Gå til innhold

Snurpa&Ragnhild sin tråd! :)


Gjest jojomamma

Anbefalte innlegg

Vel... dagen i går ble ikke akkurat et prakt eksemplar det heller... Spiste litt sjokolade og en kakebit i går.. Og to pølser mer enn planen.. Men var fortsatt sulten når jeg la meg, så hadde ikke tatt helt av da...

 

Men i dag er jeg mye flinkere... HAr gått en times god tur i skogen.. Svettet som bare det.. SÅ følelsen er iallefall bra.. Håper ikke disse to dagene skal ha altfor mye å si på mandagens veiing.. KIlarer jeg helga bra skal jeg virkleig være fornøyd med meg selv altså.. Det skal jeg virkelig jobbe for å få til..

 

Jo da noen dumper vil vi jo få, ville vært rart ellers.. OG noen utskeielser må vi jo ha også.. Leve litt normalt.. Noen dager trenger man litt mer enn andre osv.. Som du selv så i går også ragnhild.. Men da har man kanksje litt mer å gå på de tunge dagene..

 

Nå skal jeg ta et lite husrufs også får jeg begynne med middagen.. I dag skal jeg lage kjøttboller av karbonadedeig, kjøttkakesaus, poteter og grønnsaker.. Det er ganske kcal fattig:D Nam nam..

 

Håper dere har en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 205
  • Created
  • Siste svar
Gjest jojomamma

Håper resten av dagen også har gått bra, Snurpa! Er sikker på de små utskeielsene ikke har særlig innvirkning på mandagens resultat! :D

 

Her går det like greit! Kjenner jeg nesten gruer meg litt til helga - er redd for å ta av... Men jeg inni en god stim, så det går kanskje greit.

Blir ikke noe trim på meg i dag, men jeg har vært et par timer på shopping i kveld, så jeg har jo rørt litt på meg...

 

Ellers er har det vært en slitsom dag på jobb - så jeg er ekstra klar for helg!! I morgen er det kurs, så da skal jeg bare drikke kaffe og sitte å lytte. Deilig det i blant! Vi får tapas etter kurset, og det kan jo bli en utfordring, men jeg får prøve å ikke overdrive...

 

Nå er det bare helga igjen, Lenemora. Så joiner du oss vel for fullt. Nyt siste helga i den usunne verden...!?! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen har gått kjempebra.. Ender på 1670kcal og det er je veldig fornøyd med...

 

Ranghild.. SÅ deilig med kurs i morgen da:D Det er veldig behagelig å være på kurs da.. Da kan man bare ta inn;) Tapas er jo så deilig.. Elsker sånn plukke altmulig mat jeg... Hvis det er noe grønnsaksgreier eller salat ting så får du fylle på med det og ta med noe godt vedsidenav...

 

I morgen skal jeg en tur på shopping med ei venninde.. Det blir koselig tror jeg..

 

Ellers er jeg spent på fredagen og hvordan det går i morgen kveld. Har bestemt meg for å lage dessert en av dagene i helgen... USikker på om jeg skal det i morgne eller på lørdag... Får vel se når jeg er i butikken i morgen tenker jeg..

 

Nei.. Nå skal jeg legge meg.. Er så trøtt jeg.. Stod opp veldig tidlig og har gått en skikkelig slitsom tur i dag... Det hjelper å bruke kroppen sin litt.. Jeg kjenner virkelig at energien min kommer tilbake og det er så deilig.. :D JIPPI...

 

da var det bare å klare seg gjennom helgen også er det veiedag igjen.. Det blir spennende.,.. Håper på positivt resultat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Bra å høre! :D

 

Endelig helg!! Fy så sliten jeg er, lenge siden. Fikk mensen i går kveld, har vel litt å si det. Nå begynner jeg å bli klar for å prøve å bli gravid igjen - så blir nok full fres neste periode! :D

 

Gikk fint med tapas i dag - jeg spiste akkurat passe - og lite av det usunne! Har lagt inn kveldsmaten og fruktsalat med vaniljesaus til kvelden, og da skal jeg ende på 1700 kcal. Fint det! :P

 

Da håper vi på en god og sunn helg! Stikker nok innom innimellom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er vi godt inni fredagskvelden... Og det ser ut til å gå veldig bra...

 

Nå sitter jeg her med en halvpose med mikropopcorn og pepsi max:D Det er snæks det gitt...

Også blir det bare 215kcal for halve posen.. Så da deler jeg og sambo enkelt og greit... Det kan absolutt anbefales og er virkelig ikke så ille for kcaltellinga heller... deilig at det finnes noe syntes jeg.. Gjelder bare å kjøpe det riktige og spise det..

 

ender på 1640kcal i dag ca.. Det er ikke dårlig på en fredag... I morgen skal vi bort på middag, det blir en prøvelse... Det er hjem til mamma og de da vel og merke... Men det er ofte aller verst.. For der er jeg helt ram på skap og skuffer... Og spiser gjerne nugatti rett fra boksen om jeg får muligheten;) Helt håpløs der gitt.. Men men jeg skal virkelig prøve så god jeg kan:D

 

Kanskje jeg rett og slett skal lage frukt salat som vi kan ha med... Da tar jeg litt kontroll selv også.. Og der liker de jo...

 

Ja du er klar for prøving ja.. Denne mnd her hadde vi ikke sex i el perioden engang... Men vi skal vel ta det litt oppigjen neste periode vi også... er akkurat en uke etter deg jeg da.. Men ble så opphengt av det føre jul og har så lite lyst til det nå.. SÅ skal virkleig prøve å ikke ha så kontroll og bare ha oss når det passer... For blir bare så skuffet når det ikke klaffer...

Men.. Nå skal jeg begynne å jobbe igjen.. Kjenner egentlig at jeg vil inn igjen der først.. Også hadde det jo vært fint å gå ned noen kilo.. MEn hadde jeg blitt gravid rundt april-mai eller noe ville det vært helt perfekt.. Vi får allikevel øve oss i vei;) hi hi...

 

Veldig spent på veiing på mandag.. Spes hvis jeg klarer meg gjennom hele helgen.. Hadde jo en liten sprekk denne uka.. Men tror ikke de ble så helt grusomme.. Så blir det ingen fler skal det gå helt fint...

Jeg har kjøpt ny og fin vogn til snuppa, så i morgen skal vi ut for å prøvekjøre... Ikke fått noe trim i dag- vært på shopping med ei venninde.. Men vi har ruslet litt osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra å høre! :D

 

Endelig helg!! Fy så sliten jeg er' date=' lenge siden. Fikk mensen i går kveld, har vel litt å si det. Nå begynner jeg å bli klar for å prøve å bli gravid igjen - så blir nok full fres neste periode! :D

 

Gikk fint med tapas i dag - jeg spiste akkurat passe - og lite av det usunne! Har lagt inn kveldsmaten og fruktsalat med vaniljesaus til kvelden, og da skal jeg ende på 1700 kcal. Fint det! :P

 

Da håper vi på en god og sunn helg! Stikker nok innom innimellom![/quote']

 

Så flink du har vært med tanke på tapas.. Det var bra:D 1700 på en fredag er absolutt supert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

HEhe....måtte le litt, med tanke på nugattien.....Been there done that for å si det sånn! :D Vi er ikke gode!!

Nå har jeg hatt litt rester med nugatti/sjokade stående siden jula, det frister ikke litt en gang. Er deilig at noe kan stå her uten å bli tømt av meg! Skal nok kaste det allikevel, er ikke verdt å ta noen sjanser....

 

Hadde en venninne på besøk i går kveld. Jeg sa at hun måtte ta med snop selv om hun ville ha, jeg stillte med fruktsalat. Hun hadde med en dobbel kvikklunsj, som tøtta la igjen uten at jeg merka det. Så nå ligger den i kjøleskapet og skriker etter meg....hehe... Neida, det er ikke så gale, ikke enda. I dag har jeg jo faktisk lov til å spise litt, men det er ikke favoritten, så jeg skal ikke kaste bort noen kalorier på den!! :D Får sende den med mannen på nattevakt i kveld!

 

Er så fantastisk at vi er like motiverte begge to! Hvis en av oss begynner å svikte så får vi gi hverandre et spark bak! Jeg vet iallefall at jeg trenger det - så du har herved tilatelse til å kjefte på meg! :P

 

Jeg kunne veldig godt tenke meg å blitt gravid februar/mars. Jeg vet det er mye å håpe på, men vi får iallefall prøve.... Grunnen er at jeg skal til syden i sommer, med hele familien (15stk). Forrige graviditet var jeg så sinnsykt kvalm de tre første månedene - og det hadde vært så utrolig kjipt om jeg hadde vært kvalm hele turen! Men det trenger jo absolutt ikke bli sånn igjen da. Time will show!

 

Ellers - dagen i dag. Skal på frokost til foreldrene mine. Mannen min har vært på nattevakt - så han trenger ro i huset. Skal til en venninne i 10 tiden, Irene er så glad i hunden hennes. Så drar vi til foreldrene mine igjen når hun skal sove. Får besøk av ungene til samboeren til broren min i kveld. De skal sove her i natt. Kjenner de ikke så godt enda, så det blir spennende. 4 & 8 år. Men det er jo en fin måte å bli bedre kjent - å ha dem her alene mener jeg. Så vi skal ha pølser til middag, det er visst favoritten. Så blir det jo endel godteri. Men jeg skal kjøpe en hver sin pose til dem, og en sjokolade til meg. Evnt så popper jeg litt popcorn til oss også. Nam nam. :)

 

Mye på hjertet er tidlig om morningen....men det var det stopp.

 

Ha en strålende dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma
Ja da er vi godt inni fredagskvelden... Og det ser ut til å gå veldig bra...

 

Nå sitter jeg her med en halvpose med mikropopcorn og pepsi max:D Det er snæks det gitt...

Også blir det bare 215kcal for halve posen.. Så da deler jeg og sambo enkelt og greit... Det kan absolutt anbefales og er virkelig ikke så ille for kcaltellinga heller... deilig at det finnes noe syntes jeg.. Gjelder bare å kjøpe det riktige og spise det..

 

ender på 1640kcal i dag ca.. Det er ikke dårlig på en fredag... I morgen skal vi bort på middag' date=' det blir en prøvelse... Det er hjem til mamma og de da vel og merke... Men det er ofte aller verst.. For der er jeg helt ram på skap og skuffer... Og spiser gjerne nugatti rett fra boksen om jeg får muligheten Helt håpløs der gitt.. Men men jeg skal virkelig prøve så god jeg kan:D

 

Kanskje jeg rett og slett skal lage frukt salat som vi kan ha med... Da tar jeg litt kontroll selv også.. Og der liker de jo...

 

Ja du er klar for prøving ja.. Denne mnd her hadde vi ikke sex i el perioden engang... Men vi skal vel ta det litt oppigjen neste periode vi også... er akkurat en uke etter deg jeg da.. Men ble så opphengt av det føre jul og har så lite lyst til det nå.. SÅ skal virkleig prøve å ikke ha så kontroll og bare ha oss når det passer... For blir bare så skuffet når det ikke klaffer...

Men.. Nå skal jeg begynne å jobbe igjen.. Kjenner egentlig at jeg vil inn igjen der først.. Også hadde det jo vært fint å gå ned noen kilo.. MEn hadde jeg blitt gravid rundt april-mai eller noe ville det vært helt perfekt.. Vi får allikevel øve oss i vei;) hi hi...

 

Veldig spent på veiing på mandag.. Spes hvis jeg klarer meg gjennom hele helgen.. Hadde jo en liten sprekk denne uka.. Men tror ikke de ble så helt grusomme.. Så blir det ingen fler skal det gå helt fint...

Jeg har kjøpt ny og fin vogn til snuppa, så i morgen skal vi ut for å prøvekjøre... Ikke fått noe trim i dag- vært på shopping med ei venninde.. Men vi har ruslet litt osv...[/quote']

 

Du er så flink så flink så flink!

Lykke til hos foreldrene dine i dag!

 

Så kjekt med ny vogn! Hva slags har du kjøpt? Det kunne jeg også tenkt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en teutonia vogn... Var på tilbud til 1999,- på babyshop... Veldig enkel og grei.. Jeg har jo hatt en teutonia tidligere også.. En skikkelig bra terrengvogn... Gikk overalt med den.. Mest inne i skogen.. Men hjulene på vogna ble så morkne og ødelagte etterhvert:( men skal prøve å få tak i hjul til den igjen.. For det er den beste vogna jeg har vært borti.. Den hadde to hjul foran som satt veldig tett, som gjorde at den kom seg overalt;)

Så blir spennende å se hvordan denne er da.. Men dette er en enklere sportsvogn type... Men hun kan allikevel ligge i den.. Kan ta av kalesjen osv.. Teutonia spirit tror jeg den heter.. svart... Ganske fin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det lørdag da... Her har vi en veldig rolig morgen. Sitter og hører på p1 og drikker kaffe, mens vesla kjører bil og vogn og koser med pus:D deilig med sånne morgener... Hun har blitt så stor altså... Helt rart å tenke på at de snart blir to år altså..

 

I dag blir det da som sagt tur til foreldrene mine.. Vi skal få skjell med hvit saus, fiskepudding, erter, gulrøtter, aspargus og greier.. Reker på toppen:D NAm nam.. Det syntes jeg er så godt altså.. Nam nam.. Men det er vel ikke så kcal vennlig med tanke på det butterdeigskjellet.. Noen aning???? Men spiser jeg to sånne og to fulle øser med det andre er det vel ikke så ille... Nei det skal nok gå bra i dag altså.. Kjenner at innstillingen min er helt annerleedes også... Tror jeg skal klare å komme meg over det meste av sug osv.. Det handler jo litt om hvordan man tenker også.. Gjelder å fokusere på hva man lnsker og vil... HVordan man vil se ut og føle seg.. er det verdt å kaste det bort på å overspise eller snope??? NEI...

 

He he... vi er nok ganske like vi to.. Ifht nugatti osv...

 

Men en ting er jeg litt stolt over.. Jeg har hatt en pakke med hjerteformede sjokolader fra freia her siden jul.. HAr ikke rørt de.. HAr igjen noe twist og brente mandler... Har faktisk ikke lyst på det en gang.. Deilig følelse...

Klarer vi helgen bra så har vi faktisk holdt på i to uker allerede:D tiden går fort.. Så klarer vi å holde på så går det jo ganske fort nedover da.. Gjelder å holde fokus og se for seg hva man ønsker hele tiden...

Jeg har denne gangen ikke hengt meg så opp i trimpoeng osv.. Men heller at jeg skal være glad for alle de treningsøktene og turene jeg får med meg.. Også får jeg heller være flink med kcalføring og mat.. Men har ett mål om fire dager i uken med aktivitet av noe slag.. :D

 

Ja ja.. Du får kose deg i dag med unger og pølser.. Blir koselig..

 

Ha en fin lørdag da vennen.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg prøvd å regne ut dagens plan:D Fikk akkurat tlf fra mamma.. Hun hadde kjøpt sjokoladepudding hun da.. Så da kunne vi ha det til dessert.. :) Hm.. Da ble iallefall den fruktsalatplanen lagt i grus... Men men.. Har prøvd å regne 50g pudding og 50g saus.. det blir jo litt det også da.

 

Så får vi nå håpe og tro at det går bra...

 

Nå skal vi spise lunsj og ta oss en gåtur etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Høres ut som gode planer! :)

 

Besøket har blitt avlyst. Broderen hadde skada ryggen, så de skulle ta det litt med ro. Så da har jeg kjøpt inn til lasagne til oss tre i stedet. Har lagt inn sjokolade for kvelden, så i dag ender jeg på 2000 kcal, men synes faktisk det er ok på en lørdag!

Synes det er litt greit å legge inn det jeg skal spise før jeg spiser, for da blir fristelsen ifht å skeie ut litt mindre... :)

 

Mannen skal på nattevakt som sagt, litt kjedelig... Han drar jo kl 21. Men det ble litt lite søvn på meg i natt, så jeg har bare tenkt å prøve å legge meg tidlig.

 

Blir ikke trim på meg i dag heller. Vanvittig vind her i dag, så det er ikke aktuelt å gå ut! Satser på en tur i morgen kveld iallefall!

 

Tuddelidu.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Føltes faktisk ikke noe godt med den sjokoladen i går, selv om det var kontrollert.... Satt å tenkte over det en stund etterpå, ifht at jeg spiser så mye skit i perioder. Ikke rart jeg får det dårlig med meg selv! Det er jo bare ikke verdt det...den lille stunden det å trøkke i trynet føles bra. Det varer akkurat så lenge som skålen er full....

Har så lyst å klare å endre vaner for godt denne gangen! Jeg vet ikke om jeg klarer det, har jo prøvd mange ganger før. Men den jojo-slankingen er jeg så sinnsykt lei av!! Men jeg får vel bare fortsette å prøve....

 

I dag får vi middagsgjester. Et vennerpar med en sønn på 2 år. Blir hyggelig det. Skal lage en nachosform med salat. Planen er litt nachos og MASSE salat. :) Så skal jeg lage fruktsalat igjen..... Har blitt mye av det i det siste. Men bedre det enn kaker og is, så kan jeg spise litt med god samvittighet. Så er det jo sinnsykt godt da, også uten vaniljesausen! :)

 

Har avtalt å gå tur med ei i kveld, så er trimmen redda også.

 

Håper det gikk bra hos foreldrene dine i går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så superfornøyd med lørdagen i går.. Endte vel på rundt 1600 kcal.. Og det er ikke dårlig på en lørdag... SPiste til og med sjokoladepudding med kontroll:D

 

Følelsen i dage er iallefalll ubeskrivelig god altså.. Og det er søren meg ikke verdt å ødelegge og ofre den følelsen altså..

 

Nå har jeg spist en god og sunn omelett:D Godt med noe varmt og noe som metter.. Vi skal snart ut å gå tur alle tre... Det er koselig på en søndag... Ble en times tur i går også.. Så fornøyd med det.. Målet mitt er jo da 4 ganger i uken.. OG det har jeg klart denne uken også:)

 

Blir veldig spennende med veiing i morgen da.

 

I dag skal vi på middag hos svigers.. Håper virkelig det går bra.. Pleier ofte å være sunn mat der.. Men verre med desserten.. Har ikke lyst til å ofre kcal på det i dag... Men jeg kan jo bare si det som det er .. De blir vel ikke sure av den grunnen... håper jeg..

 

Ja ja.. Dette har vært en fin helg.. God følelse.. OG jeg har kost meg både med popcorn og sjokoladepudding... OG det skal da greie seg i en vanlig hverdan det egentlig.. Gjøre litt forskjell på helg og uke... MEn ikke ta helt av..

 

Ja ragnhild.. Da har vi klart to fine uker.. Det er bra!!!!

 

Forresten er det teutonia timmie vogn jeg har kjøpt.. den var veldig fin å gå tur med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg regner ut gjennomsnittskcal inntaket denne uka ligger jeg på ca 1769kcal daglig... Jeg hadde en skikkelig utskeielse på onsdag hvor jeg havnet på 2100(den dro jo opp veldig) og på onsdag endte jeg på 1900kcal ca... Men uansett er det ikke så dårlig med 1769.. Skal være fornøyd med det.. OG hvis jeg ikke tar helt feil burde jeg gå i minus da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom jeg meg inn igjen her.. Kom ikke inn i går kveld.. Så fikk nærmest abstinenser i går.. hi hi... Så da ble det en facebook mld på deg da Ragnhild;)

 

Ja i dag er det veiedag for meg.. OG jg er veldig fornøyd jeg:D

 

- 1 kilo denne uka.. Altså da lander vekta på 87,9... HÅper det kan fortsette i dette tempoet;) Da skal jeg væreglad... Nå har jeg til og med hatt en utskeielse denne uka.. OG spist litt godt i helga..

 

Planen i dag.. Fortsette med samme matsuksess;)

Ta litt husrydding.. Gå en tur med bikkja... OG få kaffebesøk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag starter vel du også Lenemora... Lykke til isåfall.. Dette blir bare en lettelse..

 

Jeg må bare si at det virkelig er så godt at vi er godt i gang her nå... OG nå skal det bare suse nedover og bli bra... Gleder meg til å komme inn i alle buksene jeg har liggende i skapet på vent her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Gratulerer gratulerer!! Så glad på dine vegne! Snikveide i dag, tror jeg også får bra resultat denne uka. Vi er så flinke! :)

 

Skriver mer senere.....busy på jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lenemora

Grattis med flott nedgang snurpa! Du er virkelig godt i gang :)

 

Har "veid meg inn" i dag og startvekta er 83,2 kg. Hadde trodd det var verre... Veiedag fremover blir tirsdager. Så da ser planen slik ut:

 

18.01 Startvekt: 83,2 kg

26.01 Mål: 82,2 Vekt: -- -- kg igjen til målet

02.02 Mål: 81,6 Vekt: -- -- kg igjen til målet

09.02 Mål: 81,0 Vekt: -- -- kg igjen til målet

16.02 Mål: 80,4 Vekt: -- -- kg igjen til målet

23.02 Mål: 79,8 Vekt: -- -- kg igjen til målet

02.03 Mål: 79,2 Vekt: -- -- kg igjen til målet

09.03 Mål: 78,6 Vekt: -- -- kg igjen til målet

16.03 Mål: 78,0 Vekt: -- -- kg igjen til målet

23.03 Mål: 77,4 Vekt: -- -- kg igjen til målet

30.03 Mål: 76,8 Vekt: -- -- kg igjen til målet

 

 

Håper jo selvfølgelig å gå ned mer, drømmen er å veie 75 kg til påske, men dette er vel heller ganske realistisk.

 

I kveld skal jeg ut å gå tur for første gang på flere måneder. Har ladet opp ipoden med masse god musikk, så nå skal det svettes :eek:

 

Kjenner meg kjempemotivert!

 

Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Velkommen skal du være, Lenemora! Var ikke så helt ille den starten da! Lykke til! :)

 

Og, Snurpa, jeg gjentar meg selv.... Gratulerer med nedgang! Virkelig gøy! Så godt at vi er så motiverte alle sammen!

 

Jeg har noen klesplagg i skapet jeg også, som jeg ser frem til å bruke! Fant frem ei dongeribukse i helga som jeg kan bruke igjen. Den har jeg ikke brukt på et par måneder. God følelse!! Og tenk når den blir for stor! :)

 

Fin dag på jobb idag. Gikk frem og tilbake også, 20 min hver vei. Ok med gratis trim! :)

 

Rester til middag, lasagne fra lørdagen. Deilig å slippe å kokkelere i dag! Og rester av salat fra i går. Nam!

 

Lite planer i kveld. Skal bare slappe av tror jeg faktisk. Deilig det i blant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lenemora

Kom meg greit gjennom første dagen med livsstilsendring, det gikk faktisk veldig greit, ikke noe pes i det hele tatt. Havnet på 1538 kcal og gikk meg en god tur. Deilig å være i gang :) Er allerede spent på å veie meg neste uke.

 

Er det lov å spørre hvordan det går med babymakinga? Tror jeg hadde el i helga, så krysser fingre :)

 

Ha en fin uke dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Jaja....smertefritt og smertefritt fru blom.... Jeg fikk et svakt øyeblikk i går kveld, så jeg spiste meg opp på 1850. Ikke å gjøre noe med nå, er vel ikke akkurat krise. :)

 

Bra du er godt i gang, Lenemora! Spennende med el-tid! Vi har hatt en pause, men skal i gang igjen med prøving nå. Første el neste uke... Håper på rask klaff! :)

 

Gikk til jobb i dag også - ganske deilig egentlig. Så har jeg avtale om å gå tur med en venninne halv fem i dag. Mannen har kveldsvakt - så jeg må ut før hun skal legges. Liker best å gå på kvelden, men det er ok når jeg har avtale med noen!

 

Ha en fin dag, begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...