Gå til innhold

noen som henger seg på Mandags veiing?


Gjest stinelill1988

Anbefalte innlegg

Gjest rosastrompe

Det var standby på meg igjen. MEn er fortsatt syk, oghar ikke fått trent noe særlig. Er nede i en downperiode nå, og må bare bite tennene sammen. Sukk. SÅnn nå var jeg ferdig med klagingen og klar for en ny uke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar
Da har jeg veiet meg også' date=' 71,1kg. Det ble en nedgang på 400g, noe som jeg er svært fornøyd med siden jeg var i bursdagsfest på lørdag og fikk i mei diverse usunn mat...

Nå er det ny uke med nye muligheter og jeg har alliert meg med en vennine om å trene minst en dag i uken sammen- trenger noen å trene sammen med kjenner jeg for i sist uke så ble det ikke mer enn 2 trimpoeng=(.[/quote']

 

 

Så bra :D Kjenner jeg blir veldig glad for at det er mye liv inne på tråden her og at vi hjelper hverandre frem! Kjempebra å få noen å trene sammen med, jeg har det på mange av treningene mine jeg også :) Da har man liksom en forpliktelse til å komme seg ut av huset! Stå på, så blir det nok en bra uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var standby på meg igjen. MEn er fortsatt syk' date=' oghar ikke fått trent noe særlig. Er nede i en downperiode nå, og må bare bite tennene sammen. Sukk. SÅnn nå var jeg ferdig med klagingen og klar for en ny uke :)[/quote']

 

Så lenge det ikke går opp, så er det jo bra! Er ikke så lett å styre noe som helst når man er syk, håper du snart blir frisk og er klar for litt trening igjen. Det blir nok som en ny start da, og du hopper plutselig ned endel :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var redd for at det skulle bli dårlig resultat på vekta i dag siden jeg har spist kake 2 dager (Små, smååå stykker) og det ble noen glass vin for mye på fredag.

 

Til min store forundring så viste vekta 900 g ned:)

 

Neste mandag skal jeg se 6 tallet!! :D

 

Startvekt 73,6 (19.10)

Mål 63 kg

Høyde 170 cm

 

19.10 - 73,6

26.10 - 73,1

02.11 - 71,4

09.11 - 71,3

16.11 - 70,4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lise2009; gratulerer med flott nedgang! 900 gram på tross av kaker og vin - det er jammen ikke verst;-)

 

Frøken Fryd; jeg er medlem på Elixia men er dessverre ikke så veldig ivrig der.Har stort forbedringspotensiale for å si det slik. Lengter etter å komme der du og Fluffy er i forhold til trening. Det blir som regel bare én gang i uka på Elixia. I tillegg har jeg én tur i uka med en venninne der vi går veldig fort i en time og femten minutt. 30 - 40 minutt brystsvømming pleier det også å bli en gang i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba lise2009, det viser at du har jobba bra utenom kaka og vinen. Er andre ganger man føler at man fortjener mer nedgang enn hva man får, så godt det er motsatt også :D

 

Idag har jeg fått 6,1 trimpoeng, en spinning økt på morran og håndball nå i kveld. Deilig start på uka. Imorgen ser det ut til at treningen utgår, rekker det rett og slett ikke... Ikke fordi jeg ikke vil :) Men på onsdag igjen er det klart for to økter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som har gått ned!

Her begynner det å løsne, var ca en halv kilo ned, så det er jeg veldig glad for. Løsnet etter laaaang tid. Hadde fire gode treningsøkter i forrige uke, så tror det hjalp på litt :D Ble ihvertfall motivert til å fortsette å stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd
Lise2009;

Frøken Fryd; jeg er medlem på Elixia men er dessverre ikke så veldig ivrig der.Har stort forbedringspotensiale for å si det slik. Lengter etter å komme der du og Fluffy er i forhold til trening. Det blir som regel bare én gang i uka på Elixia. I tillegg har jeg én tur i uka med en venninne der vi går veldig fort i en time og femten minutt. 30 - 40 minutt brystsvømming pleier det også å bli en gang i uka.

 

Da trener du jo allerede tre ganger i uka og det er jo bra. Variert trening også :-) Er fint å ha en turvenninne, for da må man møte opp. Det er ingen du kjenner som du kan henge deg på Elixia da ?. Har du prøvd spinning ? Jeg trodde jeg syntes det var gørrkjedelig etter å ha prøvd det litt for mange år siden. Ga det en ny sjanse denne høsten, og nå spinner jeg gjerne 4-5 timer i uka. Det er effektiv trening og man får virkelig kjørt seg ved hjelp av instruktør som pusher. Takket være gode instruktører og bra musikk på timene, ble jeg fort hektet på spinning. Og når jeg først hadde gjort det en stund, kom godformen tilbake og jeg begynte å jogge igjen. Tror faktisk ikke jeg hadde klart det jeg har oppnådd hittil vektmessig hvis det ikke hadde vært for spinningen.

 

Håper du får en god treningsuke nå. Hvis du har tid en dag, burde du prøve coretrening på elixia, det er dødseffektivt. Man kjenner det noe sinnsykt i magen dagen derpå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da trener du jo allerede tre ganger i uka og det er jo bra. Variert trening også :-) Er fint å ha en turvenninne' date=' for da må man møte opp. Det er ingen du kjenner som du kan henge deg på Elixia da ?. Har du prøvd spinning ? Jeg trodde jeg syntes det var gørrkjedelig etter å ha prøvd det litt for mange år siden. Ga det en ny sjanse denne høsten, og nå spinner jeg gjerne 4-5 timer i uka. Det er effektiv trening og man får virkelig kjørt seg ved hjelp av instruktør som pusher. Takket være gode instruktører og bra musikk på timene, ble jeg fort hektet på spinning. Og når jeg først hadde gjort det en stund, kom godformen tilbake og jeg begynte å jogge igjen. Tror faktisk ikke jeg hadde klart det jeg har oppnådd hittil vektmessig hvis det ikke hadde vært for spinningen.

 

Håper du får en god treningsuke nå. Hvis du har tid en dag, burde du prøve coretrening på elixia, det er dødseffektivt. Man kjenner det noe sinnsykt i magen dagen derpå :-)[/quote']

 

Hei!

Hjertelig tusen takk for motiverende ord og gode råd! Du er mer enn god som inspirerer andre rundt på trådene her i vektklubbens forum;-)

Ang. coretrening så er det som regel det jeg ender på, enten corebar eller total med påfølgende styrke&core. i kveld skal jeg på sistnevnte.

Jeg trente mye spinning forrige gang jeg gikk ned i vekt, dengang fra ca. 84kg. - 69kg. Problemet er at jeg gikk så veldig lei, har faktisk ikke vært på spinning på et års tid... Men . vet jo at det er veldig bra for vekttap så burde kanskje vurdere det igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Bare hyggelig å kunne bidra positivt her inne :-) Jeg har selv hatt mye glede av motiverende innlegg når jeg har hatt tunge perioder.

 

Skjønner at du kjenner godt til spinning da ja :-) Brukte du sykkelsko ? Når jeg ser folk på spinningen i jogge/aerobicsko skulle jeg ønske de kunne får prøve med sykkelsko for èn gang. Er sikker på at samtlige hadde løpt og kjøpt seg sykkelsko da. Man får mye mer ut av timen med en gang.

 

I dag har jeg spilt squash i en halvtime og jogget 25 min. Etter dusjen prøvde jeg favoritt jeansen min som jeg seriøst ikke har turt å prøve på fire år. Hadde trodd den skulle stoppe ved lårene, men tro det eller ei så fikk jeg den helt opp og glidelås og knapp igjen :-) Den er litt stram i livet, så drøyer nok litt med å begynne å bruke den. Men det er neimen ikke lenge igjen til jeg skal sprade rundt i de buksene :-)

 

Tomo:

Ser du har gått ned i vekt før, var det med GR eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til favorittbuksa passer jeg også, men den brukte jeg sist når jeg veide mellom 65 og 68 kg og var topptrent, så er en stund igjen... Men det er jo sikkert 10 bukser som kommer til å passe på vei ned dit. Kun en bukse jeg har turt å prøve og den passer nå perfekt.. Kanskje på tide å prøve noen av de neste i haugen, men er liksom litt skummelt om de ikke passer også. Noen av buksene er jo direkte store blitt, og de håper jeg aldri at jeg trenger å bruke igjen! Nå har jeg spist salat til lunsj, nam :) Hadde det i går også :D

 

Hvordan er formen stinelill? Bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosastrompe

Koselig med tilbakemeldinger fra dere :D Er dessverre ikke helt i form enda, og måtte gå tidlig fra jobb i dag. Satser på å konsentrere meg om maten, så jeg i alle fall ikke går opp. Så får jeg kjøre på med trening når jeg er bra igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

uka ser ut til å gå bra :D

jeg har fått ting til å bli litt bedre<3

 

i dag skal jeg har lett grøt til middag, sånn fjorland eller toro, sånn ferdig mat, typen min kjøper det til meg så aner ikke om det er fjorland eller toro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da ble det kakestykke på meg i dag også. Har vært i bursdag, og det ble et lite stykke. Jeg føler at jeg må kunne unne meg noe godt innimellom, og heldigvis klarer jeg meg godt med et lite stykke.

 

Vel, jeg kom ikke over 1600 kcal i dag, så da er det vel greit.

 

Ellers går det greit for meg. Jeg trodde det skulle bli vanskelig uten alt godteriet, men jeg bestemte meg for at det måtte bli alt eller ingenting. Det vil si at jeg spiser ikke godteri på hverdagen, men kan unne meg det i helga hvis jeg har lyst på. Og det er ikke alltid jeg har lyst på, da prøver heller å spise frukt først og hvis det ikke hjelper kan jeg unne meg en bit sjokolade:)

 

Det som er verst for meg er at jeg er skikkelig glad i saus;) Men det går fint, bare at innimellom synes jeg det blir så tørt uten en skikkelig dose saus.. :D

 

Ønsker dere en flott uke, og takk for motivasjon og støtte her inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Idag har det ikke blitt noe trening på meg, kom først hjem nå... Så sånn kan det gå noen ganger, men visste jo om det, og har kun spist sunn mat og ligger litt under normalen på matinntak. Imorgen starter dagen med en time styrketrening og 1,5 time håndball på kvelden. Så etter 3 dager har jeg 4 treningsøkter selv om jeg har hatt treningsfri en dag. Har kjørt masse bil i dag, og hadde med meg mat til alle måltider. Salat til lunsj og skinkesnurrer til middag, + to brødskiver og en yoplait. Har blitt lite frukt med ellers bra. Hadde opptil flere ganger lyst til å stoppe på en bensinstasjon og kjøpe smågodt, men jippi jeg klarte å la være :D

 

Ønsker alle lykke til med en ny dag imorgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...