Gå til innhold

Oppgjørets time!


Gjest viccy

Anbefalte innlegg

Jippi- da er jeg offisielt ned 10 kg :D Vært der et par fredager, så har hælja ødelagt for meg... Det blei 500 g. denne uka, så har bare gått opp 100 g. i hælja.

 

Er spent på dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 976
  • Created
  • Siste svar
Gjest Karamella

Hei hei =)

 

Gratulerer TIna, godt jobbet! :D Fint og greit nummer med 10 kilo ned!

 

Selv landet min vekt på 71.4 idag. Det er 300 gram ned fra forrige uke, så ikke akkurat noe å ta i taket for. Jeg var ute igår, så det ble noen øl, etc, blitt litt for lite trening denne uka, så jeg får skjerpe meg! =) Håper på større nedgang neste uke!

 

så, -300gram. Det får en være fornøyd med!

 

Edit: Har forresten et spørsmål. Jeg la jo inn vekten min forrige uke, og 2 uker før det da jeg begynte igjen. Nå står det ingen vekt der? så jeg fyller inn 71.4, så står det START VEKT 71.4, og ikke f.eks -1.4 som det har vært. Det er som om den resetter seg. Er det jeg som er teit her eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere har vært:-)

 

Kanskje det fungerer å bytte til mandag?? Jeg veide 66,1 idag!! Det er ned 700 gram på 2 uker.. Veide 66,2 forrige fredag, men etter utskeielsene mine, så er jeg meget fornøyd med 66,1 kg:D

 

Jeg reiser forresten på ferie imorgen, så det går en uke før jeg får oppdatert igjen. Krysser fingrene for en bra ferie:-)

 

Idag har jeg også vært flink, så endelig en bra helg Grete roede messig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karamella

Mai: jeg føler at jeg er mye flinkere når jeg veier på mandag! Er lettere å velge sunne alternativer i helgen!

 

Du får ha en flott ferie!! =) Vi snakkes snart igjen!

 

Idag har vi sett siste episoden av Lost. Noen av dere som ser på dette? Herregud, jeg har grine..tårene har trilla.. Noe så flott og emosjonelt er det ikke ofte jeg ser. En utrolig underliggende basis, som handler om livet og livet etter at vi dør, og hvordan bånd til andre mennesker spiller en rolle senere. Absolutt fantastisk! Anbefaler serien ; )

 

Ikveld ble jeg spandert på middag på restaurant av gubben, så det var koselig =) klar for en ellers god uke matmessig!

 

Vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktrulte

Følger litt med på dere damer. Det er inspirerende å lese :) Og det syns jeg dere fortjener å høre.

 

Stå på videre.. plutselig går alt som en liten lek :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karamella

Hei frktrulte! ja det ER hyggelig å høre! :) Hvordan går det med deg da ? Må bare stikke innom her vet du, bare hyggelig med aktivitet!

 

Går bra her med meg iallefall, igår hadde jeg nederlandsk examen og jeg tror nok det gikk bra. Skulle stå opp tidlig idag (som jeg som regel gjør) men hvem våknet 09.15? Det var meg, syvsoveren! =) Huff.. Så nå er det sen frokost, sitter her og koser meg med kaffekopp nummer 2 og gleeeeeder meg til å ta fatt på eksamenslesningen.. ;P ikke akkurat.

 

Maten går fint, og ikveld skal vi vel ut og jogge igjen! JEg må si jeg syns det er greit at det ble overskyet igjen, var så utrolig varmt i helgen! Dessuten er det bedre å lese eksamen i gråvær :)

 

Gleder meg til en ellers sunn uke, og håper stort på nedgang til mandag! =) Skal bli en fin helg! Skal ut og se på Sex og singelliv film nr 2.. skal noen av dere? Det blir bra =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktrulte

Med meg går det bare fint. Gikk ned 1,8 kilo forrige uke. Og er allerede nede på 76,5kg. Så målet mitt om å nå 75 før Italia er absolutt mulig :)

 

I dag sto jeg opp 7:15.. trist siden dette er min første feriedag, hehe. Men jeg gikk ned til treningssenteret (40 min gange) og var med på en Mix 1 time (både step og aerobics). Forferdelig tung i beina på vei hjem. Men jeg klarte å forbrenne så mye som 1420 kcal. Så jeg spiser med god samvittighet middagen på Big horn som jeg og samboeren skal ut på i dag. Feire BA graden min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karamella

Hei hei =)

 

Hvordan går det ?

 

Jeg sitter her og nyter en bolle med havregry og venter på at kaffen skal bli ferdig, og hører på den NYDELIGE Grand-prix sangen til Danmark! Nå har jeg fulgt med på tirsdag og igår kveld, og jeg synes faktisk (det er nesten flaut å si det) at sangene igår ikke var så ille. Sverige som røk ut var synd, det var en fin sang, men iallefall kom Danmark med :) MIn favoritt! Så da er det bare å håpe på full pott i morra!! =)

 

Ikveld skal jeg på Sex og singelliv filmen med svigerinner :) Det blir bra!

 

Nå blir det examenslesing, mat går bra, trimma lite, men det er greit! Får bare skjerpe!!!! GOD HELG SNUPPER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Har igjen hatt en travel uke- ikke vært noe særlig her inne.

 

Har gått greit med maten, men ikke blitt noen trim. Synd, men får ta det igjen snart...

 

Seinere i dag reiser vi på hytta igjen, og er spent på om jeg klarer å styre unna snopet. Skal unne meg litt, men det er så vanskelig å stoppe etter litt når man først har begynt :)

 

På grunn av hytteturen blir det ikke til at jeg får sett Grand- prix. Litt kjedelig, for det hadde jo vært artig å fått det med seg. Men trur det blir sendt på radio også, så får nok sette på den....

 

God hælj :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karamella

Kos deg på hytta! =)

 

Litt skremt, veide meg nå rett før jeg gikk i dusjen... den endte på 70.6 flere ganger.. hva er dette da ?Greit at jeg har treig mage og kun (sorry for opplysningene ) får gått på do 2-3 ganger i uka, men det skal vel ikke ha så mye å si for vekta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

 

Så flinke dere er jenter! Jeg e skikkelig imponert!

 

Jeg har gått ned 1,8 kilo på 2 uker og er veldig godt fornøyd. Nå går det riktig vei:-).

 

Bare 1 uke til vi reiser på ferie! ser veldig fram til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karamella

OIoi Viccy! Det er flott! klarer du deg bedre uten oss eller ? :;P Nei du får ikke stikke av.. koselig at du kommer innom!

 

Har nettopp jogga 5 km og det var så deilig. Med god fart og Dire Straits på øre gikk det veldig bra. Nå lager jeg kyllingfilet med grønne bøner og litt saus. Skal se på "From Russia with love" James bond, så blir det skole før Fringe starter klokka 21.30. Deilig søndag!! =)

 

Vi snakkes jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake fra hyttetur!!

 

Og jammen blei det ikke litt snop denne gangen også- hmmm...... Blir så irritert på meg sjøl etterpå :) Men jeg har klart å holde meg sånn nogenlunde til måltidsrytme og mengde på mat, så det blir kanskje ikke så ille alikevel. Gruer litt til veiing i morra.

 

Så godt at det går riktig vei for deg igjen, viccy :) Håper du får en fin ferie!

 

Så flink du er for tida, karamella! Håper vekta stemmer til i morra, da. Er jo ikke lenge før du ser 60- tallet nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karamella

Hallo hallo =)

 

Tinamor.. spist er spist! =) ikke ha dårlig samvittighet... skjønner følelsen dog, men det kan vi ikke gjøre noe med nå! I helgen kom søster til samboer på besøk for å se på Grand Prix...tror du ikke ho hadde bakt brownies da? Kan jo ikke si nei når folk tar med kake på besøk sånn.. Måtte jo ta!

 

Spiste også veldig salt igår, så jeg ønsker å veie i morgen istedet. Ikke har jeg fått vært på toan heller, så jeg føler meg stutt! æh...

 

Jaja, får sette igang med frokost og kaffe og så skole...vi snakkes senere da =) =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er absolutt ikke det at jeg klarer med bedre uten dere! Men har vært lite på nett privat etter at jeg begynte å jobbe igjen. Skal være mer aktiv nå den uken fram til vi reiser!

 

Så flink du er til å trene Karamella. Som dere sier spist er spist, vi må se framover og ikke bakover. Og kanskje prøve å forbedre viljestyrken litt?? Det trenger jeg i allefall.

 

Jeg prøver å innarbeide en enkel, men akk så vanskelig regel. Ikke spise alene! Jeg pleier ofte og spise litt snop i bilen, på kvelden alene el. Hvis jeg bare hadde spist når jeg var sammen med andre hadde jeg aldri havnet på den høye vekten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bonjour mesdames, eller noe:-)

 

Jeg er tilbake etter en fantastisk uke i Cannes. Har hatt det veldig bra! Nydelig vær (eneste at det blåste litt mye), gjort masse og kost meg. Har vært veldig flink med hensyn til ny livsstil:D Det er 2 måltider jeg har skeiet ut på, men jeg har hentet meg inn igjen. Det er bare visse ting som jeg MÅ ha når jeg er i Frankrike, som gåselever og smeltet chevre. Har spist noe usunt, men ikke for mye av det. Jeg er fornøyd med min egen innsats:-)

 

Jeg var litt spent på vekten idag, me den viste stillstand, 66,1 kg. Hadde håpet å gå ned litt, vil gjerne se 65-tallet!! Men jeg har tross alt vært en uke på ferie! Cm'erne idag var bra, ikke noe opp, heller motsatt. Krysser fingrene for at "the time of my month" har gitt meg litt vann i kroppen som snart renner av:D

 

Motivert Mai er tilbake. Jeg skal ned, ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karamella

Hohoihoi det var ei motivert dame som har kommet tilbake! =) Bra at du er her igjen, blir litt stille uten deg også! =)

 

ja, halo, ferie er da normalt at man heller går opp på, så du har vært flink alså!

=)

 

orker ikkeskrive så mye nå, stod nettopp opp og våknet med migrene så nå skal jeg se om det hjelper med mange kopper sterk kaffe.

 

KOmmer sterkere tilbake senere ikveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å se at alle sammen er her:)

 

Jeg er inne i en veldig stressete uke igjen. Holder på å bli gal!!! Rekker jo ingenting for tida. OG- husarbeid er en veldig utakknemlig jobb. Huff og huff :( Måtte bare få ut litt aggresjon.....!

 

Flink du har vært på ferie da, May :) Kjempebra med stillstand etter en uke på tur! Og cm`erne tyder jo kanskje på at noe av vekta kan være vann etter mensen.

 

Jeg har ikke fått trena noe på over en uke. Har rett og slett ikke hatt tid ( og det er faktisk ingen unnskyldning heller) Lysta til å trene er der- og det er jo bra.

 

Har også slite med migrene noen dager, Karamella. Forferdelig trasig det der:( Håper formen din er bedre nå? Nå i kveld føler jeg at det har glidd over på meg- og det er nesten den beste følelsen i verden!! Bare mannen kunne kommet seg hjem snart, ville jeg tatt meg en joggetur. Men det ser ut som jeg får vaske badet og gulv i stedet- MORRO

 

Viccy: det du skriver om å ikke spise aleine som en regel hørtes veldig fornuftig ut! Jeg trur nok vekta mi også blei såpass høy, mest med det jeg spiste da jeg var aleine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karamella

Hahahaha Mai =) Du er god alså! sjokoladeboller..mmm.. kan jo innrømme at jeg gaflet i meg 2 sjokolade-donuts her på lørdagen.. haha!

 

Inatt våknet jeg klokka 3 og hadde fremdeles innmari migrene i tillegg til magekramper. Makan så dårlig kroppen er i disse dager, stress pga examener kan tenkes? Uansett, samboer har litt "healing-tendenser" i hendene, så etter 2 timer når jeg ikke fikk sove og var helt utslitt av kramper og migrene så snufset jeg mine modige tårer, og han våknet opp og la hendene på panna mi, og så ble alt så mye bedre, og jeg fikk sove... ÅÅÅ han er så god å ha! =)

 

Nå har jeg fått tatt meg en dusj, da jeg luktet både svette og søvn etter denne heisaturen, så skal jeg sette meg ut på balkongen og lese til examen i morgen.

Jeg sveide så fort innom vekta før jeg gikk i dusjen. Hva slags vekt har dere? Digital eller sånn 80-talls? Når jeg gikk på stod det 69.5, og jeg fikk hakeslepp. Jeg gikk på flere ganger, og endte opp med 4 forskjellige tall. 69.5,70.8, 71.4 og 72.4. Den er jo ikke stabil? kan jo ikke tro på den!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha en sånn healing- mann!!! Hørtes veldig kjekt ut, altså :)

 

Har digital vekt, og jeg kan også få litt forskjellige tall hvis jeg går på flere ganger etter hverandre. Men det er som regel ikke så store sprik som på vekta di, Karamella.... Skjønner at du ikke helt kan stole på den der....

 

I dag har jeg hatt fri- og hadde store ambisjoner om en joggetur! Men så har jeg en venninne som spurte om jeg ville bli med på shopping i stedet, også blei det sånn :( I morra skal jeg på kveldsvakt, så får satse på en joggetur på dagen i morra. Nå MÅ jeg bare komme meg i gang igjen....!

 

Mai: jeg får si som Karamella- spist er spist:)

 

Jeg har forresten spist på mac`ern og tatt meg en kuleis i dag, så ingen bra dag matmessig heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktrulte

Digital vekt er det mest stabile. Men det høres ut som om du må¨kjøpe deg en ny. Evt. prøve å nullstille den, og passe på at den står på samme sted hver gang du veier deg.

 

Min gamle var utrolig ustabil, og var akkurat som du beskriver din. Så anbefaler en ny vekt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg akkurat kommet hjem etter en deilig joggetur :) Godt å være i gang igjen! Tenkte jeg skulle ta meg en omgang med rockeringen også...

 

Veide meg til morran, og jeg var ned 900 g. fra mandag! Gikk på vekta flere ganger for jeg trudde ikke det jeg så, men den viste det samme hver gang. Har akkurat hatt det månedtlige, så hadde vel endel vann i kroppen da jeg veide meg om mandag! Deilig var det i allefall :( Men skal ikke registrere vekta før til mandag, så da gjelder det som vanlig å holde seg i skinnet i hælja.

 

Og det blir vel ikke så lett, for vi skal på firmatur med jobben i morra. Blir nok litt alkohol. Men vi skal gå en mil på noe som heter jentene på kyststien- så får jo i allefall trimpoeng. Det er også rekebuffe` etterpå. Gleder meg!

 

Dere får ha en riktig god hælj alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karamella

Hei hei =)

 

Hvilket nydelig vær! Har nettopp vært 30 min på ellipsen, for det er jo altfor varmt å løpe ute nå! Jeg får nedsatt ytelse av ekstremvarme, så da ble det innetrening istedet =) Nå har jeg nettopp dyttet i meg et knekkebrød med krydret kyllingskinke, og en brødskive med fransk sennep og vanlig kyllingskinke, for å få inn litt proteiner til å opprettholde musklene har jeg lært :(

 

Igår hadde jeg eksamen i finansiering. Jeg har kanskje sagt det før, men jeg er dårlig med tall og regning, og kan ikke se linker. Må lære formlene i hodet, og forstår ikke hvorfor jeg gjør ditten og datten. Uansett, jeg strøk faget i fjor, og lånekassen gir opptil 1 års forsinkelse i støtte, så hvis jeg ikke klarer den nå igår eller i juli, så mister jeg støtten. Kan tro jeg har vært stresset og litt "sur" i det siste, til vanlig er jeg på veldig godt humør, og stakkars samboer sier han har gått forsiktig rundt og ikke sagt noe som kan få meg over kanten huff huff. Men uansett, det føles som det gikk bra, jeg vil ikke ha for høye forhåpninger, men.. jeg har troen!=) Og feiret med litt øl og bittelitt sjokolade.

 

Idag skal jeg nå 12.45 se på Nederlands treningskamp og så skal vi til svigers og hilse på der. Ikveld skal vi i bursdagsfest og der blir det grillings og drikking, og det er vanskelig å la være når det er så flott vær og det er hyggelig sosialt. Så derfor blåser jeg litt i det inntaket idag. Kutter ned på maten nå på dagen, trener, og får lasse inn på senere.

 

NEste uke skal jeg virkelig trå til med tanke på trening, siden jeg har neglisjert det pga examen. Nå er det 3 uker til neste eksamen, så har frihet til det.

 

Sorry, dette ble en lang og kjedelig post, men dere får ha en fin helg! =)

 

Vi snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...