Gå til innhold

5 kg.ned til jul!!!!!!!


Anbefalte innlegg

I dag er min første veiedag så nå begynner alvoret for min del :-) Jeg håper å klare 5 kg før jul, men ser at julebord og andre aktiviteter kan gjøre det vanskelig... Uansett så er det viktig å ha delmål så vi satser friskt på at det går akkurat. Mitt store mål er ned 25-30 kg før 23.juni 2010, det bør gå dersom jeg klarer å holde fokus og ikke får noen opphold i opplegget :-)

 

Lykke til til alle som har veiedag i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helllooo alle sammen.

jeg har gått ned litt over 1kg. veier meg på muttern sin vekt, den har kun kg, ikke gram. men 1kg er jeg fornøyd med forløpig:) skal hjem i morgen, dobbelt sjekke vekta da.

 

har ikke begynt på reductil enda. har ikke fått av legen enda. håper jeg får det innen fredag.

 

uansett er jeg godt i gang. spiser sundt, mosjonerer og har bra instilling.man må tenke at man er slank, så blir man det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

jeg hadde gått ned 0,6 kg forrige uke, og er veldig glad for at det har gått nedover. Har ikke vært i superform så jeg kan ikke klage. På 4 uker har jeg altså klart 3,8 kg - det er nesten 1 kg i uken, og "bare" 1,2 kg igjen til første mål på 5kg.

 

Stå på:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha!

 

Synes det går tregt nå. Hoster og har vondt i halsen - har ikke trent hele uken, og det merker jeg. I går spiste jeg en Kick lakris - måtte bare ha noe! Men, men det er vel ikke så farlig. Bare det ikke gjentar seg....for ofte:-)

 

Vi får kjempe videre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bestizzzzzzz

Hei :) jeg er ei jente på 14 år, jeg veier 89.6 kg. det plager meg noe veldig men siden dere er godt voksne så tenkte jeg meg at dere vet sikkert noen gode råd om hva jeg bør spise siden jer så ung men likevel så fet! Jeg har blitt mobbet hele tiden og vil så veldig gå ned 10-15 kg til Februar så jeg kommer iden perfekte ballkjolen! Jeg er veldig kresen på mat! jeg liker best leverpostei, salami, bringebærsyltetøy og sånne ting, hat salat, elsker epler, banan, mandarine, pærer, jordbør, gulrot, appelsin, og sånne ting. nesten ikke noen grønnsaker. jeg liker best fiskepinner elers så hater jeg alt som heter fisk eller har med fisk og gjøre, hater kyllig og kalkun pålegg... kan noen av dere svare meg, hjelpe meg, gimeg tips?=) hade satt pris på det!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bollerusken
Hei :) jeg er ei jente på 14 år' date=' jeg veier 89.6 kg. det plager meg noe veldig men siden dere er godt voksne så tenkte jeg meg at dere vet sikkert noen gode råd om hva jeg bør spise siden jer så ung men likevel så fet! Jeg har blitt mobbet hele tiden og vil så veldig gå ned 10-15 kg til Februar så jeg kommer iden perfekte ballkjolen! Jeg er veldig kresen på mat! jeg liker best leverpostei, salami, bringebærsyltetøy og sånne ting, hat salat, elsker epler, banan, mandarine, pærer, jordbør, gulrot, appelsin, og sånne ting. nesten ikke noen grønnsaker. jeg liker best fiskepinner elers så hater jeg alt som heter fisk eller har med fisk og gjøre, hater kyllig og kalkun pålegg... kan noen av dere svare meg, hjelpe meg, gimeg tips?=) hade satt pris på det!!!![/quote']

 

Tja.. kan jo alltids prøve å hjelpe deg litt på vei.. sender deg privat melding =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickoline

God morgen,

 

Første delmål er nådd - har gått ned 5 kg på like mange uker. Håper jeg kan klare en kilo til før jul, det er jo fortsatt litt tid igjen før vi starter julefeiringen:-)

 

 

__________________

Startvekt: 96,2 kg

Vekt nå: 91,5 kg (-5)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...