Gå til innhold

Ammer og vil ned i vekt! Andre?


Gjest Lene1234

Anbefalte innlegg

  • Svar 646
  • Created
  • Siste svar

så bra lillejanne!! skulle ønske jeg var på stabiliseringsstadiet.. for her står det bom stille! burde trent mer, men orker rett og slett ikke etter jobb... og hjemmetrening varer i 2 dager, så er jeg lei.. huff.. er jo bare noen få usle kilo igjen, men de må jo av en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er nok di siste kiloene som sitter som limt fast :)

 

sliter med motivasjonen jeg også.. håper og ber om at jeg finner den igjen over nyåret, for nå frem mot jul føler jeg ingen giv for slanking.

 

til og med treningen går tregt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det blir endel bæring har jeg funnet ut. i går slet jeg opp og ned 3 trapper med 4 tunge esker med julepynt, så ut med den pynten jeg skulle ha, og så opp med eskene igjen.. puh.. det kjentes :)

 

i dag blir det handling.. ser for meg 3 bæreposer.. heldigvis får di plass under vogna, men vogna kjennes ut som 50 kg på snøføret.

 

gleder meg sååå til onsdagen, da blir det pynting av juletreet og da er jula der for oss. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 0,6kg den siste måneden.. dette går trått! men, bedre enn ikke noe! får ikke tid til å trene heller.. og er konstant forkjøla! sånn er det vel en stund etter barnehagestart.. men må bare få opp dampen med treninga.. har nemlig meldt meg på birkenrittet i august, og da mååå jeg være i GOD form! får nye ski til jul, så skal ut å kjøpe pulk så vi kan få noen fine skiturer i jula:) Å som jeg gleder meg til jul!!! (på tross av litt jobbing... faktisk bare fri 1. og 2.dag..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillejanne

Ned over en halvkilo er bra i disse tider vel? Det syns i alle fall jeg! Da har du gjort noe riktig tross nesten ingen trening. Jeg har ikke trent og tatt av minst 2 kilo på en mnd nå. Så det er ikke bare trening som hjelper. Men skjønner at du må komme i form til birken! :D

GOD JUL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 100g :D Må vel være fornøyd med det etter julas inntak!! Skal prøve å ha mest mulig hverdag resten av jula.. siste fridag i dag, så håper det skal gå greit! I dag er det heldigvis ikke så kaldt heller, så da blir det ut å teste de nye skia og pulken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag en dag tidligere denne uka.. Vekta viste utrolige 2,2kg NED!! Skal sies jeg har hatt et døgn med gastroenteritt men.. Målet på 65kg er nådd, 64,4kg i dag :D Nytt mål er 62kg, syntes det hørtes helt uoverkommerlig ut når vi starta, men nå ser jeg at det går!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødte i juni 2009. Veide før fødsel hele 107kg! I januar hadde 22,2kg forsvunnet av seg selv. Jeg startet da kampen mot resten av kiloene, hele 84,8!

2.august hadde jeg nådd "før-gravid" vekt på 70kg.. Dvs 37kg ned siden fødsel!

 

Nå, 1 år etter kampen starta, er vekta 64,4kg. Har det siste året gått ned 20,4kg (siden fødsel 42,6kg). Midjemålet er redusert med 33cm!

 

Målet på 65kg er nådd, men ser nå at jeg ønsker å ha bort noen kg til. Så blir her en stund til. Nytt mål er 62kg, så 2,4kg igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillejanne

Så utrooolig flink du har vært! Er det ikke motiverende?:)

 

Jeg nådde før gravidvekta jeg også, og litt mer, men etter jula har jeg klart å legge på meg litt. Venter noen dager med å skrive inn hvor mye, for håper jeg kan regne med at mye er salt og vann. begynner med å telle kcal i dag igjen, og det skal blli godt, både for humøret og selvfølelsen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig. du har jo vært helt sinnsykt flink :D

 

blir så motivert av å lese slikt. Godt nyttår til dere alle.

 

her ble det opp 800 gram i jula, så da har jeg ca 10 kg igjen til trivselsvekt, og håper at mesteparten er borte til juni/juli ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk begge to ;) ser det veldig godt når man ser tallene! tenk 42,6kg!!

 

Så bra det motiverer Rita87! Det er bare å stå på! Her må jeg begynne med hard styrketrening, for nå er det mye slapp hud/fett rundt magen min.. spent på om det noen gang kan bli helt bra igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg bruker se på magen jeg å, håper magen går seg tilbake med tiden. for akkurat nå ser det helt forferdelig ut ;)

 

trøster meg med at jeg ikke er alene og har fått to flotte barn ut fra den slappe magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...