jeg har vært borte i nesten 2 år.. Jeg går ikke på kurs i denne omgangen, men har nå bestemt meg for å kjøre ett kursopplegg på egenhånd for å gå ned ca 30 kg.

 

Jeg er 180 høy, og i dag morges stoppet vekta på 113,4. Målet er å komme ned til under 90 i første omgang, og etterhvert vil jeg stabilisere meg på rundt 80-85.

 

For tiden er jeg i mitt livs dårligste form, selv om jeg faktisk har vært tyngre før.

 

Jeg har bestemt meg for å ligge på meny 4, dvs 2200 kalorier om dagen, og så skal jeg forsøke å trene minst 30 minutter hver dag. Da blir det enten Wii, ergometersykkel eller gåtur i første omgang..

 

Da er jeg i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei puppola (litt av ett navn :-)

 

Jeg er ikke helt ny her inne' date=' men jeg har vært borte i nesten 2 år.. Jeg går ikke på kurs i denne omgangen, men har nå bestemt meg for å kjøre ett kursopplegg på egenhånd for å gå ned ca 30 kg.

 

Jeg er 180 høy, og i dag morges stoppet vekta på 113,4. Målet er å komme ned til under 90 i første omgang, og etterhvert vil jeg stabilisere meg på rundt 80-85.

 

For tiden er jeg i mitt livs dårligste form, selv om jeg faktisk har vært tyngre før.

 

Jeg har bestemt meg for å ligge på meny 4, dvs 2200 kalorier om dagen, og så skal jeg forsøke å trene minst 30 minutter hver dag. Da blir det enten Wii, ergometersykkel eller gåtur i første omgang..

 

Da er jeg i gang![/quote']

 

GOD Å SE NOEN SOM MEG SELV!!!

Jeg er 176cm og veier i dag 111.9!

Har som mål å komme meg til 90kg jeg...så ser vi hvordan ting ser ut da!

Har veid p mitt tyngste 135kg oe jeg ikke fatter at jeg har gjort..men er ikke mer enn 1.5år siden! Jeg er derimot i mitt livs beste form nå og kjenner at det hjelper for hver eneste kilo som detter av!!

 

Jeg er veldig med dere begge!

 

Jeg og burde spise 2200kcal hver dag, men er redd det er for mye, føler liksom at jeg ikke kan spise så mye..hmmm...er på 1800-1900 om dagen.

Burde jeg kanskje trappe opp litt? Kanskje forbrenninga stiger og!?

Men er ikke lett å få i seg så mye og bare BRA ting! Da er det så lett å slenge på litt majones her og der..men kanskje det ikke er så gæli hvis det er av den lette sorten????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å komme opp i kalorimengden kjenner jeg.. I dag ligger jeg like under 1600, og da har jeg spist ca 500 til kveldsmat! Jeg skal øke på litt fra i morgen, særlig på frokost og så skal jeg få meg meg det siste mellommåltidet!

 

Majones er vel egentlig ikke så ille..? Så lenge vi tar det med i kalori-beregningen, så burde det være OK. Jeg er veldig glad i avokado, så det hender jeg "fyller" på litt kalorier med det, men har ikke fått handlet i dag.. -De sier jo det at kroppen forbrenner bedre og fungerer bedre på rett kalorimende, men jeg tror faktisk det viktigste er å venne kroppen til ett høyt inntak for å slippe å "sprekke" etter at man er i mål. Jeg har dessverre gått opp og ned 30 kilo 2 ganger, så jeg vet det går av, og hvor vannvittig fort det går opp igjen. Denne gangen vil jeg ikke stresse sånn for å komme ned, men heller fokusere på ending av livsstil og vaner.

 

Er du flink til trene da? Jeg skulle vært på tur i dag, men sluntret unna. Jeg skal absolutt sette i gang i morgen! Må bære opp ergometersykkelen, så jeg ikke har noen unnskyldninger!

 

Hvilken dag har du som veiedag?

 

Vi sees!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å komme opp i kalorimengden kjenner jeg.. I dag ligger jeg like under 1600' date=' og da har jeg spist ca 500 til kveldsmat! Jeg skal øke på litt fra i morgen, særlig på frokost og så skal jeg få meg meg det siste mellommåltidet!

 

Majones er vel egentlig ikke så ille..? Så lenge vi tar det med i kalori-beregningen, så burde det være OK. Jeg er veldig glad i avokado, så det hender jeg "fyller" på litt kalorier med det, men har ikke fått handlet i dag.. -De sier jo det at kroppen forbrenner bedre og fungerer bedre på rett kalorimende, men jeg tror faktisk det viktigste er å venne kroppen til ett høyt inntak for å slippe å "sprekke" etter at man er i mål. Jeg har dessverre gått opp og ned 30 kilo 2 ganger, så jeg vet det går av, og hvor vannvittig fort det går opp igjen. Denne gangen vil jeg ikke stresse sånn for å komme ned, men heller fokusere på ending av livsstil og vaner.

 

Er du flink til trene da? Jeg skulle vært på tur i dag, men sluntret unna. Jeg skal absolutt sette i gang i morgen! Må bære opp ergometersykkelen, så jeg ikke har noen unnskyldninger!

 

Hvilken dag har du som veiedag?

 

Vi sees![/quote']

 

Opp og ned 30kg to ganger...huff ja da vet du hvor mye jobb det er, men sikkert også hvor verdt kampen er når du kommer i mål!

jeg og fokuserer på livsstil endring denne gangen...jeg har ca 20 trimpoeng i uka...går MYE turer!! og trener litt styrke HVER kveld! Har laget eget avkrysningsskjema for det så jeg gjør det før jeg legger meg! SKal få det til å bli en rutine og da hjelper skjemaer for meg! :);)

 

Jeg har ikke gått tur i dag..kroppen skriker om en pause, er bare utrolig sliten i dag og tok meg et langt deilig bad i stedet!

 

Jeg har veiedag torsdager. Lurer p åå bytte til onsdag, men torsdag funker liksom for meg! Du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avkrysningsskjema for styrketrening kunne jeg godt ha trengt å henge meg på! Er det avansert, eller kan du legge inn litt her om hva det inneholder? -Og hvor lenge du holder på? Jeg er ofte så slått ut etter jobb og unger at når de endelig er i seng, så blir jeg sittende med PC'en eller TV'en.. -Men Wii step'en står å lener seg inntil sofa'n, så det burde være SÅ enkelt!

 

I denne runden startet jeg å veie meg i går, så dermed er det torsdag for meg også :-)

 

Når det gjelder den store troen på at alt blir bedre som slank, så har jeg gjort noen erfaringer som overrasket meg. Jeg har det mye bedre mens jeg er på vei ned, for da var jeg flink hele tiden, tenkte, trente og passet på meg selv. De gangene jeg endelig kom ned, nesten helt til målet, så oppdaget jeg at det vat egentlig lite som var annerledes.. -De sidene i livet mitt som alltid har vært bra, var bra, og de sidene der jeg har følt meg utilstrekkelig, der var jeg fremdeles utilstrekkelig. -Nå snakker jeg ikke om fysisk, for der hjelper det klart, men det som overrasket meg er at lite endrer seg i hodet, uasnett om man veier 75 eller 120.

 

Denne uka var jeg på seminar, og selv med vekta mi 113kg følte jeg meg topp! Jeg pratet, traff nye folk og gamle kjente. -Det virker som vekta mi betyr lite på hvordan jeg oppfattes av andre. -Men på en dårlig dag, der jeg føler meg oversett og er nedfor, så hjelper det ikke så være slank, for jeg innbyr uansett til å tråkkes på og overses..

 

Jeg har faktisk aldri kommet helt i mål heller.. Gir gjerne opp når jeg nærmer meg, og så blir de siste kiloene for tunge å håndtere, pluss at jeg allerede føler meg så fin at det ikke lenger føles nødvendig. -Derforhar jeg denne gangen satt 90 som mål, og ikke 80 som tidligere. Med 90 som mål, så kan jeg heller stabilisere meg på 90 +/-2 kg i ett år, og heller vurdere om jeg skal ytterligere ned senere:-) Denne gangen skal jeg i mål! Og denne gangen skal jeg stabilisere meg med fullt fokus i minst ett år. Jeg tenker at jeg bør ta ett stabiliseringskurs på GR når jeg er på 90. Orker ikke tanken på å få nok ett raskt tilbakefall!

 

Har du gått kurs? Du har vært SÅ flink hittil! Jeg er mektig imponert, og gleder meg til å følge deg videre! Hvor gammel er du forresten? Jeg er allerede blitt, og har 2 barn på 2 og 5. I tillegg er jeg i full jobb, og burde egentlig ikke ha hatt tid til all sjokoladen jeg har klart å putte i meg :-P

 

Vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avkrysningsskjemanene mine er IKKE avanserte og heller ikke treningen.

Det eneste jeg gjoer er 30x4 situps, 40x2 pushups og 40x2 pushups andre veien saa det trener tricepsen! For det trengs veldig her!! hahaha...

 

Saa skriver jeg opp dette paa dataen og bare krysser over ruta naar jeg har gjort det. DET er nemlig den deiligste foelelsen paa hele dagen! :)

 

Saa rart at ting ikke forandret seg saa veldig for deg naar du gikk ned...kanskje det ikke gjoer det for meg heller? hmmm..men jeg er som du og sier...foeler meg egentlig ganske bra der jeg er naa selv om det er mange kilo er kroppen min velproposjonert (litt mye paa magen)...jeg er bare stor liksom...foeler meg ikke feit (bortsett fra naar jeg proever for smaa klaer)!!! hahaha...huff nei proev heller en stoerrelse stoerre foerst og gaa heller ned igjen..om muligheten er der.

Jeg har gatt ned i buksestoerrelse fra 54 til naa 46-48...og kjenner det hjelper paa selvtilliten og jeg har ogsaa verdens beste kjaerste som faar meg til aa foele meg bra og faktisk finner meg ganske saa tiltrekkende! ;)

(spesielt i min nye roede kjole og sorte hoeyhelte sko) hahaha...noe jeg ALDRI kunne ha tatt paa meg og sett bra ut i foer!!!

 

jeg tror det jeg ser meste frem til ved aa naa maalet mitt er aa kunne sprade litt mer..hvis du skjoenner...bare det aa kle seg fint og gaa rundt med mye bedre selvtilltt!!

 

Nei jeg gleder meg MASSE til aa naa maalet!! Som jeg saa ille haaper aa naa sommeren 2010!! Det er akkurat derfor jeg vil ned til 100kg foer jul for da har jeg 10kg og bryne meg paa neste vaar! Og det skal slett ikke vaere umulig..og hvis jeg kommer ned til 100kg til jul gleder jeg meg til aa vise meg frem til venner og familie jeg ikke har sett paa lenge!!! (Bor i England)

 

Naa maa vi gaa inn i helgen med hodet paa rett plass...jeg SKAL ha meg to glass hvitvin i kveld med maten! Saa faar jeg heller gaa 15min lenger i morgen! hahaha...liker aa gjoere litt forskjell paa hverdag og helg!

 

Saa fint at vi har veiedag paa samme dag!!! Dette gleder jeg meg til!

Jeg er 27aar, ingen barn, men en fantastisk samboer og bor i en liten by som heter Daventry i UK! Barn er ogsaa noe av grunnen til at jeg vil ned i vekt...vil vaere paa idealvekten foer jeg blir gravid..saa jeg har noe aa jobbe ned mot igjen etterpaa!!

 

Lykke til i helgen!! :)

 

Gleder meg til denne ferden jeg!! Spes naar det er saa mange av oss!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Knerte!

 

Ja, det er på ingen måte meningen å minske gleden, forventningene og motivasjonen til å gå ned! -Det som er mitt problem er at jeg er 180 høy, og har ett brystmål som ikke passer inn i så mange normalstørrelser uansett om jeg er normal eller overvektig.. Så det tror jeg var en stor del av at jeg ikke følte den store forskjellen. -Vanlige klær passer uansett ikke, og dermed ble det ikke noen "endelig" seier. Jeg har vært til undersøkelse for å vurdere brystreduksjon, og for å få den må jeg veie under 90 kg. -Så der er min løsning :-) Jeg har ikke helt bestemt med for å gjøre det, men jeg må iallefall først ned og så få tatt en ny vurdering!

 

Jeg blir forresten med på delmålet ditt om under 100kg før jul! Det høres flott ut å være i mål når sommeren nærmer seg :-) Det blir supert å vise seg frem for familien når du kommer hjem!

 

Her har det vært bursdag i helga, og jeg klarte fint å spise moderate mengder av kake :-) Jeg har klart å få opp inntaket til 2000 kalorier også, så nå føler jeg at jeg er på rett vei! Håper du har hatt en fin helg!

 

Cam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen der!

Denne helgen har vaert ok..jeg har IKKE spist noe potetgull..som er min stoerste fiende! Saa fornoeyd med det.

ble litt mye vin loerdag, men det syns jeg er greit.

Gikk hjem fra jobb i gaar 1time. Min samboer hadde vaert ute paa sykkeltur og kom paa jobben naar jeg var ferdig og gikk hjem sammen med meg! :)

Snill han! :)

 

Ja da har vi felles maal om 100kg til jul! Det gleder jeg meg til! Er litt redd det ikke gaar, men jeg skal ikke gi meg! Det hadde vaert saa moro! ;)

 

Jeg lurer paa om jeg skal jobbe litt mer for aa faa opp kcal mengden jeg og...spise 3broedskiver til frokost og lunsj?

 

Dette kan bli kveldens prosjekt aa regne ut!

I dag har jeg tenkt aa gaa tur i kveld naar jeg kommer hjem fra jobb 20.15 (sammen med min samboer) og ta min styrkedel etter det. Godt aa ta seg en dusj og hoppe i koseklaerne!

 

naa skal jeg til byen aa se om jeg finner 70-talls sko.

Skal i bryllup til fredag og det er 70's party"!! Kjolen er i boks og jeg gleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

naa skal jeg til byen aa se om jeg finner 70-talls sko.

Skal i bryllup til fredag og det er 70's party"!! Kjolen er i boks og jeg gleder meg!!

 

Leste nettopp en artikkel om hvor tynne og pinglete folk var på 70-tallet! Ingen muskler og ikke noe fett :-) De hadde visstnok veldig problemer med å finne statister til den norske 70-tallsfilen, Den siste revejakta.

 

Der sliter iallefall ikke vi, og etter dine styrkerunder er det sikkert mere muskler i deg enn de fleste pinglene ;-)

 

Jeg har nettopp avsluttet min 2re Wii session, i denne omgangen. Da jeg gikk på i går ble jeg ønsket velkommen av "It is now 141 days since your last visit" + at jeg hadde gått opp 4 kg. Målet mitt er å ta minst 20 minutter på step'en hver dag, pluss noen gåturer i uka. I morgen skal jeg trene i lunsjen på jobben, gå en kjapp tur med en kollaga. Jeg er i gang!

 

Det der med kaloriene er vanskelig, og særlig når man er i god gang på ett bestemt nivå, sånn som deg. Jeg ville ikke startet med økning på både lunsj og frokost samtidig, kanskje helst på frokost først? Jeg spiser 3 skiver eller 60 gram frokostblanding til frokost (med syltetøy og skummetmelk), og en stor salat med mye snacks i til lunsj (ca 350 kcal) Prøver å få i meg en yoghurt og frukt til mellom måltidet. -Vet det egentlig skulle vært utenom, men jeg pakker heller kaloriene litt tettere til måltidene. I dag spiste jeg brødskive med remulade (ekte, og den står ikke engang i listene på maten her inne) og roastbeef med nykvernet pepper :-)

 

Ser at du er potetgull-jente..? Jeg er sjokoman! Har aldri like potetgull, men sjokolade kunne jeg spise i ekstreme mengder i de rette anledninger! -Og dem var det mange av.. Jeg vet at når jeg først slutter, så savner jeg det egentlig ikke, men jeg savner "lykke"-følelsen av sjokolade. Når jeg så tillater meg en bit, så blir jeg skuffet over at det ikke er så godt alikevel. Denne gangen har jeg faktisk sjokolade liggende i skapet, så hvis lysten skulle komme, så skal jeg tillate med en rute. -Tror jeg kommer lenger med det, enn å nekte meg det fullstendig. Sjokolade-sprekk blir fort ganske ille på vekta :-)

 

5 dager nå, og god-følelsen er allerede på plass! Jeg har full tro på 10kg til jul for oss begge, men jeg har nok en fordel, siden mine siste kilo nettopp har kommet på, og forhåpentligvis går lett i starten. (Og du har en fordel av at du er godt inne i de gode vanene og rutinene!!)

 

Jeg gleder meg allerede til torsdag og veiedag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner igjen det du sier om skuffelsen over smaken!

jeg og kan gå og glede meg hele uka til en rute sjokolade eller et stykke kake på lørdag, så spiser jeg det, og blir ofte skuffa fordi jeg faktisk ikke syns det er så vanvittig godt som jeg hadde forestilt meg!

 

jeg tror at hodet vårt lurer oss trill rundt, bare fordi noe er "ulovlig" så vil vi liksom ha det mer! Bare dumt!

Hvorfor skulle vi ville ha den dritten i oss da? BARE negative ting ved det...kun smaken av det som er godt og den varer HVOR LENGE???

I forhold til det man legger på seg av det!

 

Jeg har i sommer gått opp til sammen 6.5 kg!!! på grunn av ferier og alt for mye kos og drikke og lite trening!

MEN nå er alle de kg borte igjen så jeg har jo faktisk gått ned en del i sommer hahahaha...men det er siden begynnelsen av august så føler jeg har gjort det ganske bra!!

 

Første delmål er 110kg..hadde drømt om å nå det denne uka, men det tror jeg ikke (må da gå ned 1.9kg) hehe...men neste uke da kanskje?

 

I dag er jeg helt skutt...jobbet MYE i det siste og er en fyskisk veldig aktiv jobb pluss trening..det tar på. jeg er trøtt og kroppen verker. Skal på svømming i kveld så lurer på å ta meg en liten lur med god samvittighet nå!

 

zzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i sommer gått opp til sammen 6.5 kg!!! på grunn av ferier og alt for mye kos og drikke og lite trening!

MEN nå er alle de kg borte igjen så jeg har jo faktisk gått ned en del i sommer hahahaha...men det er siden begynnelsen av august så føler jeg har gjort det ganske bra!!

 

Første delmål er 110kg..hadde drømt om å nå det denne uka' date=' men det tror jeg ikke (må da gå ned 1.9kg) hehe...men neste uke da kanskje?

 

I dag er jeg helt skutt...jobbet MYE i det siste og er en fyskisk veldig aktiv jobb pluss trening..det tar på. jeg er trøtt og kroppen verker. Skal på svømming i kveld så lurer på å ta meg en liten lur med god samvittighet nå!

 

zzz[/quote']

 

Skulle gjerne ha vært på svømming jeg også! Jeg var aktiv svømmer i yngre dager, men nå er det fint lite igjen.. -Makter fremdeles å forbløffe mosjonistene i svømmehallen med "farten" min :-)

 

Ganske typisk det der med 6,5 kg opp på noen sommermåneder. den kursinstruktøren min fortalte at fettcellene aldri forlater kroppen når de først er dannet. -Derimot så tømmes de for fett når vi går ned, men de er veldig raske til å trekke til seg alt galt vi spiser hvis vi først faller av lasset. -Det tar omtrent ett år før cellene slapper litt av og ikke suger til seg alt, slik at vi kan skjeie ut en dag eller tre uten å gå oppover igjen!

 

Jeg smugveide meg i dag, og var 111,6, så vi ligger ganske likt nå! Jeg lekte også med tankten på å komme under 110 denne uka, men det får vente til neste :-)

 

Det har blitt mye jobb her også i det siste, men jeg har en stillesittende jobb. -Så fint at du har mulighet til å være aktiv selv på jobb!

 

Ungene er i seng, og Wii-step'en står klar på gulvet :-) 2 dager til veiing :-)

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne ha vært på svømming jeg også! Jeg var aktiv svømmer i yngre dager' date=' men nå er det fint lite igjen.. -Makter fremdeles å forbløffe mosjonistene i svømmehallen med "farten" min :-)

 

Ganske typisk det der med 6,5 kg opp på noen sommermåneder. den kursinstruktøren min fortalte at fettcellene aldri forlater kroppen når de først er dannet. -Derimot så tømmes de for fett når vi går ned, men de er veldig raske til å trekke til seg alt galt vi spiser hvis vi først faller av lasset. -Det tar omtrent ett år før cellene slapper litt av og ikke suger til seg alt, slik at vi kan skjeie ut en dag eller tre uten å gå oppover igjen!

 

Jeg smugveide meg i dag, og var 111,6, så vi ligger ganske likt nå! Jeg lekte også med tankten på å komme under 110 denne uka, men det får vente til neste :-)

 

Det har blitt mye jobb her også i det siste, men jeg har en stillesittende jobb. -Så fint at du har mulighet til å være aktiv selv på jobb!

 

Ungene er i seng, og Wii-step'en står klar på gulvet :-) 2 dager til veiing :-)

 

Ha en fin dag![/quote']

 

 

 

Hei kan du hjelpe meg

Jeg er helt ny i denne klubben, og skjønner ikke hvordan jeg skal være med i diskusjon uten at jeg valgte å sitere ditt innlegg.

Hvordan finner jeg ut hvor mye jeg kan spise, hvor ofte osv

Jeg vil helst gå ned 30 kg, men har vel som delmål å greie 10 kg til jul.

Håper du kan hjelpe meg i gang. Har planer om å foreta innhandling av div matvarer som jeg kan trenge i morgen, så skal jeg veie/måle meg på fredag og starte opp da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes en formel i Grete Roede bøkene for utregning av kaloriinntak. Jeg har den ikke her nå, men hvis du vil jeg skal regne ut for deg, så trenger jeg vekt, alder, høyde og aktivitetsnivå (jobb+fritid)

 

Selv er jeg 180 høy, og startet på 113 kg forrige uke, og har regnet meg frem til 2200 kalorier. Det føles veldig mye, spesielt i starten, og jeg ligger nok heller rundt 2000. Jeg har satt minimum til 1600 og maximum til 2300 kalorier, og kan dermed variere litt avhengig av trening, anledning og dagsmeny.

 

Her er det bare å henge seg på :-) Både Knerte og jeg skal ned litt over 10 kg til jul, dvs under 100. Vi har tilfeldigvis også samme veiedag; torsdager, så jeg gleder meg til å se resultatet av en fin uke i morgen!

 

Vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1
Ja da har jeg vært på vekta og har gått en akkurat 1kg denne uka' date=' noe jeg er VELDIG fornøyd med!! :( Hvis jeg fortsetter i dette tempoet til jul så kommer jeg til å nå målet mitt!!!! :)[/quote']

 

Så bra Knerte!!! Var i tvil om jeg ville nå julemålet mitt da det var en treg start, men øyner nå muligheten jeg og! Vi gir jernet og satser på en strammere kropp til jul :)

 

Lykke til med ny uke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble nøyaktig 2 kg ned på meg denne uken. Jeg trodde egentlig det skulle bli mere, siden det er første uke, men jeg er godt fornøyd :-)

 

Flott med 1 kg på deg Knerte! Veldig bra sånn midt i løpet!

 

Jeg kjenner endel søtsug for tiden, men har klart å la være hittil. -I går oppdaget jeg at jeg hadde spist altfor lite når kvelden kom og sto lenge og kikket på sjokoladen i skapet, men det ble brødskive og frukt i steden :-)

 

Ønsker dere en god kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble nøyaktig 2 kg ned på meg denne uken. Jeg trodde egentlig det skulle bli mere' date=' siden det er første uke, men jeg er godt fornøyd :-)

 

Flott med 1 kg på deg Knerte! Veldig bra sånn midt i løpet!

 

Jeg kjenner endel søtsug for tiden, men har klart å la være hittil. -I går oppdaget jeg at jeg hadde spist altfor lite når kvelden kom og sto lenge og kikket på sjokoladen i skapet, men det ble brødskive og frukt i steden :-)

 

Ønsker dere en god kveld![/quote']

 

2kg er knall!!! herlighet fortsetter du sånn så er 10kg borte på 5uker!!!!

Vi er flinke! Stå på!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Knerte!!! Var i tvil om jeg ville nå julemålet mitt da det var en treg start' date=' men øyner nå muligheten jeg og! Vi gir jernet og satser på en strammere kropp til jul :(

 

Lykke til med ny uke!!![/quote']

hvordan går det med deg om dagen!????

Ja vi står p åmot julemålet!! jeg har to store utfordringer i helga....bryllup i morgen (blir gjerne en del alkohol så får prøve å spare litt på maten)...og så skla vi til et vennepar som har flyttet i nytt hus på lørdag...igjen litt mer vin og god mat! haha....men det blir nok lett å begrense seg på alkoholen lørdag når jeg er fyllesjuk! hahaha...

 

Julemålet here we come!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1
hvordan går det med deg om dagen!????

Ja vi står p åmot julemålet!! jeg har to store utfordringer i helga....bryllup i morgen (blir gjerne en del alkohol så får prøve å spare litt på maten)...og så skla vi til et vennepar som har flyttet i nytt hus på lørdag...igjen litt mer vin og god mat! haha....men det blir nok lett å begrense seg på alkoholen lørdag når jeg er fyllesjuk! hahaha...

 

Julemålet here we come!!!!

 

Heia :)

 

Her går det kjempebra om dagen! Føler det går lett med både mat og trim, nyter det virkelig. Føler egentlig det har gått bra lenge nå, bare vekta som hang en stund. Mangler 1,5 på 20 kg nå og det er en milepæl :) Har mulighet for å nå julemål om ikke systemet stopper opp og jeg "sprekker". Sprekke skal jeg definitivt jobbe hardt for og ikke gjøre!!!

 

Vi skal på hytta i helga, gå i fjellet. Kos deg i bryllup og i innflytningsfest du, ikke hver helg det er sånn :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia

 

Her går det kjempebra om dagen! Føler det går lett med både mat og trim' date=' nyter det virkelig. Føler egentlig det har gått bra lenge nå, bare vekta som hang en stund. Mangler 1,5 på 20 kg nå og det er en milepæl Har mulighet for å nå julemål om ikke systemet stopper opp og jeg "sprekker". Sprekke skal jeg definitivt jobbe hardt for og ikke gjøre!!!

 

Vi skal på hytta i helga, gå i fjellet. Kos deg i bryllup og i innflytningsfest du, ikke hver helg det er sånn [/quote']

 

Du kommer garantert til å nå ditt julemål! jeg har stor tro på deg!

Sprekke skal det mye til for at jeg gjør nå...for vil det så inderlig!

Men det er helgens utfordringer som er verst for meg..i uka går ting egentlig forholdsvis glatt!

 

ja jeg skal nok kose meg men lørdag må jeg begrense meg! For nekter å gå opp neste uke!!!!! jeg skal ikke gi meg...jeg må lære meg å ta de rette valgene selvom det er helg. og selvom det er god mat og drikke så får jeg heller bare spise og drikke litt mindre!

 

titta litt på de gamle registreringene mine her nå og det er godt å se at jeg til sammen har gått ned 24.1 kg nå!!!!!! neste uke håper jeg på 25!!!!!

Og rundt magen har jeg til sammen mistet 20cm!! :) Herlighet tenk hvordan jeg så ut da!!

 

mamma sa det her om dagen (snakker med ho på skype og webcam) at ansiktet mitt så mye tynnere ut! Og DET er koselig å høre!!

 

Dessuten her om dagen når jeg lå i senga syns jeg at jeg kjente en klumplignende ting på siden av magen litt høyt oppe....vet du hva det var!!!!?????

RIBBEINA MINE!!!!! Herregud de har jeg ALDRI kjent før!!! hihihi....

ja jeg er nok litt rar...men det var en veldig god følelse!

Dessuten ser jeg det godt på føtter, bein, armer, fingre og hals for scener og muskler begynner å synes og det liker jeg veldig godt..eller som vi sier der jeg er fra "JEG LIKÆRE" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Samma for meg Knerte, hverdagene er "best". Strukturerte dager med fast mønster og lite "dautid". I helgene ligger jeg litt lenger og så gjør det noe med hodet det at en har lov til å kose seg... Begrensning er nok stikkordet for snopet, ikke like lett all vei nei!

 

25 kg er jo helt suverent!!!!! Må merkes både på klær, formen og humøret (om du er som meg iallefall) :( Jeg har nok bestandig vært en glad pike, men inni meg har jeg vært mye lei meg pga. vekta! Bedre nå skal jeg si deg!!! Og så moro det er at moderen kommenterte det da! Jeg setter iallefall pris på et kompliment i ny og ne :) Jeg fikk faktisk en kommentar fra en far på fotballkampen til frøkena i kveld. Kommentaren var rent skryt og det var litt moro må innrømmes! Sånn er jeg...

 

Jeg og har såkalt "skjultanlegg". Men det kommer stadig mer frem i dagen :) Spesielt fornøyd med kragebeinet!!! TØFT!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samma for meg Knerte' date=' hverdagene er "best". Strukturerte dager med fast mønster og lite "dautid". I helgene ligger jeg litt lenger og så gjør det noe med hodet det at en har lov til å kose seg... Begrensning er nok stikkordet for snopet, ikke like lett all vei nei!

 

25 kg er jo helt suverent!!!!! Må merkes både på klær, formen og humøret (om du er som meg iallefall) :( Jeg har nok bestandig vært en glad pike, men inni meg har jeg vært mye lei meg pga. vekta! Bedre nå skal jeg si deg!!! Og så moro det er at moderen kommenterte det da! Jeg setter iallefall pris på et kompliment i ny og ne :) Jeg fikk faktisk en kommentar fra en far på fotballkampen til frøkena i kveld. Kommentaren var rent skryt og det var litt moro må innrømmes! Sånn er jeg...

 

Jeg og har såkalt "skjultanlegg". Men det kommer stadig mer frem i dagen :) Spesielt fornøyd med kragebeinet!!! TØFT!!![/quote']

 

Jeg vet!! Kragebeinet og kommer fram!! Det er deilig!! :)

Se ting ved kroppen min jeg ikke kan huske å ha sett før. Nå veier jeg mindre enn jeg gjorde når jeg var 18år!!! og DET er deilig å tenke på!! Det går bare en vei!!! DEN RETTE VEIEN!!!

 

ja nyydelig å få komplimenter! Jeg har ei venninne som nettopp fikk unge...traff ho høygravid i sommer og sa: nei se der er ho med magen jo....da sa ho til meg...nei se der er ho UTEN mage jo!!

hehe...

 

Vi er flinke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...