Gå til innhold

noen som henger seg på Mandags veiing?


Gjest stinelill1988

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar

Da har jeg veid meg, og det var vel ikke akkurat kjempemye å rope hurra for... Men ned er ned! 200 gram ble det. Og dermed -1,4 på 3 uker. Vet mye av grunnen til den lille nedgangen, er muskler som jeg sikkert har lagt på meg av. Merker at kroppen er litt fastere, så jeg er fortsatt ved godt mot :D Siden jeg var litt flink med mat i ukene før jeg startet å registrere her, så hadde jegikke noen kjempenedgang første uken. Så derfor er egentlig ca 0,5 i uken bra :)

 

Hurra for stinelill1988! 1,1 er kjempebra :) Stå på videre :(

 

Hvordan har det gått med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Gratulerer så mye med nedgang. Knallbra stinelill, du leder denne med 100 g mer enn meg ;-). Jaaaaaaa, jeg har gått ned en hel kg, og veier nå 69,6 kg. Ubeskrivelig herlig å se 60-tallet igjen :-)

 

Fluffy4:

200g er også nedgang, gratulerer med det. Er ikke alltid man går ned like mye hver uke :-) Fortsett å jobbe på, så skal du se at det løsner mer i neste uke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er begge to! 1,1 kg og 1 kg er jo helt supert :( Blir veldig motivert av dere! Jeg har startet dagen med 45 min spinning før jobb, så starten på uken har ihvertfall vært bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 62hereicome

Jaaaaaaa, jeg har gått ned en hel kg, og veier nå 69,6 kg. Ubeskrivelig herlig å se 60-tallet igjen :-)

 

Måtte bae gi en komentar når jeg ser noen som har funnet igjen ett tall under 70-. Det der må bare være så hææææærlig:D lykke til videre:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Fluffy4:

I tilegg til at jeg ser egne resultater, er jeg glad for å kunne være med å motivere deg videre. Stå på jente ! Sammen skal vi videre ned til neste mandag.

 

Vil takke alle her inne for fantastisk motivasjon og mye aktivitet på forumet. Dere er best ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd
Jaaaaaaa' date=' jeg har gått ned en hel kg, og veier nå 69,6 kg. Ubeskrivelig herlig å se 60-tallet igjen :-)

 

Måtte bae gi en komentar når jeg ser noen som har funnet igjen ett tall under 70-. Det der må bare være så hææææærlig:D lykke til videre:D[/quote']

 

Ja, dette var fint å se det sekstalet altså, kan ikke si noe annet. Dette gir meg ny motivasjon til å fortsette videre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 62hereicome
Ja' date=' dette var fint å se det sekstalet altså, kan ikke si noe annet. Dette gir meg ny motivasjon til å fortsette videre :-)[/quote']

 

 

Artig dette, for det gav meg ny giv også. Førtse målet er å nå, 69,9 så 64, og sist 62:D gleder meg vilt. har hatt en del tunge starter :( men er i gang for fullt igjen nå, denne gangen skal jeg ikke sprekke. Og å se at noen har fått det til som du,da blir ting bare lettere. Da vet en at det går an da:D Stå på:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devilina

Ja da var mandagen kommet og tid for veiing :D Har bestemt meg for å veie om morgenen da dette er like greit å gjøre under morgen stellet :)

 

Startvekt 30.09: 89,0. I dag 05.10: 87,5 Ned -1,5 JAAAAAAAAAA!!!!!

Kan tro jeg ble glad da jeg så tallene blinke mot meg :(

Nå ble jeg bare enda mere motivert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Hiver meg på her, jeg. Håper det er greit. Godt med alt "press" man kan få :-)

Jeg startet i dag med en vekt på 77.0. Mitt julemål er 70 kg og endelig mål er 62 kg som jeg håper er nådd til påske. Er 162 cm høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosastrompe

Vekta klikka i dag, men jeg snikveide meg i går, så jeg får ta det som dagens vekt.

 

28.9: 95,4kg

5.10: 95,1kg (-0,3)

 

Greit nok, men jeg synes jeg har vært flinkere enn som så....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

nå fikk jeg lyst til å danse av glede<3 er så utrolig glad for at jeg snart er på 60tallet, håper maxikuren hjelper meg lengre ned. håper å gå ned 8-10kg på den :(

syns alle her er flinke jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd
nå fikk jeg lyst til å danse av glede<3 er så utrolig glad for at jeg snart er på 60tallet' date=' håper maxikuren hjelper meg lengre ned. håper å gå ned 8-10kg på den :(

syns alle her er flinke jeg :D[/quote']

 

Stinelill: Du ser 60-tallet innen neste veiedag, så du kan bare forberede deg på enda mer gledesdans :-) Enig med deg at alle her er flinke. Dette er en god tråd som jeg håper holder stand til vi kommer oss dit vi vil. Takk for at du startet den, Stinelill :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minus 1,4 i dag! Totalt -5 kg!

Feirer med smågodt, haha! Kursleder hadde ikke godkjent!

 

Hadde lyst til å bare bli på sofaen i dag med en pose smågodt. Så at jeg reiste på kurs og kjøpte litt smågodt etterpå, er helt greeeeit i min bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

jeg har totalt siden jeg starta -1.3kg og det er ikke dårlig, gleder meg til å starte på kurs :)

 

gratulerer med nedgang alle sammen<3 :(

 

bare hyggelig å kunne starte en tråd, jeg er bare glad dere er med å holde liv i den jeg :D

 

håper jeg får like bra resultater neste uke som denne, 1.1 neste uke å hadde vært digg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest motivertIII

utrolig bra jobbet, alle sammen!!! alle har jo gått ned - det er jo helt herlig :D veldig enig - dette er en superdupermotiverende tråd :)

er veldig glad for at veiedagen er mandager - føler et litt ekstra "press" i helgen da, noe som gjør at jeg holder meg litt mer i trøya enn hva jeg kanskje ville gjort ved en onsdagsveiing for eksempel..

men uansett - jeg så også resultater på vekta i morges - har gått ned 1,5 kilo!!! var helt fantastisk deilig å se!!! er en utrolig lettelse å bli kvitt noen kilo. jeg tenker alltid på at det forsvinner en margarin-pakke for hvert halve kilo - det hjelper utrolig på motivasjonen skal jeg si dere - bare prøv! :( så jeg har hatt en veldig fin mandag i grunn! gleder meg så til fortsettelsen!

 

ha en fortsatt fin kveld, alle sammen - og en god uke til dere :)

 

startvekt: 84,6

1. veiing: 84,0

2. veiing: 82,5

 

jappidappidooooooo!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra av alle sammen!!! :D Jeg var vel den som hadde gått ned minst med mine 200 gram, selvom jeg synes jeg hadde trent mye (19,7 trimpoeng) og spist ok... Bortsett fra noen vinglass på fredag. Men nettopp pga dem, så måtte jeg veie meg igjen på morgenen idag... Og det var som jeg trodde, noe hang nok igjen pga dem,.. Dermed var det ytterligere 800 gram, så mandag forrige uke, til tirsdag den uka her, så har jeg gått ned 1 kg... Men registrerte jo i går, så registrerer ikke dem,., Men er jo greit å vite at man gjør noe riktig :( Hurra!

 

Ha en super tirsdag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Så flott ! Gratulerer :-)

 

Jeg drakk selv vin både fredag og lørdag, men tror jeg ble reddet av harde treningsøkter og fornuftig spising. Litt vin skal ikke være så farlig, man må bare jobbe litt ekstra. Viktig å kose seg litt også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har dagen vært for dere i dag? Trent noe? Jeg våknet med feber og vondt i halsen på morgenen idag, og ble hjemme fra jobben. I 16-tiden følte jeg meg såpass ok at det ble en rask gåtur på 50 min. Kjipt med litt sykdom og ikke noe av den planlagte løpeturen, men tross alt 2 trimpoeng på gåturen :(

 

Startvekt: 81.0 (13.09.2009)

1.veiing: 80,4

2.veiing: 79.8

3. veiing: 79,6

 

Totalt: -1.4 kg

Julemål: 72 kg

Mål: 65 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest motivertIII

den vinen, den vinen... - vi kjenner oss vel alle igjen der av og til :D hehe... - men vi lever jo bare en gang, og det er litt viktig å huske på av og til! :( men er veldig med på at en ekstra treningsøkt hjelper når helgen kommer og man vet at den innebærer litt vin-drikking... min tidligere kursleder sa alltid til oss at vi skulle trene FØR vi drakk vin, for da visste vi alltid hvor mye vi hadde å "gå på". da var det ofte lettere å ta et glass mindre også når man visste at man ikke hadde "trent for mer", sa hun. det kan jo være dere gjør det allerede, jeg tenkte bare at det kunne være et tips i tilfelle...

 

jeg har hatt en litt dårlig tirsdag egentlig... :/ har fått løpt og gått i dag, så trenigen er helt ok! men hadde noen venninner på besøk å så greys (et must på tirsdager!!!) og vi lagde vafler. sukk - ble litt for fristende, så jeg spiste to plater... (skal jo liksom spare kosemerkene til helgen da...)

men, men - ny dag og nye muligheter igjen i morgen!! heldigvis er det bare tirsdag, så jeg skal klare å skjerpe meg til neste mandag igjen! ja, gjett om!!! :)

 

håper alle får en fin dag i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest motivertIII

glemte å si en ting... - er imponert over deg fluffy4!! tenk å få til 2 trimpoeng når man våkner opp med feber om morgenen - det er fjær i hatten det :(:D bra jobbet!! :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...