Gå til innhold

10 kilo før 2010


Twen

Anbefalte innlegg

Ser de reklamerer med at du kan gå ned 10 kilo før 2010, og dette motiverte meg litt, merker jeg!

 

Jeg er 25 år, vært misfornøyd med vekta i 10-15 år, gått 2 grete roede kurs og er like ved å gi opp for godt! Men man kan jo ikke det... Tok meg sammen i juli, og gikk ned 3 kilo på 4 uker, men nå står det litt fast igjen, på 77 kilo :(

 

Må finne noen nye metoder for å få dette til å funke. I juli hadde jeg hjelp av en venn som virkelig motiverte og trodde på meg, fulgte med på matinntak og det var ikke måte på! Dette tilbudet har jeg dessverre ikke lenger, og det er jo en liten kneik å komme over det der med å dele alt det innebærer å slanke seg... Men jeg tar sjangsen på at det er mest snille folk her som kanskje kan gi meg litt motivasjon! :)

 

Kan nevne at jeg har blitt veldig flink til å trene, løper ca 5 km 3 ganger i uka! *stolt* Men allikevel så står jeg altså fast...

 

 

Håper det er flere her inne som også vil prøve målet med 10 kilo før 2010, for det SKAL gå!!

 

 

Hilsen Twen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest stinelill1988

jeg vil også ned 10kg til jul :P

 

jeg trener ikke så mye, går bare til og fra jobb + fotball.

 

er lei av at vekta går feil vei! går på maxikurs men bare gått ned 200gram på 2uker!

 

nå må jeg gjøre noe drastisk! jeg må trene mer og være flink :P

btw er 21år og 153cm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kortibeina

Og jeg vil også! :P

Jeg startet på 76 kilo den dagen jeg bestemte meg for å ta tak (er 164 cm høy). Så meldte jeg meg på kurs etter å ha hørt mye bra fra en venninne. Jeg er vel inne i min 5 uke nå, og har gått fra 74,5 til 71,5 nå. Det går rette veien, men det går litt sein føler jeg. Men det er vel en sunn nedgang! Jeg har lyst å komme meg ned til 65 kilo og se om jeg trives der, og gjerne ned til 60. Men det krever mye!

Jeg prøver å trene på senter i alle fall 3 ganger i uken, og gå tur ellers. Stort sett har det gått bra! Følger meny 2 på kurset, noe jeg tror fungerer for meg. Har ikke fråtset i godteri eller annen snack siden jeg begynte på kurs, bare smakt noen ganger *stolt* :) Har heller ikke noe særlig behov for det!

 

Jeg synes det er artig å være med på kurs, det er utfordrende, og jeg er blitt mye mer bevisst på mat! Denne uka har jeg bestemt meg for å sette inn støtet, å virkelig være flink. Trene riktig, og passe på all maten. Jeg stod over nybakte skillingsboller på jobb i dag!!! :P

 

Jeg følger gjerne med denne tråden! :)

Når har dere veiedag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...