Gå til innhold

21.3kg av før sommeren 2010


Gjest stinelill1988

Anbefalte innlegg

Gjest stinelill1988

Hei :)

 

jeg ble litt innspirert da jeg så noen andre hadde dagbok her så tenkte jeg kunne ha det jeg å :)

 

høyde: 153cm

nå værende vekt: 71.3kg

mål til sommeren 2010: 50kg

midje mål:100.2cm

midjen skal til: 75cm

lår: 70cm

lårene skal til: 50cm

 

har som mål å komme inn i str 38 i bukser til jul eller nyttår!

 

oppdatterer så ofte jeg kan :)

 

har spist 1635 kcal i dag, er fornøyd siden det er lørdag :(

 

går ikke på noe kurs, men følger bare metodene og tipsene her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

I dag så har jeg egentlig ikke veie dag men jeg bare ville veie meg og gjett jeg hadde gått ned jo :) det var ikke mye men bedre enn opp uansett!

 

starta på: 71.3kg

nå: 70.7kg

ned: 600gram

 

så jeg må si dette går i riktig retning, skal ned 10kg til jul. eller så langt jeg kommer ned :)

 

har igjen 9.4kg til jule målet mitt så håper jeg klarer det :)

 

tilsammen denne uka har jeg 5.6tp, ikke fornøyd men men. får se når kvelden kommer hvordan det ligger ann med trening da + mat inntaket får jeg se ann i kveld, håper jeg ikke stiger over 1300kcal, men aldri godt å si siden jeg skal ut å spise :( liker helst og lage maten min selv for da vet jeg hva som er i alt sammen men sånn blir det jo ikke alltid!

 

så langt har jeg spist frokost og lunsj bare og ligger på 260kcal <3

 

i dag så skal jeg hjelpe til med flyttelass, hvordan trening kan jeg legge det under egentlig?

skriver mer seinere i dag jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

Hei :)

jeg har spist: 1253kcal

forbrennt: 1242kcal

har igjen: 11kcal

tp denne uka: 11.5

 

start vekt: 71.1kg

vekt nå: 70.7kg

ned: 600gram

mål: 50kg

har igjen: 20.7kg

 

så langt er jeg egentlig veldig fornøyd over meg selv!

kunne kanskje ha latt vær å spise usundt, gleder meg til jeg skal legge inn vekt her inne, håper det har gått mer ned da :( dette er så motiverende, nå håper jeg magen og låra også går ned! men får se neste månede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

Ny dag og ny uke. jeg er fornøyd med ukas resultat 800gram ned, hurra og 100gram rundt midjen, kan man ha det bedre da? nei! jeg håper jeg ser 100blank rundt midjen om 1uke eller noe, og 69.8kg nedste uke, men gla bare det går nedover jeg ;)

 

jeg har tatt 200beinløft i dag, har igjen 100, og jeg har gått 45min.. jeg er veldig fornøyd, er bare 20-30 min step igjen så er jeg super fornøydm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

var vel ikke så flink med treningen i dag, orket ikke step i dag.. men men, ny dag i morgen!

ligget på 1140kcal i dag, og fornøyd :)

ikke noe usundt! så stolt av meg selv der ;)

og jeg klarte 300beinløft <3

 

trim poeng i dag: 1.3

 

plan for i morgen:

Drikke mer vann

Trene mer

mindre pc tid

spise sundt og variert

få flere trim poeng enn i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

jo det kan jeg godt!

 

mat på en dag!

 

frokost:

2 knekkebrød m/sundt pålegg, agurk eller paprika

Drikke: 1glass melk og en kopp te

vitaminer og krumtablet

 

lunsj:

2knekkebrød m/sundt pålegg, agurk eller paprika

Drikke: vann eller te

 

MM: yoghurt eller frukt (av og til)

 

middag:

Det som er, sundt og variert og masse grønnsaker

Drikke: vann eller saft

 

kvelds:

1-2 knekkebrød m/sundt pålegg, agurk eller paprika

Drikke:1kopp te eller 1glass melk

 

sånn ser min dag ut! ikke så veldig spennende, men holder meg på 1300kcal så er fornøyd<3

****************

Har en bukse liggende som jeg vil inni til jul, egentlig ligger fler men dem 2 jeg virkelig savner er i str 38 og 36 så jeg vil inni 38 til jul og 36 når alle mine kg er av, altså de 21.3 kg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er hard mot deg selv, det må jeg si! Ellers ligna dette stort sett på mitt kosthold;-) Skeier du ut noen gang?

Jeg har også veldig lyst til å klare 10 kilo før jul!

Når har du veiedag? Lyst til å ha en felles veiedag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

jo da jeg skeier ut av og til, men det er enten med en liten is eller 1 peperkake! jeg prøver og holde meg unna alt som er fyfy mat! jeg vil for engang skyld klare måla mine!

 

mål 1:

10kg til jul

 

mål 2:

finale målet på 21.3kg

 

da skal jeg være 50kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosastrompe

tror det er viktig at man av og til gir seg selv lov til å kose seg, jmf kosemerker i GR. Man trenger ikke telle og beregne så veldig synes jeg, men hvis man kutter helt og fullstendig alt som man liker og setter pris på er det nok vanskelig å holde seg helt... er min mening... (selv om jeg har full kutt i godteri, for jeg klarer ikke bare ta en bit sjokolade.... hele 200g forsvinner på under 5 min hvis jeg først begynner, men da velger jeg noe annet. Popcorn f.eks.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

ja men jeg syns det er helt greit, sånn av til, og jeg holder meg uansett til 1300kcal.

ok i dag har jeg spist en riskrem med jordbær og en is, men likeveld så er jeg så vidt på 1000kcal, tror jeg skal ha kveldsmat i dag, en yoghurt eller et knekkebrød!

btw har spist frokost,lunsj og middag også!

og drukket 9dl vann, vet det er lite men bedre enn ingen ting! og det er alt jeg har drukket i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

hei, jeg og typen min har bestemt oss for og stifte familie, så denne gangen håper jeg at jeg ikke ender i spontanabort! så langt holder jeg meg til og spise sundt og trene så lenge jeg ikke vet om jeg er det eller ikke! får se om neste mensen kommer eller ikke!

 

jeg er veldig fornøyd med å være 70.5kg enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

tusen takk<3

gleder meg så utrolig mye til å ta test igjen :)

 

kan ikke merke så mye til at jeg er gravid nå, uten om små små smerter i magen som kommer og går + at jeg er sulten hele tiden!

skal kanskje tat i helgen eller tirsdag!

 

gleder meg til veiing på mandag ;)

uten om det så må jeg bli flinkere til å spise mer!

og trene litt mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

om jeg er gravid blir det 9månder til jeg kan slanke meg igjen, eller nesten et år! men men, det får går, tenkt til å være her uansett jeg sånn at jeg kanskje klarer å få i meg nok mat, er konstant sulte og nå vondt i ryggen og bitte litt i magen, mest svimmel, men er jo min skyld å når jeg bare har spist 818kcal i dag da! men sånn kan jeg ikke fortsett, jeg må spise mer og sundere! vekta har økt det vet jeg. magen har blitt større!

så håper testen gir meg posetiv igjen, må bare sjekke 2 ganger så nå både gleder jeg meg og gruer meg veldig ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

hei alle sammen :)

 

i dag skal jeg være flinker med mat, tar litt fri fra trening i dag jeg, er jo så dårlig vær ute nå!

 

får bare gjøre litt husarbeid og legge det under moderattrening eller noe!

men nå får jeg vel snart få i meg litt frokost eller noe!

 

testen viste negativ, men har mange symptomer på graviditet.. dette suger, jeg som håpet på at jeg var gravid også ;)

uansett i dag må jeg være flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

jeg skal lage meg plan for uka og se om jeg får til å følge den og om jeg klarer den venter det premie: (skriver under målene om jeg klarer det eller ikke!

 

* spise frokost vær dag!

 

* drikke mer vann!

 

* trene mer!

 

* spise sundere!

 

* holde meg til kosemerke bare på lørdag!

 

og premien er og melde meg på internettkurset og kanskje kjøpe nye vintersko!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

tusen takk <3 tok med meg kjæresten min med ut, hadde plan for 1time men var så kaldt :(

 

men nå har jeg veldelig stor hodepine :D au au!

 

tror jeg skal komme meg ut på tur i morgen også, er så deilig nå som det ikke er så varmt ute!

 

veier meg i morgen jeg for å se om jeg har gått opp for mye i det siste!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...