Gå til innhold

Back Again


Gjest CaranMir

Anbefalte innlegg

And I'm back

 

Nå er det en liten evighet siden sist jeg var her... og grammene har til tross for en 3 ukers sjokoladesprekk ruslet sakte men sikkert av. Faktisk så har 3900 gram forsvunnet, og jeg etterlyser dem ikke!

 

Jeg lurer virkelig på hvorfor sjokolade har en slik makt over meg??! Jeg liker det ikke egentlig, syns ikke det er så godt... men alikevel, jeg bare må ha det! Men nå er jeg motivert til å legge sjokoladen på hylla! Har tross alt mistet noen gram som ikke er savnet, og da må jeg ikke invitere dem tilbake med sjokolade :(

 

Har som mål å komme ned mellom 60 og 65 kg til slutt, og må overtale 9-14 kg til å forlate kroppen min... så det ser ut som om jeg kommer til å ha en kropp jeg er fornøyd med neste sommer! "Bikini here I come!"

 

Har klart å finne veien til et treningssenter også, er litt for kaldt for nesa mi å være ute nå, selv om jeg elsker å være ute i frisk luft! Fant noen artige timer, så jeg har virkelig lyst til å dra på trening 2-3 dager i uka... eneste problemet er at den ene timen er så tidlig at jeg virkelig må planlegge mat mellom lunsj og trening, for jeg rekker ikke middag...

 

Og når man snakker om mat... burde virkelig skjemmes. Spiser lunsj og middag.. ikke frokost og ikke kvelds.. kveldsmaten har jeg gitt opp fordi vi spiser middag så sent at jeg ikke får inn et ekstra måltid.. Frokosten der i mot, klarer ikke å få den i meg. Kan lage den og alt det der, også sitter jeg der og bare ser på maten til klokka er så mye at jeg må springe for å rekke toget.

 

Hva skal jeg gjøre med den frokosten?

 

 

Skulle virkelig ønske at jeg hadde klart å få i meg to måltider på jobb også... lunsj mellom halv 12 og 12, middag rundt 6... det blir for lenge å vente, og jeg er skrubbsulten når jeg kommer hjem og kaster meg over det som finnes av spisbare ting i det jeg kommer inn døra... Så har definitivt et enormt forbedringspotensiale når det kommer til spisevaner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

And I'm back

 

Nå er det en liten evighet siden sist jeg var her... og grammene har til tross for en 3 ukers sjokoladesprekk ruslet sakte men sikkert av. Faktisk så har 3900 gram forsvunnet' date=' og jeg etterlyser dem ikke!

 

Jeg lurer virkelig på hvorfor sjokolade har en slik makt over meg??! Jeg liker det ikke egentlig, syns ikke det er så godt... men alikevel, jeg bare må ha det! Men nå er jeg motivert til å legge sjokoladen på hylla! Har tross alt mistet noen gram som ikke er savnet, og da må jeg ikke invitere dem tilbake med sjokolade :(

 

Har som mål å komme ned mellom 60 og 65 kg til slutt, og må overtale 9-14 kg til å forlate kroppen min... så det ser ut som om jeg kommer til å ha en kropp jeg er fornøyd med neste sommer! "Bikini here I come!"

 

Har klart å finne veien til et treningssenter også, er litt for kaldt for nesa mi å være ute nå, selv om jeg elsker å være ute i frisk luft! Fant noen artige timer, så jeg har virkelig lyst til å dra på trening 2-3 dager i uka... eneste problemet er at den ene timen er så tidlig at jeg virkelig må planlegge mat mellom lunsj og trening, for jeg rekker ikke middag...

 

Og når man snakker om mat... burde virkelig skjemmes. Spiser lunsj og middag.. ikke frokost og ikke kvelds.. kveldsmaten har jeg gitt opp fordi vi spiser middag så sent at jeg ikke får inn et ekstra måltid.. Frokosten der i mot, klarer ikke å få den i meg. Kan lage den og alt det der, også sitter jeg der og bare ser på maten til klokka er så mye at jeg må springe for å rekke toget.

 

Hva skal jeg gjøre med den frokosten?

 

 

Skulle virkelig ønske at jeg hadde klart å få i meg to måltider på jobb også... lunsj mellom halv 12 og 12, middag rundt 6... det blir for lenge å vente, og jeg er skrubbsulten når jeg kommer hjem og kaster meg over det som finnes av spisbare ting i det jeg kommer inn døra... Så har definitivt et enormt forbedringspotensiale når det kommer til spisevaner![/quote']

 

Jeg har litt av d samme problemet som deg når d gjelder frokost...men jeg har funnet en kjempegod fruktmusli som jeg spiser med biola. Har du prøvd noe sånt? Jeg skal også være så ærlig at det hender jeg tar en shake de dagene d er håpløst å få ned noe. Det er tross alt bedre med litt i magen enn ingenting!

Hva med å ta med seg litt extra niste på jobb, slik at d ikke blir så lenge mellom lunsj og middag, evnt. litt frukt?

Bare noen små forslag fra meg :)

 

Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst du er glad i sjokolade kan jo de nutrilett bar greiene være noe til frokost og kvelds? :( Jeg spiser dem ikke selv nå for jeg er så glad i mat døgnet rundt! Men hadde jeg harr problemer med frokost tror jeg lett jeg kunne spist en sånn. det tilsvarer vel omtrent ett måltid og finnes i flere smaksvarianter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke et så godt forhold til mat.. men syns kornblandinger uten tørket frukt, oppkuttet fersk frukt og yoghurt er godt... men det blir så mye knot om morgenen, kan ikke si at jeg er den mest morgenfriske i verden :D

 

Men det går bedre. Får ned noe, og så lenge jeg får ned noe så venner kroppen min seg fort til at morgenen er mattid...

 

Niste på jobb har jeg gitt helt opp. Klarer ikke å spise brødskiver med pålegg som har ligget innpakket, har aldri gjort det. Som liten skolejente foretrakk jeg tørre boller og vann i nisten... kjøper mat i kantina, og lever på det. Savner et kjøleskap å oppbevare pålegg i, da hadde jeg kunnet ha knekkebrød eller noe og pålegg liggende på jobb.

 

 

.. men jeg er jo ikke glad i sjokolade, syns det smaker ganske så ekkelt, men jeg bare må ha det.. og det er plagsomt det! Men innrømmer at jeg av og til faller på nutrilett barene, oftest som erstattning for sjokoladen jeg bare må ha selv om jeg ikke liker det så godt...

 

men nå skal jeg skifte og dra på afrodance/funk time. Råmorsomt!

 

og jeg liker BOSU også, selv om balansen min er så dårlig at jeg bruker mer tid på å hoppe av og på og ikke så mye av det jeg skal gjøre, men det er gøy.. og svetten renner når jeg holder på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...