Gå til innhold

-20 kg innen 17 mai?


Gjest Bollerusken

Anbefalte innlegg

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar
Gjest Bollerusken
Så lenge du ser 100' date='5 så er det jo praktisk talt 100 :D Flinke dere er!

 

Jeg trener på så spenst, det er dyrt, men veldig bra! I allefall der jeg trener :) Masse timer og fresht lokale:)[/quote']

 

 

Ja, hører masse bra om spenst, men jeg er litt pysete også.. skal jeg liksom komme der i baggy joggebukser og gubbens t-shorte.. drassende på mine hundre kg og trene med "puma-damene" på 50 kg da?? :-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bollerusken

... og det er så hardt! Motivasjonen gikk seg visst bort for laang tid! Jeg vil bli slankere, i bedre form og ha mer overskudd, men jeg orker ikke trene og bli så sliten hele tiden!!!! blir kvalm og får vondt i hode!!!!!

 

 

 

åååååh =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det som jeg opplever på spenst er at alle kommer i det tøyet de har, ingen kleskode og press slik som på f.eks Golds Gym! Jeg syntes det er topp slik i allefall:) Alle aldre er det å. og størrelser! :))

 

Du må bare stå på! Om du ikke orker hard trening, så bare pass på å gå turer, kjøp deg en skritt-teller og nå LHLs anbefalinger om 10000 skritt :D Håpe motivasjonen kommer parallelt med skrittene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bollerusken

Sånn, da har jeg allerede meldt meg på nytt kurs på nyåret. Oppstart 11.01.10

Har fortsatt 4 uker igjen av dette kurset, men trenger nok enda mer hjelp etter jul :D

 

Veiedag i dag også foresten :-O Føler vekta kommer til å skuffe meg i dag :-/ Vi får se....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og veldig fornøyd! Har gått kurs i 3 uker og gått ned 3' date='1 kg.. skal da ikke klage på det =)=)[/quote']

 

Det er akkurat som meg: 3,2 kg på 3 uker. Selv om vi synes det går litt tregt innimellom kan vi ikke klage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bollerusken
Det er akkurat som meg: 3' date='2 kg på 3 uker. Selv om vi synes det går litt tregt innimellom kan vi ikke klage![/quote']

 

 

Nei.. fyy.. er da ikke lov å klage på en kg i uka... på et år er det faktisk 52 kg!!! Så vi er flinke som fyyy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bollerusken

Jeg skaffet meg en spinningsykkel søndagen som var, og har syklet på den 20 min pr dag, et par dager med 40 min. Og når jeg gikk på vekten i dag veide jeg 99,1, og på veiedagen på mandag veide jeg 101,1.....

 

 

wæææææov

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bollerusken

dårlig motivasjon igjen.. Føler det er så langt til målet mitt.. Målet er altså å få den dumme brystreduksjonen. Men Jeg må net til 80 kg først.. Det er 20 kg det!!

 

Jeg har jo satt meg mål som er 20 kg innen 17 mai, men er det realistisk?? Jeg orker ikke disse muggene mer... åååh =(

 

*griiiin*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest doneitbefore

Næmmen Bollerusken da.

 

Se hva du skriver da:

Spinningsykkel og fra 101,1 til 99,1 på bare noen dager....Det må da vel være den største motivasjonen du kan få!

Og med den farten så nærmer du deg operasjon fort...

 

Jeg vet selv at det går tungt inni mellom men ta en dag av gangen og fokuser...

for meg hjelper dette og når det går som tregest så leser jeg litt om alle andre på bloggene her inne og får opp dampen igjen.

 

Er blitt avhengig av kosemerkene. Er veldig sliten nå for tiden og trøtt konstant....men det blir vel bedre...

Var ute i går og hadde intervall trening igjen. gå så raskt jeg klarer og jogge lengre og lengre...kjenner at kondisjonen kommer sigende men det er litt ensomt å trene slik alene, selv om bikkja logrer og er glad nok.

 

Stå på...i enden av dette så når vi målene, kanskje sikke slik vi hadde trodd det, men vi når dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

jeg hadde gått ned 0,6 kg forrige uke, og det er jeg fornøyd med. Jeg vet at jeg ikke har vært fullstending standhaftig, og at jeg pleier å gå ned i trappetrinn. På 4 uker har jeg gått ned 3,8 kg:-) kjempefornøyd med det.

 

Mvh, Nickoline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bollerusken
Hei' date='

 

jeg hadde gått ned 0,6 kg forrige uke, og det er jeg fornøyd med. Jeg vet at jeg ikke har vært fullstending standhaftig, og at jeg pleier å gå ned i trappetrinn. På 4 uker har jeg gått ned 3,8 kg:-) kjempefornøyd med det.

 

Mvh, Nickoline[/quote']

 

 

Helt kanon!!

 

I dag tenkte jeg at jeg skulle prøve å jogge litt.. Men med mine HUNDRE kg, så klarer jeg sikkert ikke mer enn et minutt :-/ huff... Men gå fort skal jeg i hvertfall uansett. Har vært mye sykling de siste to ukene, så på tide å gjøre noe annet..

 

Spent på veiing på mandag.. føler jeg har skeiet litt ut denne uken =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 1' date='6 kg denne uka. KJEMPE fornøyd.

 

Totalt tap på disse 5 ukene er 5,7 kg =)[/quote']

 

 

Imponerande! Jammen er du flink :) I dette tempoet når du målet lenge før mai :)

Lykke til vidare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickoline

innsats, Bollerusken og dere andre også!!!!!

 

Jeg er veldig fornøyd selv - har gått ned 5 kg på like mange uker og målet før jul er nådd. Nå skal jeg forsøke en kilo til før jul - det er jo fortsatt mange uker igjen. Jo flere kilo jeg klarer før jul, jo færre blir det etter jul:-) Logisk tenkning.... Målet er 20 kg før 17. mai - så nå er det 15 igjen. Måtte bare motivasjonen vare!

 

__________________

Startvekt: 96,2 kg

Vekt nå: 91,5 kg (-5)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bollerusken
innsats' date=' Bollerusken og dere andre også!!!!!

 

Jeg er veldig fornøyd selv - har gått ned 5 kg på like mange uker og målet før jul er nådd. Nå skal jeg forsøke en kilo til før jul - det er jo fortsatt mange uker igjen. Jo flere kilo jeg klarer før jul, jo færre blir det etter jul:-) Logisk tenkning.... Målet er 20 kg før 17. mai - så nå er det 15 igjen. Måtte bare motivasjonen vare!

 

 

 

__________________

Startvekt: 96,2 kg

Vekt nå: 91,5 kg (-5)[/quote']

 

 

.... AMEN!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bollerusken

tror jeg har lagt på meg denne uken =(

 

grunnen til det er at jeg veier alltid ca 1 kg mer om kvelden enn på morgenen. og i dag viste vekta 98,1 i dag tidlig. hoff..... gruer meg til veiedag på mandag =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bollerusken

Næringsinnhold per 100 ml :

 

Drikkevare Kalori-innhold Alkoholprosent

Munkholm 100 kJ (25 kcal) 0,7% vol

Lettøl 120 kJ (28 kcal) 2,3 % vol

Lite øl 118 kJ (28 kcal) 4,5% vol

Pils 165 kJ (40 kcal) 4,5 % vol

Alkoholfri vin 120 kJ (29 kcal) Alkoholfri

Hvitvin, halvtørr 280 kJ (67 kcal) 10% vol

Hvitvin, tørr 279 kJ (67 kcal) 12% vol

Rødvin 292 kJ (70 kcal) 12% vol

Brennevin 1008 kJ (243 kcal) 40% vol

 

 

 

Kvinner anbefales å ikke drikke mer enn opp til to glass alkoholholdig drikke pr dag (200 ml), menn 4 glass (400ml). Dette fordi kvinner bryter ned mindre alkohol i magesekken enn menn.

 

Selv om du trener regelmessig og spiser mindre, kan du få problemer med å gå ned i vekt hvis du i tillegg til øl unner deg et par glass vin utover kvelden. Det svarer seg å drikke alkohol sammen med mat. Alkohol utenom måltidene gjør deg nemlig tyngre.

 

Det finnes dem som konsekvent holder seg til hvitvin, i den tro at den inneholder mindre energi enn rødvin. Men forskjellen er ikke stor. Når du først nyter et glass vin, kan du like godt drikke den vinen du synes smaker best, og som passer til maten.

 

 

God helg folkens =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bollerusken
Dårlig følelse :-/

 

og nå veier jeg 98,8. og ved forige kursdag veide jeg 98,5. og men veier jo alltid mindre tidligere på dagen? fyttirakkern.. har sikkert gått opp en kg =(

 

Kruer meg.. vurderer å droppe kurset i kveld :D:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...