Gå til innhold

Begynner på kurs 27 oktober 2009


Anbefalte innlegg

Gjest marianne69

Hei alle sammen.

 

Ser at det er litt lite aktivitet i tråden for tiden - håper ikke det betyr at dere har gitt opp!

fullfres og inspirasjon - gratulerer med flotte resultater!

 

Med meg går det sakte (men sikkert?) nedover, kun 0,2 kg forrige uke og 0,3 sist veiedag, men det går nedover:-) Og totalt 8 cm rundt livet merkes godt på klærne!

 

Her i huset var det pepperkake- og kakemann-baking i helga. Ikke helt enkelt å holde seg unna smakingen da - men det er blitt mye mindre spising likevel enn tidligere! Så det hjelper å være bevisst. Kan jeg bare klare å holde på det gjennom jula....

 

Lykke til i førjulsdagene - kos dere "med måte":-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar
Gjest marianne69

Hei alle sammen!

 

Har vært liten aktivitet her i det siste. Dere har vel gjort som meg - tatt litt juleferie?

Hadde siste kursdag denne uka - og havnet på totalt -4,9 kg på dette kurset. Er i grunnen godt fornøyd:-)

Så gjelder det bare å ikke gå opp igjen i løpet av jula....

 

Ønsker dere alle en riktig God Jul - og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle som begynte 28. okt. !Tils. klarte eg ca 4 kg. eg er ikkje imponert over meg sjøl, men eg var/er flink.Strevar endå med lysta til natteting, prøver holde meg til knekkebrød eller eple. I samanlikning med etegilde før jul ifjor og åra før, så er det jo stor framgong! Det er litt momsing rundt omkring på sandnøtter og fruktkake, men lar det bli med små beta. Eg må nødvendigvis ha noko julemat i hus no, idag trur eg eg skal lage lammerull, imårå krumkaker...Mat mat mat...

Men snøen er komen til vestlandet, så det kan bli litt herjing med barnebarn og akebrett. Og kanskje eg skal kjøpe meg ein spark? god jul til alle som følgde oss på tråden her...og så er det berre å kose seg med det vi kan...smake LITT på alt.Heldigvis er kålrabistappe veldig godt, og pinnekjøtet!!! Åååh.. men eg får ete ein middag og ikkje fleire utover romjula og nyåret..Godt nytt år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...