Gå til innhold

21.3kg av før sommeren 2010


Gjest stinelill1988

Anbefalte innlegg

Gjest stinelill1988

jeg ødela alt også igjen, spist gele med alllllllllt for mye vaniljesaus på :( f**n også! så sur, skal veie meg i morgen!!!!!! eller nei jeg gjør det i kveld som straff!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

nå koser jeg meg med kopp nr 2 med Lipton forest fruit tea , elsker den<3 men 2sukketer :( jeg må si te er godt, skal kjøpe mer når jeg får lønning + nye vintersko og sette av litt penger for å melde meg på internettkurs :D

 

glemte å si en ting, jeg ser lysere på dagene nå som jeg har funnet tonen med noen her inne. er så motiverende å støtte hverandre<3

 

klarer enten 9 eller 10tp denne uka <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

Endelig kom Søndagen og jeg kan starte med blankeark igjen.. nå har jeg sittet å lest andres historier om GRkurs, og det motiverer meg mer og mer til og starte på et :(

Nå får jeg bare være flink kommende uke så melder jeg meg kanskje inn!

nå er det senge tid på meg snart, hue er ikke veldig med nå, er svimmel og vondt i hue, tror det beste er og legge seg nå før jeg får migrene!

 

klarte i går 4324skritt!

 

GOD NATT ALLE SAMMEN<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

Dagen starta bra, jeg hadde gått ned til 71.1kg og det er deilig, gruer meg til vekta i morgen, men får bare gå som det går :D

hadde jo vært fint om jeg gikk ned til 60.2kg da :( men litt mye å forlange!

 

har alt spist frokost, kost meg med en kopp te <3 en nydelig start på dagen<3

håper resten av dagen blir like bra<3

lagde meg et mål til jeg<3

 

mål for i dag:

spise sundt

gåtur

drikke nok vann

drikke 5 kopper te

 

veie meg!

gjort det!(fornøyd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

jeg rett og slett hater at magen skal slå seg brang, den er så fryktelig vond, nesten som mensen smerter, jeg vet jeg burde passe på siden jeg tok gravid test for tidlig, men jeg vil ned i vekt og jeg vil ha barn, men like veld så passer jeg ikke på,vet man ikke skal slanke seg når man er gravid, og det burde nå jeg vite veldig godt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...