Gå til innhold

noen som henger seg på Mandags veiing?


Gjest stinelill1988

Anbefalte innlegg

Gjest rosastrompe

Stinelill: Ikke se på BMI. Det stemmer ikke for alle. Jeg vil ikke ligge innenfor grensen for normalvektige, selv med det som er min idealvekt på 75 (jeg er 172cm). Legen har selv satt 75 som min idealvekt, men jeg har mye muskler og tung beinmasse. Se heller på om du føler deg sunn og frisk. Spør legen din, eller bruk målbåndet. Men aller viktigst: Finn en vekt som DU er komfortabel med. :D

 

Fluffy: Du jobber kjempebra! Imponerende. Om du skulle oppleve oppgang eller stillstand, så må det være pga muskler evt vannansamling av en eller annen grunn. Du er kjempeflink! :)

 

Alle sammen: Ha en fortreffelig helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar

Hei alle mandagsveiings - jenter!

 

Har hatt en god uke til nå, holdt meg på rundt 1600 kcal. og ligger ann til å få litt flere trimpoeng enn sist uke. Merker at dette forumet virkelig hjelper meg til å tenke positivt og gjør at jeg tenker meg om en ekstra gang når jeg møter fristelser. Jeg tror at hovedmålet mitt på 65 kg. ER innen rekkevidde;-)

 

Ønsker dere alle en kjempefin helg! Håper både dere og jeg klarer å kose oss uten å måtte ty til usunn mat....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

Ja da er gårsdagens julebord over. Litt sliten i dag ja, men om en time SKAL jeg ut å løpe, og det blir minst en time. Så håper ikke formen er altfor dårlig. Nå er det full skjerpings resten av helgen, null usunt, og må ha 7 trimpoeng resten av helgen, så her må det trenes..

 

Jeg må tenke på dere her inne resten av helgen, slik at det ihvertfall blir stillstand på mandag. Veiinga på mandag var 75,9 og når jeg veide meg onsdag veide jeg 77,2 :s og noe av det samme var det i dag. Men kjenner faktisk at den snikveiinga gjør meg enda mer skjerpa resten av helgen.. Nå skal alle avfallsstoffer ut av kroppen på under 48 timer, så nå er det vann og grønn te resten av helgen. Pluss løping og sunn mat!!! Gikk jo en kg ned sist uke, så stillstand er jo kanskje greit, da det stemmer litt bedre med det tidligere snittet mitt på ned 500 gram i uken.

 

Stå på resten av helgen alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært såå flink som jeg hadde planer om resten av helgen. Har blitt noen smågodt biter, men slett ikke såå verst. Var på kino i går kveld, med kun en imsdal flaske. Mye bedre enn hva det hadde vært tidligere. Fikkl 3,7 trimpoeng i går, og nå skal jeg ut på en ny løpetur på 50 min. Da er jeg oppe i 24,1 trimpoeng, så jeg må få til endel styrketrening hjemme etterpå for å komme over 25. Har et program som funker bra å ta på gulvet hjemme :) Men veiinga ser ikke ut til å bli bra denna uka, hva som skjedde fra mandag til onsdag er et mysterium, jeg trente jo, bortsett fra en spinning økt som det ikke ble noe av.. Har veid det samme på onsdag, lørdag og søndag.. men det er 1,3 kg mer enn på mandag, begynner å lure på om det var noe galt med mandagsveiinga. Men noen hundre gram skal det bli bedre, så det ihvertfall ikke blir 1.3 kg opp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Hmmm, det høres jo helt uforklarig ut med vekten din fluffy. Det skulle ike være mulig at du går OPP med den treningsinnsatsen og kostholdet ditt. Vi får vente til i morgen og se, er jo mulig kroppen din holder på noe vann igjen.

 

Blir nok ikke 25 trimpoeng som jeg hadde tenkt her. Kommer til å lande på rundt 23 når dagen er omme, så skal ikke klage. Sitter med litt blandede følelser med tanke på veiing i morgen. Har gått så mye ned ved de siste veiingene at nå må det jo snart komme en stille uke igjen. Jaja tiden får vise, jeg har i hvert fall gjort det jeg kunne.

 

Håper alle sammen har hatt en fin helg, og ønsker dere alle lyke til i ukens siste timer. Vi sees her for vektprat i morgen dere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er veldig rart med den vekta. Menmen, jeg gir ikke opp av den grunn :D Det er nok mulig du står litt stille denne uka, men noen hundre gram blir det nok! Vi får heller se nedgangen under ett og se snittet tenker jeg, for kroppen oppfører seg veldig forskjellig fra uke til uke...

 

Nå har jeg vært ute i øs pøs regnsvær og løpt 50 min i kupert terreng.. og det var veldig bløtt og vått! Skal vaske huset her nå + litt styrketrening, så da burde de 0,9 trimpoengene jeg mangler på 25 komme i boks. Bare litt avslapping før jeg starter :)

 

I dag skal vi ha lutefisk til middag, aner ikke hvordan det er i forhold til å holde på vann, men så det var veldig lite kalorier i det. Skal spise en normal porsjon, ikke altfor stor :)

 

Ha en fin søndag, og husk at det er veiing imorgen tidlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

etter en helg med julemat, kaker,snop og riskrem så har jeg spist alt for mye, og nå sitter jeg her med øreverk og vondt i halsen! æsj å! ble 2550kcal i går :D huff! men får se lyst på det, heldig vis spiser vi ikke sånn hele året!

ny uke i morgen.. men nå har jeg sykt vondt i halsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja damer , da var helga snart over, og veiing i mårra, lurer på åssen d vil gå, har holdt meg på ca 1600 pluss-minus- men d blir bestandig litt mere i helgene en en planlegger. idag hadde vi kyllingfile og ris, og d er jo sundt d, men kanskje ikke akkurat når jeg bruker litt for mye flytende melange da jeg stekte fileene. ville så veldig at d skulle smake veldig godt, da vi hadde besøk i helga. så er veldig spent i mårra. vi snakkes da, damer. ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tror ikke du har feber da stinelill, må vel ha mer enn 37,5?

 

Her vet jeg at veiinga går rett vest imorgen, så tenker i hodet mitt at til uka må jeg være superflink og få 30 trimpoeng. Selv med hyttetur i helgen, men jeg må bare komme meg ut på løpetur, tross hyttetur :D Og maten, ja nå skal jeg være veldig streng... Det er minst opp en kg imorra , selvom jeg ikke har gjort annet enn å vært på et julebord, og endte på 2100 kalorier, alle andre dager under 1600... og 25 trimpoeng... Blææææ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988
Nei' date=' tror ikke du har feber da stinelill, må vel ha mer enn 37,5?

 

Her vet jeg at veiinga går rett vest imorgen, så tenker i hodet mitt at til uka må jeg være superflink og få 30 trimpoeng. Selv med hyttetur i helgen, men jeg må bare komme meg ut på løpetur, tross hyttetur :D Og maten, ja nå skal jeg være veldig streng... Det er minst opp en kg imorra , selvom jeg ikke har gjort annet enn å vært på et julebord, og endte på 2100 kalorier, alle andre dager under 1600... og 25 trimpoeng... Blææææ....[/quote']

 

men jeg trodde ikke 35.88 var normalt! men men

 

uansett jeg tror ikke du er aleine å gå opp denne uka! jeg har spist 2550kcal i går! jeg tror alt vi får være flinke uka som kommer! stå på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg laget neste ukes treningsplan, og denne skal gi 33,6 trimpoeng. Så får vi se om det blir gjennomførbart, men ser slettes ikke verst ut :D

 

Og mat, ja nå er jeg inne på tråden om sjokoladepoeng også, her skal det ikke spises noe usunt!!!! Og jeg skal ned masse på denne uka.

 

 

Lykke til med veiing imorgen alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt: 81.0 (13.09.2009)

1.veiing: 80,4

2.veiing: 79.8

3. veiing: 79,6

4. veiing: 79,0

5. veiing: 78,9

6. veiing: 78,0

7. veiing: 77,5

8. veiing: 76,9

9.veiing: 75,9

10.veiing: 77,1

 

Totalt: -3,9 kg

Julemål: 72 kg

Mål: 65 kg

 

Planen frem til jul....

09.11 - 76,9 faktisk vekt

16.11 - 76,2 - 75,9 deilig, kanskje det er mulig å klare 72 til jul... ??!!

23.11 - 75,5 - 77,1 Ja, hva som har skjedd på den uka aner ikke jeg, har vært flink og har 25 trimpoeng....

30.11 - 74,8

07.12 - 74,1

14.12 - 73,4

21.12 - 72,7

24.12 - 72,5

 

Ja, da var det første gangen jeg gikk opp siden jeg startet 13. september... Og jeg har ikke gjort noe anerledes enn tidligere. Men det er ikke annet å gjøre enn å ha full skjerpings neste denne uka. Målene er satt og det er over 30 trimpoeng, og ingenting ulovlig bortsett fra litt en dag. Dermed er målet 6 stjerner i sjokoladepoeng tråden. Jeg har startet dagen med spinning og har allerede 2,7 trimpoeng denne dagen. I kveld er det spinning igjen før håndball trening senere på kvelden, da skal det bli va 8 trimpoeng denne dagen! 1,5 kg skal av i løpet av uken, dermed basta!!!!!!

 

 

Hvordan har det gått med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fluffy: Godt at du har en skikkelig god plan for uka som kommer;-) Herlig å se at du har slik en stå-på-evne!! Du kommer til å lykkes. Hadde du nå en gang kunnet forklare oppgangen med masse mat og ingen trim. Men nei.... Forstå det den som kan! Er det noen som kan klare å snu dette så er det vel deg.

 

Har vært en bra uke for meg, ned 800 gram. Gått bra med maten og VELDIG bra (til meg å være) med trening. Det ble 18 trimpoeng på meg.

JULEMÅLET ER INNEN REKKEVIDDE;-)))))

 

Høyde 1,65 m.

 

4.okt. 77,0

12.okt. 74,5

19.okt. 73,9

26.okt. 73,7

2.nov. 73,0

9.nov. 72,5

16.nov.72,3

23.nov.71,5

 

Totalt -5,5 kg.

Julemål 70,0

Mål 65,0 kg (ønsker å nå målet før april 2010)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

først vil jeg si til stinelill, god bedring, du skal se d blir mye bedre på vekta når du blir frisk. når en blir syk, så går vekta opp, rart d der,- men sånn er d visstnok, og så stanliserer d seg. og til dere andre to- grattis!! her er min vekt.

startsvekt- 86,3

1.veiing-86,3

2.veing-85,o

3.veiing-83,6

4.veiing-83,5

5.veiing-83,2

6.veiing-82,3-

så da er jeg happy, har gått ned tilsammen 4 kilo siden starten på 19.oktober,

blir vel 5 uker dette dag alle sammen.

og fluffy, ser at du jadde gått ned denne uka, men sier grattis alikavel, fordi du trener så mye, og er så kjempeflink,- sjøl har jeg fast kun 1,4 trimpoeng i uka,. må bare bli sånn, sliter med gikt,-- og alder.........er snart 53.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988
først vil jeg si til stinelill' date=' god bedring, du skal se d blir mye bedre på vekta når du blir frisk. når en blir syk, så går vekta opp, rart d der,- men sånn er d visstnok, og så stanliserer d seg. og til dere andre to- grattis!! her er min vekt.

startsvekt- 86,3

1.veiing-86,3

2.veing-85,o

3.veiing-83,6

4.veiing-83,5

5.veiing-83,2

6.veiing-82,3-

så da er jeg happy, har gått ned tilsammen 4 kilo siden starten på 19.oktober,

blir vel 5 uker dette dag alle sammen.

og fluffy, ser at du jadde gått ned denne uka, men sier grattis alikavel, fordi du trener så mye, og er så kjempeflink,- sjøl har jeg fast kun 1,4 trimpoeng i uka,. må bare bli sånn, sliter med gikt,-- og alder.........er snart 53.[/quote']

 

takk skal du :) jeg er fult klar over at vekta går opp nå man er syk! både gleder og gruer meg til jeg er frisk og kan veie meg, tror ikke det er noe nedgang :D men får bare vente å se!

 

gratulrer med nedgang<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosastrompe

Ble dessverre oppgang på meg, 1 kg, men det var jo ventet. Har spist paracet denne uken og forsøkt å hvile mest mulig (til tross for 100% jobb....) Føler meg bedre nå, og satser på å starte forsiktig med trening igjen...Fortsatt noen uker til jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Hei alle sammen !

 

Da har jeg endelig en ledig stund til å rapportere om min tilstand. Her ble det 300g ned, en helt grei nedgang siden jeg har gått bra ned de to foregående ukene.

 

Dermed ser historikken slik ut:

7/9 : 73,0

13/9 : 72,1 - 900 g

21/9 : 71,2 - 900 g

28/9 : 70,6 - 600g

5/10 : 69,6 - 1000g

12/10 : 69,3 - 300 g

19/10 : 69,3 - 0 g

26/10 : 68,4 - 900 g

2/11 : 68,2 - 200 g

9/11 : 67,3 - 900 g

16/11:66,7 - 600 g

22/11:66,4 - 300 g

 

Totalt ned: 6,6 kg

Julemål: 65 kg

Hovedmå:l 63 kg, muligens 60 kg. Får se hvordan jeg ser ut ved 63kg.

 

snitt pr uke hittil: 600g

 

Fluffy:

Utrolig kjedelig at du som er så flink skulle oppleve dette. Jeg kan bare ikke forstå det. Jeg sender deg mange gode tanker og ønsker om en knallgod uke. Dette fikser du ! Henger med på Juania og gratulerer deg med masse trimpoeng, der er du suveren og best av oss alle :-)

 

tomo:

Grattis med nedgang, og ikke minst alle trimpoengene du har klart å sanke :-) Sikkert moro å se at treningen gir uttelling. Hvordan har du trent i uken som har gått ?

 

Juania:

Grattis med fire fine kg ned de siste fem ukene. Det er fornuftig nedgang, for det skal ikke går for fort. Da kommer kg bare tilbake. Skjønner at du sliter med gikt, men 53 er da ingen alder :-)

 

rosastrompe og stinelill:

God bedring til dere begge. Ja, det er fortsatt noen uker igjen til jul, så her kan mye skje. Håper dere finner formen raskt slik at dere får en fin uke :-)

 

Da legger vi dagens veiing bak oss, og jobber på videre jenter. Ble morgenspinning på meg i dag, og i kveld blir det styrke i sal. God treningslyst ønskes dere alle !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis frøken frtd,- d var bra d! vi er nå så flinke da! nå skal jeg ut å gå-

og rosastrompe,- d blir helt sikkert bedre neste uke, du har jo vært syk.

vi meldes vel i løpet av uka jenter,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle sammen :) Rosastrompe og jeg skal ta i et ekstra tak denne uka. Rosastrompe kommer sikkert til å hoppe ned en kg eller to, når man skjerper inn igjen går det fort nedover i starten!!

 

Frøken Fryd: Imponert over deg, jeg regna med at de siste kg'ene kom til å bli hardere, men ser ut til at du klarer deg fint :) Og trening to ganger om dagen, har jeg smitta deg? :) Supert, jeg blir nemlig mobba på jobben om jeg trener to ganger om dagen, så nå tørr jeg ikke si at jeg har trena...

 

Juania: Gratulerer med nedgang, imponerende tempo du holder!

 

Stinelill: Syk er noe dritt, men er ikke sikkert vekta er så ille allikevel. Ihvertfall ikke verre enn min.....

 

Idag har jeg vært flink til å spise ofte, har hatt med to yoplait på jobb, slik at jeg har spist frokost kl 07.30, yoplait kl 10, lunsj kl 11.30 og yoplait nå kl 14. Før det blir middag hjemme ca 16.30-17.00. Skal spise lutefisk rester fra i går med masse grønnsaker. Lutefisken er det endel salt i, så den holder nok litt på vannet kjennes det ut som, men en uke til veiing nå og den i dag gikk jo dritt uansett! Tilsammen i dag blir det nesten 3 timer med trening :)

 

06.30 - 45 min spinning

18.00 - 45 min spinning

litt mat imellom

20.30 - 20 min løping + 70 min håndball

 

Kommer nok til å være sliten når jeg kommer hjem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...