Gå til innhold

Vi skal lykkes!


Gjest Teddy

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er en jente på 34 år med to barn på 3 og 6 år. Jeg er 162 cm og veier 69,5 kg og er ikke tilfreds med det. Jeg vet at jeg trives med en vekt på under 63 kg - noe jeg hadde når jeg feiret min 30 års dag! I vår gikk jeg GR-kurs og gikk fra 72 til 66 kg. Har altså gått opp igjen mange av disse kilo. Fikk i august prolaps og har ligget og spist meg oppover i vekt... Klærne er trange og speilbildet ikke morsomt! Med prolaps blir det et rolig liv til tross for at man skal gå mye. Det er ikke mye jeg har greid å gå og tempoet er jo så lavt at det blir dårlig med forbrenning - i alle fall når jeg i øyeblikket etter knekker en sjokoladeplate...

 

Nå har jeg meldt meg inn på treningssenteret og skal begynne rolig der. Har også motivert meg selv til å ta ibruk barneparken - noe jeg aldri har ønsket å gjøre før. Jeg har stort sett trent etter sengetid for barna. Har kommet til den konklusjonen nå at barna har godt av å oppleve at mor trener og at det er en naturlig del av hverdagen.

 

Godteri, snacks og kaker er min største utfordring, men med vilje og kanskje litt hjelp fra noen av dere? - skal jeg greie å begrense dette!!

 

Har nå vurdert et Internettkurs, men synes det er mye penger når jeg egentlig vet akkurat hvordan jeg skal få det til... Jeg har tidligere greid å gå ned mye i vekt på egenhånd, men føler at det er godt å ha noen å rapportere til! Har noen lyst til å bli med meg nedover?

 

Kan du hjelpe meg fra 69 til 62?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marianne69

Dette skal du nok klare!

 

Jeg har vært der selv - med prolaps i over et år, sengeliggende i to mnd.... Når jeg da endelig kom i gang igjen - var det ikke vanskelig å få av kiloene:-) Fra null aktivitet til stor aktivitet en periode gjorde store utslag.

 

Men, som så mange andre, ble det mindre mosjon og mer mat igjen en periode - så kommer kiloene på igjen:-(

 

Vet veldig godt hva som skal til for å gå ned - men det er ikke alltid like lett for det - utrolig nok... Har derfor meldt meg på vanlig GR-kurs, og trives godt med det. 1,4 kg ned de to første ukene, og motivasjon på topp.

 

Er 40 år - veier idag 75 kg og skal ned til +/- 65. Har to barn, mann og hund. Hjelper med en turkamerat:-), så jeg tyr til en gåtur istede for treningssenter. Men, er avhengig av treningsøvelser for ryggen for å holde meg i gang, så det blir noen minutter på gulvet hjemme noen ganger i uka.

 

Lykke til! Vi får hjelpe hverandre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...