Gå til innhold

Wii Fit?


Anbefalte innlegg

Gjest stinelill1988

jeg har wii fit plus og det er veldig gøy... man får jo trent yoga,aerobidc,balangse og noe annet, jeg har enda ikke brukt min så mye at jeg har fått noe resultat, men man merker veldig godt at man har trent med det, men jeg ville nok valgt wii fit plus for da får du med er enn på wii fit! det er vært penga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har wii fit plus og det er veldig gøy... man får jo trent yoga' date='aerobidc,balangse og noe annet, jeg har enda ikke brukt min så mye at jeg har fått noe resultat, men man merker veldig godt at man har trent med det, men jeg ville nok valgt wii fit plus for da får du med er enn på wii fit! det er vært penga :)[/quote']

 

Ja, poenget for meg er ikke å telle kalorier på det programmet eller å lage egne treningsopplegg til meg selv nødvendigvis, men å trene og ha det gøy! Så lenge man merker at man har trent, og blir sliten, er jo det poenget.

 

Har sett noen videoer av det, synes den step'en ser så enkel ut, er det flere aerobicøvelser med mer koordinasjon egentlig?

 

Det er wii fit plus jeg tenker å kjøpe, hvis jeg først skal kjøpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

det er jeg egentlig ikke helt sikker på, har ikke fått prøvd ut alt enda! men jeg må bare få si at den step`n der er god, man merker godt at man har trent når man har holdt på 30min :)

det beste med hele greia er at man får bevegd mye av keoppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...