Gå til innhold

Æsj!


Gjest louise

Anbefalte innlegg

Psyken min er helt snodig når det gjelder denne slankingen. Jeg har vært kjempeflink i 2 mn, fram til jul. Tok av 5 kilo og mange har kommentert dette. Nå etter jul er det dødsvanskelig å komm i gang. "Neste uke" tenker jeg hver gang jeg ikke klarer å stå over en fristelse. Også tenker jeg at jeg har gått så mye ned at jeg kan slappe av. Men DET er farlig, for nå sniker kiloene seg på.. OG JEG SITTER BARE OG LAR DET SKJE! hjelp meg til å finne igjen motivasjonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Butterfly

Jeg har tatt av 13 kilo siden juni, og det har egentlig gått kjempegreit! Men etter noen utsjeielser i julen, så føler jeg meg ekstremt sulten hele tiden, og har lyst på sjokolade også. Er utrolig sjokkert over hvor lett det er å falle tilbake til gamle fristelser. Er redd jeg må gå på GR-kurs hele tiden.....Håper at alt går seg til igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vet ikke hvor mye mer du ønsker å gå ned? Men ikke tenk i neste uke eller i morgen start NÅ! Se om du ikke finner deg en gruppe her på forumet. Selv er jeg med i påskegruppa, for oss som skal ned ca 5 kg til påske. Kle på deg klær, gå en tur eller ta noen øvelser hjemme i stua. Bestem deg for at i dag er dagen! Også er det jo mandag - passer perfekt å begynne i dag!!

 

Lykke til, hilsen en som sliter litt med selvkontrollen i dag - har lyst å spise alt som ligger igjen etter helga - for da rørte jeg ikke godis i det hele tatt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å få motivasjonen opp igjen. Kjøp deg et trimblad, f.eks Shape-Up eller et med lekre klær og sko i. Se på alle klærene som en gang kan passe deg!

 

Opp og hopp! Det beste er å komme i gang å trimme igjen. Det er liksom ikke like fristene å putte noe godt i munnen etter en treningsøkt. Da føler jeg ihvertfall at treningen er litt bortkastet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...