Gå til innhold

Yes! Dær va den første kiloen av!


Gjest Fattygirl0

Anbefalte innlegg

Gjest Fattygirl0

Jo, det høres ganske teit ut at jeg er så glad, men det er nå en start.

Jeg er en ung overvektig "jente". Jeg går ikke på noen kurs eller noe, jeg vil prøve å trene selv.

Jeg er en av de som spiser en del. Jeg føler nesten alltid at jeg må ha noe i munnen. Vet dere noe som hjelper ?

Jeg trener kondis (jogging og løping), rumpe, lår og mage. Jeg har bestilt zumba så det kommer snart :D Noen som har prøvd det? Hvor mye forbrenner du ca ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alexsandra

har bare sett det på reklame. fortell når du har prøvd ut. kjempe nysjerrig på hvordan det funker.

når det gjelder og bare må putte noe i munn hele tiden så anbefaler jeg sukkerfri tyggis. det er noe jeg syns hjelper meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fattygirl0
har bare sett det på reklame. fortell når du har prøvd ut. kjempe nysjerrig på hvordan det funker.

når det gjelder og bare må putte noe i munn hele tiden så anbefaler jeg sukkerfri tyggis. det er noe jeg syns hjelper meg

 

Tusen takk for tipset. Når det gjelder zumba er det kjempeartig, men i begynnelsen var det litt kjedelig pga. alle de nye øvelsene. Fikk ikke alle til i begynnelsen men nå er det bare kjempeartig! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...