Gå til innhold

Bryllup sommeren 2011


Gjest gumselund

Anbefalte innlegg

Jeg skal, dersom alt går etter planen, gifte meg sommeren 2011. Før det vil jeg ned i vekt! Drømmekjolen tillater ikke de ekstra kiloene som sitter fast overalt! Siden man må begynne så lenge på forhånd med å finne kjole, dersom man skal ha drømmekjolen, skal jeg ned 10 kilo før jeg skal ut i turnus i august. Siden jeg har brukt 2,5 år på å gå ned 5 kilo, trenger jeg den tiden... Noen som vil være med på turen ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også gifte meg i august 2011 og ønsker inderlig å gå ned mellom 10-20 kg, jeg vil gjerne gå ned og komme oppi den perfekte kjolen. Så jeg er med, for jeg trenge gjerne noen som presser meg. Jeg er ikke flink nok til å presse meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fridd til nå i jula som var?? :)

jeg slenger meg på - for som dere skal jeg også gifte meg i 2011.

 

Gikk på første grethe roede kurs nå før jul, gikk ned 4,6 kg.

 

Mitt mål nå er å gå ned 10 kg før påske! Blir dere med på det?? :)

Da følger jeg kun de enkle reglene roede-kurset lærer bort.

 

Hilsen motivert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Gjest milladin

vel, ser det er fler som har gifteplaner neste år. slenger meg med jeg også.

vi gifter oss i juli 2011 og planen er å gå ned rundt 20 kilo.

jeg har alt sett drømmekjolen, så det er en stor motivator. godt å se at det er fler som er i samme båt som meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal gifte oss i 2011, er ikke bestemt når. Men det som er sikkert er at jeg må kvitte meg med en del kilo før jeg skal ut å finne drømmekjolen :(

Målet er 10 kg over tid. Planen er å spise normalt sunt og trene 2-3 ganger i uka, så får vi se om planen fungerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg på her... forhåpentligvis skal jeg gifte meg sommeren 2011, hvis alt går etter planen... før den tid er målet å gå ned 10 kg... :P

 

en laaang vei å gå, men har begynt med noen små og positive skritt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg skal også gifte meg i 2011 :-) Forløpig tenker vi på 12.juni.. så får vi se når den endelige datoen blir.

 

Jeg har gått ned 27kg på de siste 6årene.. det vil si at jeg har hatt to år der jeg bare har stabilisert og slitt med å gå ned så mye mer.. det har gått opp og ned mellom et par tre kilo den siste tiden og nå er det nok!

 

Jeg vil gjerne ned 5 kg til i første omgang. Så får vi se :-)

 

Jeg elsker mat og prøver å balansere et normalt sundt kosthold med de fristelser som kommer innimellom. Jeg tillater meg i blandt å kose meg med måte.

 

Jeg har funnet kjolen og skal prøve den om noen få uker! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sykepleier86

Jeg skal gifte meg på kommende nyttårsaften.. Veier sikkert rundt de 78 kg og skal ned i 60 (håper jeg)... Trenger motivasjon og noen som skal samme veien.. Så jeg slenger meg på her, selv om bryllupet mitt står i 2010...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle sammen med forlovelsene! :)

 

Løping og styrketrening må være midt i blinken for å få en strammere kropp og gå ned i vekt.

 

Jeg trener på sats, og for min del blir det styrketrening 55 min på tirsdag, sykkel intervall 55 på torsdag, og vanlig sykkeltime søndag. Det å ha faste treningsavtaler med et par venninner motiverer meg veldig til å møte opp :o

 

Har ikke gått ned så mange kilo enda, men drøssevis av cm. nå; 79 idealvekt; 63.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Har noen begynt å planlegge litt??

 

Det er jo lenge til juni neste år, men jeg har fått to ting på plass.. jeg måtte bare begynne på noe for å ikke bli helt tullete i hodet.. vi har nemlig ikke sagt noe til familien ennå og jeg er så dårlig på å holde på gøye hemligheter når det gjelder meg selv. Er liksom sprekkeferdig.. hehe..

 

Jeg har fått toppen på bryllupskaken og invitasjonene er klare. Trenger bare å skrive på dem. Jeg har funnet kjolen jeg vil ha, men tenker å vente med å prøve kjolen(e) til sommeren er her eller høsten. Jeg er jo nå ganske sikker på at det er den jeg vil ha, men man må jo prøve den først.

 

Ellers så har jeg fått gått litt turer og gleder meg at det går mot vår :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å planlegge! Det blir bryllup i havgapet :)

Prest og lokaler er booket - kunne vel strengt talt giftet oss nå til sommeren :)

 

Hvordan ser drømmekjolen ut??

 

Min er eventyraktig, noe som passer bra med utekirke i bøkeskogen! Jippi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Susitia

Det er fremdeles lenge til mitt bryllup skal stå, men jeg trenge litt hjelp her. Jeg har vært kjempe flink å trent så lenge, men nå har jeg falt helt av. Nå er det 2 mnd siden sist jeg trente skikkelig, hva kan jeg gjør for å den lysten igjen? Jeg vil så gjerne ned 15 kilo til bryllupet mitt som skal stå i august 2011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Oi så langt dere er komt i planleggingen :-)

 

Vi skal gifte oss i Juni 2011. Kjolen min er enkel og går rett under knärnen framme, men så går den litt ned bak.

 

http://www.drommekjoler.no/ds_product_info.php/cPath/46_80/products_id/660

 

Her er min kjole!

 

Skal reise til Ålesund på en weekend og få målt målene mine i butikken der :-) Men det blir ikke för etter nyttår. Har snakket med dem i butikken og hun forsikret meg om at de har den da også. Liker tanken på at den blir skreddersydd!

 

Bryllupet skal stå i Stockholm, vi resier bort og forteller familien det etterpå. Vi vil ha det enkelt og stille. Datteren min skal väre brudepike. Gleder meg!

 

Susita: Har motivasjonen kommet tilbake? Gjör noe som er göy! Hopp på trampoline, gå en tur.. bare for å komme i gang. Noen ganger må man bare sparke seg selv bak for å komme i gang igjen. Lettere sagt enn gjort dessverre.

 

Selv jobber jeg med saken også.. motivasjon! Jeg pröver å gå tur to ganger i uken. jeg skal ikke ned så mye mer, så jeg må få til å stramme opp litt.

 

I kveld skal jeg i utdrikkingslag til en venninne som skal gifte seg 22.mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trippelS

Skal ned 15-20kg....

Håper det er mulig...

Føles litt umulig nå....

Har sykla og gått tur hver dag og har faste styrkeøvelser hver dag.. har ikke vert så flink de siste dagene ...

Vekta står på samme plass som fo 6 uker siden da jeg begynte, men jeg er litt for gla i sjokolade og når jeg ikke spiser sjokolade spiser jeg mer mat....

Men jeg er flink til å spise ofte siden ungene spiser hver 3 time ca...

merker at hvis jeg spiser nok på dagen trenger jeg ikke mat på kvelden;) har ike lyst på... hadde det før da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Jeg skrev en egen tråd om bryllup sommeren 2011, men plutselig fant jeg dere her! Skal gifte meg til sommeren og vil aller helst ned 10 kilo før den tid.

I og med at jeg sliter med å gå ned i vekt er jeg usikker på om jeg kommer så langt ned, men det er lov å håpe! Får satse hardt!

 

Jeg har sett på samme kjole som deg, cice! Den er veldig fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jaa ikke sant? Men vet du hva, jeg ombestemte meg fordi vi skal gifte oss i stockholm, og der fant jeg nesten helt lik kjole til samme pris. Bare litt kortere "slep" bak. Samboeren min er svensk, så vi må dit på et skattekontor likevel med godkjennelse fra Norge og Sverige. Vi må levere inn papirene for å få lov til å gifte oss. Skal bestille kjolen i slutten på måneden.

 

Kirke er bestilt. Det blir 11.juni. Pinseaften vi gifter oss. Bare 5mnd igjen nå :-) Det kiler i magen!

 

Har klart å gå ned 3kg.. skal jobbe frem til mai med å gå ned i vekt. Da er det siste prøving av kjolen. Spennedes!

 

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da er smykket og øredobbene komt på plass. Kjolen bestilles nå i slutten på januar, evt. begynnelsen på februar. Venter på noen penger som skal komme inn på konto først.

 

Restauranten vi skal holde middagen på er funnet. Nå venter vi bare på å sende inn papirene som må godkjennes for at vi skal kunne gjennomføre vielsen slik at vi kan booke bord der. Vi skal ha et lite og intimt bryllup.

 

Vekten går nedover :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kreta2011

Gifter meg på Kreta i sommer og har begynt slankingen. Håper å klare 15, og det er vel ikke urealistisk til Juni. Har ikke så mye problemer med maten, men det er treninga jeg sliter med. Selv når jeg bor tvers over gata fra treningssenteret er det laaangt bort dit. Skulle gi meg selv en kickstart på suppekur, men det holdt i to dager og jeg skal ikke spise suppe mer i hele mitt liv!!

 

Ønsker dere alle lykke til med planene deres.

 

B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gifter meg på Kreta i sommer og har begynt slankingen. Håper å klare 15' date=' og det er vel ikke urealistisk til Juni. Har ikke så mye problemer med maten, men det er treninga jeg sliter med. Selv når jeg bor tvers over gata fra treningssenteret er det laaangt bort dit. Skulle gi meg selv en kickstart på suppekur, men det holdt i to dager og jeg skal ikke spise suppe mer i hele mitt liv!!

 

Ønsker dere alle lykke til med planene deres.

 

B[/quote']

 

:-D huff, ja det forsår jeg at du ikke skal. Høres helt forferdelig ut. Lykke til med vektnedgangen. Er ikke så flink med treningen jeg heller, men jeg prøver så godt jeg kan. Høres deilig ut med kreta :-) Lykke til du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inamoren

Her slenger jeg meg med i diskusjonen! Jeg gifter meg også i sommer, og gjør mitt beste for å bli kvitt uønskede kilo. Har klart 5 kg, og holder meg til grete roede kosthold. Nå har jeg akkurat motivert meg til å vise meg på SATS igjen etter et lengre opphold (kremt..les 6mnd +). Og nå er motivasjonen på topp! Så nå blir det trening minst 3 ganger per uke + sunt kosthold. Da MÅ det vel gå? Har et mål på 10 kg til... Men det går jo ca 1 kg i uken, og hvis jeg strammer opp de kiloene jeg har for mye i tillegg, så tror jeg kjoleprøving er rett rundt hjørnet. Det har jeg utsatt til jeg følte meg mer vel. Huff, hvor kommer alle disse kiloene fra? Dersom jeg ikke tenker over hva jeg spiser i en periode, så er kroppen min som en magnet som plukker opp hvert ett ekstra gram fett altså! Satt å så på gamle videoopptak fra ferier her om dagen, og jeg ser at vekten min er som en jojo, og jeg er bare 26 år. Men jeg må vel bare innse at noen har lettere for å legge på seg enn andre, og må derfor være bevisst på kosten hele tiden. Jaja... Jeg er vel ikke alene... Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...