Gå til innhold

2010 skal bli mitt år :D


Anbefalte innlegg

Gjest sovetroll56

Veronica 85: Det var pulsklokka mi som var litt feil programert,stoler jo nesten blindt på den i min alder!!!!

 

man er jo litt redd for å ta for mye i under trening.men 167 i maxpuls for meg er nok riktig.

 

 

Juania: alt kommer til å gå bedre etterhvert for oss alle,men du superkristine som har gått ned så mye må jeg bare beundre altså!!!!

VI FÅR STÅ PÅ ingen har sagt at det skal være lett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Hei på dere flinke damer - syns dere er veldig flinke med trim altstå! Jeg pleier å gå turer, men det har blitt dårlig med det hittil så jeg får skjerpe meg.

Har vært på storby-weekend i helga, men har akkurat veid meg og det var faktisk 100 gram ned fra forrige lørdag så da kan jeg vel ikke klage! Har sikkert hjulpet med all gåing i forbindelse med shopping. He he..

Så nå er det tilbake til GR-metoden igjen - det gjelder å ikke gi opp.

Tross alt er jeg ned 1,3 kilo fra 3. januar.

Ønsker dere alle ei fin uke - står på!

 

Superkristine: Veldig imponerende med 40 kilo ned de siste årene - du må jo ha vært utrolig standhaftig som fortsatt holder kiloene unna! Masse lykke til videre!!! Tålmodighet er en dyd vet du!

 

Hei så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sovetroll56

Nå har jeg begynt å trimme litt igjen,tar det litt pent denne uka,bruker ellipse doningen min 3-4g i løpet av uka tar 30min hver gang.

 

Formen blir litt bedre etter helgen(skal jobbe både dag og kveldsvakter i helga)

 

Skal ha veiedag tirsdager har jeg tenkt .

 

Er det noen av dere som bor i ekstremvær området??Ikke lett kan jeg tenke meg.

 

vi skrives..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere alle!

 

Her ble det stille - hvordan går det med dere?

Status for januar - ned 1,9 kg.

Kanskje ikke allverden å skryte av, men tenk - hvis jeg greier det samme de neste 11 måneder vil jeg ha gått ned 22,8 kg. Det er da håp!!!

Vekttapet betyr ned 0,63 kg i uka. Dersom jeg går ned like mye i snitt de neste 17 ukene vil jeg ha gått ned nesten 13 kg - og da er det juni! Og jeg er nesten ved målet på 15 kilo.

Gir meg ikke, og håper ikke dere gjør det heller. Håper vi får høre hvordan det går med dere.

 

God kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sovetroll56

Sovetroll her,er og har vært syk opp 1,5kg slå den a!!!!Nå blir det et råkjør fra neste uke.Denne sykdommen satte en veldig brems på opplegget mitt,men det skal hevnes hehe..

 

Stå på damer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det? Håper sykdommen har forlatt de som har vært litt "under været" i det siste.

Veide meg i dag tidlig og da var det jammen ned 900 gram fra forrige uke.

Fornøyd med -2,8 kilo så langt i år.

Så nå er det bare å stå på videre - lykke til alle sammen!

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sovetroll56

Nå er jeg nogenlunde i farta igjen!!

 

Har trenet på ellipse i 40min mandag,med pulsklokke gikk det med 380kcal,fornøyd med det.

 

i ettermiddag har jeg tenkt å sette på dvd vitamin5 med kari j.gleder meg.

 

har vært hos tannlegen 000000hull litt skryt må man gi seg selv.

 

Hva spiser dere om kvelden når det er en film som skal sees på?jeg liker å gomle på noe,men helst noe sunt og kalorifattig da.Kom med forslag til ganens glede....

 

vi skrives

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er godt med oppskjært frukt og vaniljekesam + hakka nøtter til kvelds.

I mange såkalte "innvandrerbutikker" fins det mye godt - prøvde litchi her om dagen og det var kjempegodt; den var så søt at man ikke trenger noe til.

Ellers er jeg helt vill etter melon - det er supert i biter!

Ellers pleier jeg å kjøpe en melkerull som jeg går og "tusker" av hele uka...

Bare et litt tips, vi er jo så forskjellige på hva vi liker så det er nok mange som har andre ideer.

Ellers har jeg tips til vafler (istedet for brød/knekkis til frokost, lunsj etc):

Kjøp de ferdige porsjonsposene med havregrøt (jeg liker best Quakers med blåbær) - lag den i micro etter anvisning. Avkjøl den litt, ha i et pisket egg og LITT hvetemel; ca en strøken ss. Stekes til to vafler. Moms når man er litt lei "vanlig mat".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...