Gå til innhold

Vår/sommer-baby?

Lisa07

Anbefalte innlegg

Rita87: Litt uheldig du som har fått en del vann allerede, var ikke så plaget av det før på slutten jeg forrige gang. Nei 9 kg er ikke så ille egentlig, men forrige gang gikk jeg opp nesten 1 kg i uken etter det så det er nok derfor det har vært litt viktig for meg at det ikke skulle være så mye før uke 26 og utover. Men nå ser det ut som at jeg klarer meg ganske bra vet at jeg har begynt å registrere hva jeg spiser og da blir jeg automatisk mye flinkere med å ikke putte i meg kjeks, sjokolade og gjerbakst.

Ikke mer enn 8 kg før fødselen kan du klare :) Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg føler meg litt uheldig med tanke på vekta.

legen min sa at "noen bare legger lettere på seg som gravid enn andre gravide" så jeg er vel kanskje en av di som lett får mange kilo ekstra. men vannet forsvinner jo igjen når lillegutten er kommet ut, det gjør ikke det som blir fett.

så skal stå på for å få amme like mye denne gangen som sist, og være flink med kost og trilleturer når fødseln er overstått :)

jeg er veldig flink med kosthold nå som jeg er gravid, men har jo ikke kunnet gått turer eller trent på hele sv.skapet, pga av kraftig bekkenløsning :)

lykke til med din vektøkning, satser på du slipper 1 kg i uka fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Opprett ny...