Gå til innhold

Skal ned 25 kilo...hjelp jeg vil ned i vekt!


Gjest puppola

Anbefalte innlegg

100kg er MYE!!! dette sier litt om hvor god du er på å slanke deg da...du vet tydeligvis hvordan det skal gjøres!

Den største utfordringen er vel som du sier å forbli der når du har nådd målet ditt!!! Men denne gangen er annerledes skjønner du, nå kommer du til å klare det!

 

Min fam er ikke overvektige...eller min bror har vært. Han slanket seg noe sinnsykt og tok operasjon for å fjerne overflødig hud! Så nå er han så sprek som han aldri har vært før!

og så er det meg da...har vel mer eller mindre vært overvektig hele livet...ser på bilder fra barnehagen så var jeg den med størst hode for å si det sånn! Noen har det vel bare rett og slett i genene. Min tipp oldefar var stor og hele hans familie...mulig vi har vært "heldige" å arve noe derfra!? haha :)

 

Men vi er som vi er og hvis vi vil gjøre noe med det så er det bare vi som kan! Godt med støtte fra folk rundt deg, det er viktig! Jeg tror folk stort sett bare vil våres beste, men det er ikke alle som vet hvordan de skal forholde seg til det. Det er MYE som kan bli tatt på feil måte når det gjelder å snakke om overvekt så man bør være forsiktig! hehe..jeg er i hvertfall god på å oppfatte ting på den negative måten noen ganger!

 

Jaja..nå er det snart jobb (kl10.00) til 2 i dag...deilig med kort vakt på fredag!

Og SÅ kommer jammen meg den utfordrende helga igjen a gett!

Jeg har bestemt meg for at jeg skal trene etter jobb i dag...gå meg en skikkelig lang tur! og i morgen formiddag! (Vi skal til London i morgen på fest med noen venner "Avslutnings fest for racing sesongen" haha alltid en unnskyldning for en liten fest! :P

 

Så da må jeg være flink og holde meg i skinnet! Alkohol kan jeg ikke komme utenom, men jeg kan moderere meg og likevel ha det gøy! Kankje jeg til og med er menneske på søndags morgen! :( Og så må jeg holde meg unna det meste av søtsaker og i hvertfall IKKE SPISE potetgull!

 

Jeg må klare dette selv om fristelsene står i (bokstavlig talt) rett foran ansiktet mitt!!! Og jeg vet jeg kan!

 

Håper du har en fin dag CamBamBam!! Så "snakkes" vi nok veldig snart igjen!

Vi er invitert til naboen igjen i kveld på fajitas, men tror vi kommer til å takke nei...litt godt å ha en fredags kveld hjemme syns vi! haha :)

 

(Gikk forresten på vekta igjen i dag morgen og var 110.0 igjen så det ER sant!! hahaha..spiste en ganske stor porsjon pasta i går så trodde kanskje jeg hadde gått opp, men det var bra! (Ikke trena jeg i går heller). Men det skal jeg i da gog i morgen..må være flink!!

 

Gleder meg til å høre fra deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Na har jeg kommet hjem fra jobb! Klokken er 15.04 og jeg har IKKE lyst til å gå ut og gå tur!!! jeg sliter skikkelig med motivasjonen nå!!

 

Sitter her med en bolle suppe (200kcal) som mellommåltid og titter ut på den ufyselige kalde høsten! hahaha...

 

Jeg vet så godt med meg selv hvor fornøyd jeg blir hvis jeg går ut og jeg MÅ jo det hvis jeg skal klare å gå ned i vekt! Kan ikke være svak i øyeblikk som det her! men varmt vann i badekaret og en kopp te høres UTROLIG mye bedre ut enn å kle på seg og gå ut!!!

 

Jeg SKAL ut! Men jeg VIL IKKE I DAG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Jeg SKAL ut! Men jeg VIL IKKE I DAG!!!

 

Jeg SKAL ut! Vi skal bare komme oss opp på fjellet på hytta først (kjører helt frem til hytta da)... Der har det kommet litt snø, så det er tungt å gå ute i terrenget nå. Men jeg SKAL ut!

 

Utfordrer deg til det samme :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg SKAL ut! Vi skal bare komme oss opp på fjellet på hytta først (kjører helt frem til hytta da)... Der har det kommet litt snø' date=' så det er tungt å gå ute i terrenget nå. Men jeg SKAL ut!

 

Utfordrer deg til det samme :P[/quote']

 

Takk for utfordring!!! Jeg HATER å tape så nå er det bare å skifte og komme seg ut!!! jeg vet jo hvor godt det blir å komme inn etterpå!!!

 

Kos deg ute på tur samme hvor kaldt det er...jo hardere det er å komme seg ut, jo mer fornøyd blir man når man først gjør det!!!

 

GOD TUR!!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1
Takk for utfordring!!! Jeg HATER å tape så nå er det bare å skifte og komme seg ut!!! jeg vet jo hvor godt det blir å komme inn etterpå!!!

 

Kos deg ute på tur samme hvor kaldt det er...jo hardere det er å komme seg ut' date=' jo mer fornøyd blir man når man først gjør det!!!

 

GOD TUR!!! :([/quote']

 

 

He, he, se så lettlurte vi er :P

 

I'm in - God tur til deg og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd med den, og takk for utfordringen tronderpi!!!

Det var det som gjorde at jeg kom meg ut i dag...og ja det føles HERLIG :P

 

Det begynte selvfølgelig å regne når jeg var ute, og da begynte jeg og jogge for ville komme fortere hjem..jogga vel ikke no mer enn 10min men det er da slett ikke verst for en som egentlig ikke er no stor fan av det!

Var ute i 1time og 20min...nesten 900kcal borte!! VIPS!!

 

NÅ er det derimot helg! Nå skal det bli godt med dusj og så skal jeg ned på jobben til samboeren min og så reiser vi ut og handler no bra og god middag til i kveld!:) Gleder meg...fredags kvelden er så romantisk! :(

levende lys, god mat og ET glass vin! Det er livet dere!!!

 

Kos deg på hyttetur tronderpi og lykke til med sunne tanker og matvalg! hehe :)

Lettere sagt enn gjort, men du starter bra når du allerede har bestemt deg for å gå tur!!

 

GOD HELG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Ble tur på meg og sammen med en god venninne som også er hyttenabo :) Og vi kom oss opp på ene toppen. Tungt ja, for det er snø her oppe. Men effektiv trening/forbrenning :(

 

Og veldig herlig nå når en kjenner på ansiktet at man har vært ute i friskt vær :P

 

Ha en fortreffelig kveld med god trim-samvittighet. Flinke er vi!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du blitt av?? Hvordan går det med deg?

Jeg føler helgen ikke gikk så bra og snikveide meg i dag. Skulle jeg aldri gjort...mista heelt motet! Men endte opp med en 1time og 50min gåtur så det var jeg fornøyd med!!!

jeg NEKTER å ikke gå ned eller gå ned mindre enn 1kg JEG SKAL!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Avgjørelsen er tatt nå må jeg bare sparke meg selv i gang!

Kiloenen har bare triller på mine 160 cm.

Hvorfor??

spiser frukt og grønt, grovt brød og magert kjøtt og......!!!

skeier ut med: vin og sjokolade!!!

Aktiviteten er der, men ikke så intens mer,trimsykkel, hagearbeid, turgåing etc og alder??

I hverfall summen er mer på mage, hofter og lår!

Har tenkt at nå vil jeg være normalvektig, ikke FEDME!!!når jeg sjekker min bmi.

Tørr ikke tenke på at da er det endelige målet 28 kg,

Har laget meg mange delmål .

Motiverer meg med helsegevinst, supert å bli sprek og kunne gå lange turer, Alt blir lettere.

Så derfor er det kjekt å kunne skrive litt her inne, trenger litt hjelp og oppmuntring. Er takknemlig for gode råd og tips til trening, aktivitet og kos.

Synes dere er flinke til å skrive om hordan dere går frem og hvordan dere har det!

IIInees

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Avgjørelsen er tatt nå må jeg bare sparke meg selv i gang!

Kiloenen har bare triller på mine 160 cm.

Hvorfor??

spiser frukt og grønt' date=' grovt brød og magert kjøtt og......!!!

skeier ut med: vin og sjokolade!!!

Aktiviteten er der, men ikke så intens mer,trimsykkel, hagearbeid, turgåing etc og alder??

I hverfall summen er mer på mage, hofter og lår!

Har tenkt at nå vil jeg være normalvektig, ikke FEDME!!!når jeg sjekker min bmi.

Tørr ikke tenke på at da er det endelige målet 28 kg,

Har laget meg mange delmål .

Motiverer meg med helsegevinst, supert å bli sprek og kunne gå lange turer, Alt blir lettere.

Så derfor er det kjekt å kunne skrive litt her inne, trenger litt hjelp og oppmuntring. Er takknemlig for gode råd og tips til trening, aktivitet og kos.

Synes dere er flinke til å skrive om hordan dere går frem og hvordan dere har det!

IIInees[/quote']

 

Du har allerede gjort det vanskeligste...BEGYNNE!!

DU har tankene p rett plass og virker som du vet litt om hva du kan og ikk ekan spise. Jeg skeier også ut med vin, men har lagt både potetgull og sjokolade på hylla! Føles skremmende og litt trist til å begynne med, men det går så utrolig bra når du blir vant til det! Kroppen min takker meg hver dag!

 

Jeg pleide å hate å gå tur...nå går jeg turr nesten hver dag! Og det blir deiligere og deiligere! :P

 

Gleder meg til å følge deg i din kamp mot kiloene og her inne støtter alle hverandre! utrolig hvor mye det hjelper på motivasjonen! Er godt å snakke med mennesker som vet akkurat hva du snakker om og forstår din frustrasjon!

 

Stå på dette klarer du!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også ned mange kilo. Og skal begynne på kurs på mandag. Har begynt å registrere hva jeg spiser og det er egentlig ganske lite. Har regnet ut at jeg skal spise ca 2200 kcal hver dag og prøvd å sette opp meny. Skal være flinkere til å trimme. Har wii og satser på svømming og tur gåing.

Lykke til alle sammen her inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt, velkommen til deg Fara!

Her er det bare å henge seg på så kjemper vi sammen mot kiloene! Godt å ha noen å dele sorger og gleder med!

 

CamBamBam nå blir jeg nesten bekymret jeg...hvor er du henn?

I morgen er det veiedag! Er du klar for det? :D

 

jeg er nervøs og litt redd som vanlig ha-ha!!! Og jeg har mensen så magen føles deretter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke depp om det er litt opp --væske i kroppen --sikkert--

men det er utrolig hvor opptatt vi blir av noen gram , når det tross alt er langt over 20 kg du har minket. Det er ikke lenge før du er på plass igjen-

Jeg har hatt denne oppgangen selv de 2 siste ukene -nå håper jeg at jeg snart er nede igjen på 89--jeg har sett 88,8 --men hvor er de nå?

 

Det er bare en ting som hjelper --å fortsette jevnt og trutt-

det er jo dette vi skal lære å leve med resten av livet.

Jeg kommer til å bli avhengig av trådene her inne resten av livet.

Går inn og ser om det er noe nytt rett som det er-

 

Lykke til videre..

Dagens trim er unnagjort og nå er det kaffe og yoghurt som gjenstår..

Ha en fin kveld--og helg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke depp om det er litt opp --væske i kroppen --sikkert--

men det er utrolig hvor opptatt vi blir av noen gram ' date=' når det tross alt er langt over 20 kg du har minket. Det er ikke lenge før du er på plass igjen-

Jeg har hatt denne oppgangen selv de 2 siste ukene -nå håper jeg at jeg snart er nede igjen på 89--jeg har sett 88,8 --men hvor er de nå?

 

Det er bare en ting som hjelper --å fortsette jevnt og trutt-

det er jo dette vi skal lære å leve med resten av livet.

Jeg kommer til å bli avhengig av trådene her inne resten av livet.

Går inn og ser om det er noe nytt rett som det er-

 

Lykke til videre..

Dagens trim er unnagjort og nå er det kaffe og yoghurt som gjenstår..

Ha en fin kveld--og helg..[/quote']

 

Det er godt å høre noen oppmuntrende ord..jeg blir liksom så skuffet at jeg ikke orker skrive så mye når jeg går opp. Litt dumt, men...

Jeg er så fryjtelig godtesjuk når jeg har mensen men klarer å motstå dag etter dag. Vet jo det blir lettere når mensen er over...i dag har jeg rett og slett tatt meg treningsfri...tror det er ok med en el to dager uten trim i uka. Og jeg kjenner kroppen min er sliten om dagen.

 

Håper vi begge er på vei nedover igjen neste uke!!! Og det er sant som du sier...vi skal jo fortsette med dette livet ut så vi burde ikke ha så travelt. Jeg er på en måte glad jeg ikke går ned for fort, for da tror jeg det er verre å holde vekta når du har nådd målet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å høre noen oppmuntrende ord..jeg blir liksom så skuffet at jeg ikke orker skrive så mye når jeg går opp. Litt dumt' date=' men...

Jeg er så fryjtelig godtesjuk når jeg har mensen men klarer å motstå dag etter dag. Vet jo det blir lettere når mensen er over...i dag har jeg rett og slett tatt meg treningsfri...tror det er ok med en el to dager uten trim i uka. Og jeg kjenner kroppen min er sliten om dagen.

 

Håper vi begge er på vei nedover igjen neste uke!!! Og det er sant som du sier...vi skal jo fortsette med dette livet ut så vi burde ikke ha så travelt. Jeg er på en måte glad jeg ikke går ned for fort, for da tror jeg det er verre å holde vekta når du har nådd målet.[/quote']

 

Jeg er ferdig med mens og den slags -men husker godt hvor vanskelige dager det var.

Ungene mine minner meg på det av og til og sier -"husker du mamma at du sendte meg av sted for å kjøpe noe --du sa jeg skulle ta litt av alt". Har du prøvd å spise ekstra grov mat med mye fiber disse dagene og heller ta en brødskive ekstra--kroppen arbeider seg gjennom perioden og trenger jo næring..--så det er forståelig at vi kanskje trenger noe ekstra. Alle har jo ikke like lang periode og like stor blødning så det er klart at vi opplever det forskjellig.. Men det te skal du også leve med noen år--så gjør det du føler--ofte godt med bare å pleie seg selv og sette seg under et teppe og ta "fri" for alt.

 

Ha ei fin helg, Knerte og alle andre som leser her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CamBamBam
Først av alt' date=' velkommen til deg Fara!

Her er det bare å henge seg på så kjemper vi sammen mot kiloene! Godt å ha noen å dele sorger og gleder med!

 

CamBamBam nå blir jeg nesten bekymret jeg...hvor er du henn?

I morgen er det veiedag! Er du klar for det? :P

 

jeg er nervøs og litt redd som vanlig ha-ha!!! Og jeg har mensen så magen føles deretter![/quote']

 

Hei Knerte!

 

Jeg er lei for at jeg ikke har vært på nett på lenge! Jeg har hatt noen personlige problemer som var nødt til å prioriteres!

 

Jeg har ikke falt av lasset, var på vekta forrige torsdag og veide 108,0 kg. Ned 0,8! Stor-fornøyd med det :-)

 

Så du hadde fått 300 gram ekstra..? Mensen gjør iallefall det med meg, så jeg krysser fingrene for bedre resultater neste uke! -Som bare er om 2 små dager!!

 

Som sagt, så har dagene vært hektiske og litt vanskelige, så i dag morges var jeg å snik-veide meg.. Resultatet var så lavt at jeg faktisk ble litt bekymret.. -Så jeg tror jeg lar være å rapportere snik-vekta, og forholder meg til det offisielle resultatet på torsdag!

 

Vi snakkes snart igjen, og jeg skal gjøre mitt beste for å ikke forsvinne så lenge uten å gi beskjed! -Det er fremdeles endel som må gjøres med problemene her..

 

Takk for at du savnet meg og etterlyste meg! Jeg har tenkt mye på deg og hatt dårlig sammvittighet!

 

Klem fra Cam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naa ble jeg glad!!!

Jeg har virkelig vaert bekymret for deg!!

 

Skjoenner godt at du prioriterer personlige problemer i stedet for aa henge paa nettet! hehe saa ikke ha daarlig samvittighet for det! Langt der i fra!!!

 

Godt aa hoere din vekt gaar nedover! Jeg aner virkelig ikke hvordan denne uka kommer til aa gaa...har hatt 3 hele dager uten trening og har utrolig daarlig samvittighet for det og i gaar ble det ikke mer enn 30min gaatur!

I dag er det svoemming men jeg lurer paa om jeg skal ta meg en gaatur foer det og...og gjoere min lille styrkedel!

 

Kjenner motivasjonen er der...LANGT DER INNE! Er bare litt vanskelig aa faa den ut. Jeg har gitt opp maalet om 100kg til jul for det kommer ikke til aa skje! Maa vaere litt realist og syns jeg...men jeg har som maal 105kg naa...alt mer enn det ser jeg paa som en stor bonus!!

 

jeg maa si....der jeg jobber fikk vi nye uniformer i gaar. Jeg var SAA nervoes for at stoerrelsen ikke slulle passe. Hadde dette vaert foer jeg gikk ned i vekt hadde det aldri vaert noe som helst som hadde passet!

jeg proevde den...og den satt som et skudd!!! Og DET foeles deilig det!!!

 

Dagene er moerke og vaate og litt kalde saa det er vanskeligere for meg aa komme meg ut paa gaatur, men igjen enda mye bedre naar jeg har gjort det!

Jeg gir meg ikke!!!! JEG SKAL!!!

 

Haaper dine personlige ting ordner seg for deg Cam!!

har tenkt paa deg!

 

Superduper klem fra meg! GODT AA HA DEG TILBAKE!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har det jammen meg gått en uke igjen...og i morgen er det veiing!

Nå er jeg litt redd igjen da...hatt 3 dager uten trening den siste uka og det er IKKE bra. Tok igjen litt i dag med en gåtur på 1t og 25min og en nå i kveld på 50min...magen føles bra nå så gjenstår det bare å se hva som skjer på vekta i morgen.!

 

Noen andre her som veier seg torsdager?

 

CamBamBam jeg ønsker deg lykke til også selv om du ikke er her! tvi tvi!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CamBamBam
Ja da har det jammen meg gått en uke igjen...og i morgen er det veiing!

Nå er jeg litt redd igjen da...hatt 3 dager uten trening den siste uka og det er IKKE bra. Tok igjen litt i dag med en gåtur på 1t og 25min og en nå i kveld på 50min...magen føles bra nå så gjenstår det bare å se hva som skjer på vekta i morgen.!

 

Noen andre her som veier seg torsdager?

 

CamBamBam jeg ønsker deg lykke til også selv om du ikke er her! tvi tvi!!!

 

Hei Knerte og andre :-)

 

I dag var det veiedag, og som jeg regnet med, så var vekta litt høyere nå enn på de "værste" dagene denne uka.. I dag stoppet vekta på 106,4, ned 1,6 kg. Dette er ett av få lyspunkter for tiden :-) -Selv om det er et resultat av dårlig matlyst og problemer.. (greit å få noe positivt ut av det!)

 

-Så utrolig deilig at uniformen passet Knerte! Det er en deilig følelse når man glir rett inn i "normalen". Må si du er flink til å trene! Jeg har enda ikke kommet i gang, og utifra dagens situasjon kan det se ut til at det tar litt tid.. Krysser fingrene for veiningen din i dag!

 

Ha en fin dag, folkens :-)

Cam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CamBamBam!!!! Herlighet du er helt raa!!!

Er jo ikke bra naar grunnen er problemer, men det er likevel lyspunkt naar man sliter litt!! DU gaar jo i hvertfall ned i vekt! Kunne ha vaert den motsatte veien at du troestespiste i stedet!!

Jeg syns du er kjempeflink!

 

Jeg gikk paa vekta i dag etter 300g opp forrige uke (skylder paa mensen) bare maatte jeg aa ned litt i dag!! Sjekket vekten i gaar kveld...liker det for aa vaere litt forberedt paa hva torsdagens resultat blir...

 

Denne uka gikk jeg ned 700g...det gaar ikke saa fort her, men det gaar i hvertfal den riktige veien! NED!!

 

Naa er jeg endelig under 110 jeg og CamBamBam!!! 109.6 i dag! Det foeles saa utrolig godt aa skrive det tallet!!! 109...jeg er ikke lenger 11 et el annet jeg er 109...DET ER DEILIG!!!

 

naa ble jeg virkelig motivert for en ny uke! Vil ned 1kg neste uke...saa da vet jeg jo at jeg maa jobbe hardere...tror helgen skal gaa ok denne gang...bort paa loerdag men da er det lettere aa ikke fraatse! hahahaha...og jeg tror til og med jeg skal tilby meg aa vaere sjaafoer...saa blir det heller ikke noe alkohol!!

(faar ta et glass fredag) ha-ha :P

 

neste uke kan nok hende blir mer utfordrende for da kommer mamma og pappa over paa besoek og det gleder jeg meg VEEEELDIG TIL!!!! :)

Men jeg skal jobbe det jeg kan for aa vaere fornuftig i matveien og kanskje staa opp litt ekstra tidlig saa jeg faar presset inn en gaatur foer dagen starter...blir nok mye god mat og vin! men jeg klarer det og jeg...

 

naa er det bare 4.6kg igjen til jeg naar mitt nye julemaal 105kg...og det foeler jeg er veldig oppnaaelig!!

 

haaper ting ordner seg for deg CamBamBam!!! Og gratulerer med FLOTT resultat denne uka!!! :P Flink du!!! Ta vare paa deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har fulgt med på denne tråden ei stund, men aldri somla meg til å skrive.

 

Kjenner meg igjen i mye av det dere skriver. Har nettopp begynt på kurs 2 på Grete Roede, og har til nå gått ned 7.3 kg. Er veldig fornøyd med det.

 

Var veldig skeptisk til å begynne på Grete Roede, for egentlig så var det vel et slikt kurs for 20 år siden som startet min karriere som jojo-slanker. Herregud så lite mat det var da. Gikk sulten et halvår, og tok selvsagt av mye, men det kom fort på igjen og slik har jeg hatt det gående... Har vært innom Libra og Fedon-kurs siden det, men er nå altså tilbake på Grete Roede.

 

Med to barn så er "vanlig" mat det enkleste, selv om jeg har stor sans for kostholdet som Fedon anbefaler. Har ikke regnet på hvor mange kg jeg har gått opp og ned, men det blir i allefall over 50! Men nå er det siste gang. Jeg lover! Har en datter på 2 år og har ikke tenkt at hun skal ha noen minner om "slanking", så jeg har ca to år på meg til å etablere et nytt kosthold og stabilisere vekten. Veier nå 103.7 og har som mål å gå ned til ca 80. Med mine 168 så blir jeg langt fra et magert krek med det, men tror det vil passe meg.

 

Går på kurs på tirsdager så det er min veiedag. Er i barselpermisjon så trim er foreløpig lange gå-turer. Denne uken har jeg vært forkljølet så det har ikke blitt så mye gåing. Forrige uke hadde jeg 14 trimpoeng, men det klarer jeg ikke denne uken. Har planer om å strate hjemme-styrketrening snart. Det er mitt neste mål.

 

Det var meg sånn i korte trekk. Men vi snakkes, dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er alle sammen!

 

Je startet på kurs igår og skal ha veiedag på onsdag. Har vært flink de siste to ukene og kun tatt to glass rødvin i helga som var:)

Merker at det skjer noe med kroppen og energien er mye bedre enn før. Har kommet i gang med trening og satser på at jeg skal klare å fortsette med det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CamBamBam

Endelig Fredag!

 

I dag har jeg vært hjemme med syke barn, men nå skal jeg en tur ned på jobb for å få ferdig en rapport :-(

 

-Men SÅ er det fredag!

 

Det begynner å bli en del folk innom her nå.. Puppola som startet tråden har jo ikke vært innom etterpå, men nå er det mia, trønderpi, Fara, rugemor, og iines har vært innom en gang! Det er godt å se at så mange vil være med, og mange av dere har allerede kommet godt i gang!

 

Knerte, Gratulerer med 700 gram ned! Godt å endelig være under 110! Jeg synes det var forsuftig å justere jule-målet! Det er SÅ mye morsommere når man faktiwsk kan nå målene man setter seg! -Og så motiverende det er når man bikker en 10-tall :-) Tenkt på jubelen når vi bikker 100, og kan skrive vekta på 2 siffer!!

 

Jeg begynner å kjenne at problemene blir mindre og matlysten større, men jeg har bestemt meg for å holde litt på følelsen av manglende matlyst.. Det handler egentli mest om å kjenne etter når man faktisk er mett, og ikke spise mer bare fordi det er godt, og fordi det fremdeles er mer mat på tallerknen. Jeg tror jeg kan opprettholde målet under 100 til jul, men jeg vet det krever at jeg kommer i gang med noen form for trening.. Er altfor slapp på det området!

 

Ønsker alle en flott helg med moderat inntak av alkohol og usunnheter! -Knerte; Har foreldrene dine sett deg etter at du har gått ned så mye? Blir spennende :-) Du får lage til noen godsaker fra oppskriftene her inn på GR-sidene når de kommer! Laget en gang tapas med oppskrifter her inne, og det var stor sukksess!

 

Vi snakkes,

Cam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...